Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones » 8 Feelings for two. It’s killing me. [Louis Tomlinson/Zouis]

Stand Alones

17 mei 2014 - 17:09

671

9

714



8 Feelings for two. It’s killing me. [Louis Tomlinson/Zouis]

woopwoop! Daar is dan weer een nieuwe SA! Hope you like xoxo

Gevoelens, gevoelens voor twee. Het doet pijn, ik wordt verscheurd.
Gevoelens voor haar, gevoelens voor hem. Hij is mijn soort van broer en ik hou van hem.
Zij is mijn prinses en ik hou van haar. De keuze, hij is onmogelijk.
De keuze, de keuze. Ik moet hem maken om mijzelf te bevrijden en de ander te behoeden voor pijn. Ga ik voor vrouw of voor man? Ga ik voor haar bruine ogen of zijn bruine ogen? Ik trek aan mijn haar en staar naar mijn spiegelbeeld. Mijn blauwe ogen staan vol twijfel, mijn kuif hangt slap naar beneden. Met wat gel probeer ik het in model te krijgen, maar het lukt niet.
De telefoon gaat, ik beantwoord hem niet en de voicemail springt aan.
Louis Tomlinson hier. Ik ben er even niet dus spreek wat in na de carrot. Carrot
Ik grinnik. Het klinkt duister en niet vrolijk. Dan klinkt de stem van Eleanor.
Hey Lou, waar ben je? Ik maak me zorgen, we hebben elkaar al meer dan een week niet gezien. Waar hang je toch uit? Bel me zo snel mogelijk. I love you kuskus.
Ik slik en haar stem snijdt door mijn ziel. Haar liefde, zijn liefde. De keuze.
De telefoon gaat nog eens en weer beantwoord ik hem niet, de voicemail springt weer aan.
Louis Tomlinson hier. Ik ben er even niet dus spreek wat in na de carrot. Carrot
De duistere grinnik klinkt weer. Dan klinkt de stem van Zayn.
Hey Lou. EL belde me net. Ze kan je niet bereiken. Waar ben je man? Je zit toch niet in over ons, toch? Bel me zo snel mogelijk. Ik hou van je.
Zijn stem, hij snijdt door mijn ziel. Zijn liefde, haar liefde. De keuze.
Waarom moet ik deze keuze maken? Ik kan het niet.
Ik loop naar de woonkamer, het rode lichtje knippert. Ik weet waarom hij knippert, maar ik weiger een van hun terug te bellen. Mijn blik glijdt naar de grote fotolijst.
Foto’s van Eleanor en mij. Foto’s van de band. Foto’s van hem en mij. Herinneringen schieten door mijn gedachten. Haar handen, overal. Zijn handen, overal. Kippenvel verspreid zich over mijn lichaam en ik strijk over mijn lippen.
Zijn zoenen, haar zoenen. Ik geniet van beide, maar het kan niet. De keuze, hij moet gemaakt worden. Ik wil niet kiezen, ik wil van beide houden.
Mijn leven, het is een dubbelleven. Wanhopig slaak ik een gil.
Waarom ik? WAAROM IK?! Ik kan niet kiezen tussen Zayn Malik en Eleanor Calder.
Dan moet ik kiezen tussen mezelf en mezelf. Dan moet ik kiezen tussen de Louis Tomlinson van Eleanor en de Louis Tomlinson van Zayn. Dat kan niet. Het is één. Mijn gedachtes worden helder. Als ik niet kan kiezen, dan moet ik dit maar doen. Verdoofd, maar zeker van mijn pad ga ik opzoek naar touw, pen en papier, een roos en een stoel.
Het is tijd. De keuze heeft me verscheurd en ik ga mezelf bevrijden.
Met de verzamelde spullen loop ik naar de woonkamer. Ik zoek een geschikt plekje en hang het touw op. Dan schuif ik aan de bar en begin te schrijven.
Het briefje is klaar en ik leg hem op de bar, de roos erboven op.
Dan loop ik naar het touw en de stoel. Langzaam en trillend stap ik op de stoel.
Een traan komt uit mijn oog. Het hoeft niet, maar het is de enigste weg.
Ze zullen me vinden, tranen over mijn wangen, een briefje op de bar dat zegt:

I’m sorry. Dit moest. Ik werd verscheurt door twijfel. Door een keuze die onmogelijk was om te maken. Ik hield van jullie allemaal.
Eleanor, ik hield van je, maar ook van Zayn.
Zayn, ik hield van je, maar ook van Eleanor.
De keuze was onmogelijk en dus heb ik mezelf bevrijd.
Vergeef me en ga door met jullie leven.
Ik hield van jullie.
Louis


Ik weet dat het oneerlijk is, maar ik kan het niet meer aan. Mijn ogen glijden door het huis. Blijven hangen op het briefje. De tranen lopen en ik steek mijn hoofd door de lus.
Diep haal ik adem, dan trap ik de stoel weg.

Feelings for two, it has killed me.


Reacties:

1 2

Dominique zei op 3 feb 2014 - 13:06:
Hele goede SA, again!


laurastyles
laurastyles zei op 10 juni 2013 - 22:01:
Beautiful!!


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 9 mei 2013 - 10:48:
Wauuww, echt wauw ik word hier zo emotioneel van
I love your SA's! Xxx


Malikaa
Malikaa zei op 8 mei 2013 - 16:16:
Waaauuuuwwwww
Echt even geen woorden voor.... Je hebt het zoo mooi geschreven
Sorry voor de late reactie btw. Mijn broertje had gister de hele dag de laptop in bezit en weigerde die af te staan
Snel weer een nieuwe
xXx


1Dlover
1Dlover zei op 8 mei 2013 - 14:41:
neeeeeeeeeeee
louis
neeeee
niet louis
weeehhhhhh
snel nog eentje hoor
xxjes