Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » on tour with thirteen j » gronings

on tour with thirteen j

7 mei 2013 - 15:44

340

0

245



gronings

Het is nog donker als brannen de jonge musicus wakker maakt, wel van een afstandje, dat is wat veiliger, jameson is agressief vroeg in de morgen, als je wakker maakt voor 12 uur s' middags. Bij het eerste kleine geluidje van jameson sprongen alle drie de dieren van zijn bed, en maakte dat ze aan de andere kant van de kamer waren. Niet dat jameson ze ooit pijn zou doen, maar alleen zijn gescheld en woeste bewegingen maakte hem angstaanjagend in de morgen. 'wat mot je! Gaat mien kamer uut!' het Groningse accent is goed te horen, aangezien hij niet de moeite neemt hem te verbergen. 'het is 6 uur, je moet je bed uit, en geen Gronings hier, je moet netjes blijven jameson.' het jonge talent werpt een dodelijke blik op zijn manager en drukt hem de kam er uit en kleed zich om. Eenmaal in de ontbijtzaal neemt hij plaats tussen bill, die aan het eind van de tafel zit, en tom, die naast georg zit. Het zijn rijen van 4 stoelen, twee rijen tegen over elkaar, en aan de kortere zijden van de tafel 2 stoelen. Bill is zoals verwacht een brok narigheid, en jameson is niet veel anders. Zo, goed geslapen jameson? Begint tom tegen jameson, en jameson gooit hem een houd je bek dicht terug en tom begint te lachen en zegt: je gaat teveel met bill om. Brannen mengt zich ertussen en zegt dat tom hem met rust moet laten omdat hij in de ochtend altijd chagrijnig is en niet te genieten. 'over een uurtje is hij weer gewoon vrolijk hoor, maar als je hem voor 12 uur wakker maakt, is hij het eerste uur niet te genieten.' 'oh' tom eet weer verder, zoals de rest dat ook in stilte doet. Bill kijkt van tijd tot tijd even naar jameson, en jameson kijkt dan weer naar bill. Als de twee jongens oogcontact maken, kijken ze snel weer weg van elkaar. Ook tom heeft veel aandacht voor het tweetal, net zoals georg en gustav zijn.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.