Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » My Dream Comes True » hoofdstuk 1

My Dream Comes True

8 mei 2013 - 13:54

406

6

270



hoofdstuk 1

Het was een normale luier weekend, waarin ik gewoon het chille was met mijn laptop.
Mam had gezegt dat ze planne had voor mijn 18 verjaardag, maar ik denk niet dat het iets speciaals is.
Ik zal gewoon moeten wachten.
Ik heb niet eens de neiging om haar de kop af te zeuren om het te weten te komen.
Ze zei wel dat mijn vrienden Olivia en Lauren zouden komen rond lunch.
Ik weet niet eens waarom wand ze woonen aan beide zeides van me xd.
Dus zoals gewoonlijk zit ik op mijn laptop in de woonkamer op Tumblr, Twitter en Youtube met de TV aan op de achtergrond.
De laatste tijd heeft mijn Youtube veel kijkers, al heb ik geen idee waarom.
Toen ik het aanmaakte waren de video's heel simpel gezegt gewoon bullshit, maar zelf dan had ik nog een paar kijkers.
Toen begon ik filmpjes te maken waarin ik piano speel, Lauren doet zingen en Olivia op de achtergrond doet dansen als een gek, en ik zal je zeggen de kijkers gingen omhoog.
*iemand klopt op de voordeur*
"Mam ga jij effe!'' riep ik luid.
Ik had geen zin om me te bewegen, te veel moeite.
Ik had niet eens in de gaten wie binnen kwam, gewoon omdat ik te lui was om op de kijken.
Het waren aan de voetstappen te horen een paar mensen.
Waarschijndelijk een paar van mam's vriendinnen die langs komen voor hun wekelijkse thee kransje.
Ik hoorde ze de woonkamer binnen lopen en gingen zitten.
Nog steeds had ik niet in de gaten wie het waren gewoon omdat ik de lui was.
Ik hoorde 3 keer de sofa naast me kraken, wat dus betekende en gingen 3 mensen op zitten.
Eentje ging op de arm leuning zitten en de andere bleef gewoon staan.
Dan in een flits sprong mijn laptop uit.
''God ver..., Oh My God.'' Ik kon mijn ogen niet geloven.
daar was hij dan, hij stond gewoon voor me.
Hij droeg zijn gewoonlijke stijl kleren zoals altijd.
Volgensmij zag ik er echt stom uit, ik had niks gezegt voor een hele minuut.
Nu realiseerde ik me ook dat niet alleen Louis er zou zitten dus draaide ik me om.
Daar zaten de dan, in mijn woonkamer One Direction, de boyband waar ik van houd sins ze een band vormde.
Zayn zat links naast me, daarnaast Harry en op het einde Liam.
Toen keek ik naar diegene op de arm leuning en het was niemand minder dan Niall.
Toen realiseerde ik me dat ze zeker dachten dat ik niet kon praten ofzo afschoon ik niks zei.


Reacties:

1 2

XxAmyxX zei op 14 aug 2013 - 16:32:
Meldingg! - I Am ZaynLoveMe-


laurastyles
laurastyles zei op 24 mei 2013 - 15:46:
melding!


juutjee19
juutjee19 zei op 21 mei 2013 - 20:28:
mag ik een melding??
je schrijft super goed!!


Lotteimy
Lotteimy zei op 14 mei 2013 - 16:05:
owhjaa ik wil ook graag een melding !


Lotteimy
Lotteimy zei op 14 mei 2013 - 16:05:
whaha that's funny aub snel verder, I like it ! x