Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » room six » a red rose

room six

7 mei 2013 - 21:17

218

1

216



a red rose

'Maar, dat is waar!' 'ja ja' jameson kijkt me aan met een blik van: je meent het toch niet. 'Ik meen het!' 'goh, maar, hoe laat gaan we dan bill? En ik denk dat ik mijn bed weer in ga, ga je nog even mee?' hij wrijft even door mijn ongekamd haar heen, laat me los en gaat weer in bed liggen. 'oke' ik ga weer in bed liggen en kruip dicht tegen hem aan. 'ik wel' 'wat wel?' hij kijkt me aan en lacht even lief. 'nou, wacht even' hij stapt het bed weer uit en loopt weer weg, richting raam. 'waar ga je heen?' 'ergens' hij springt uit het raam en weg is ie. Nog geen 5 minuten later is hij alweer terug. 'voor jou' hij kijkt naar beneden en geeft me een rode roos. 'het is wel niet veel, maar voor jou bill, je bent zo aardig voor me geweest.' dat is echt lief. 'dank je jameson. Das lief van je.' hij kijkt me weer aan, en ik kijk terug. Beide hangen we wat naar voren, dan word er op de deur geklopt. 'bill, al wakker? Wij gaan zwemmen, het is nu nog rustig!' 'ja, ik ben al wakker, en ik kom later wel! Maar, vind je, mij leuk?' weer kijkt jameson naar beneden. 'ja'


Reacties:


beertje
beertje zei op 7 mei 2013 - 21:51:
ach wat lief van jameson hoe kom je toch op zon naam wow