Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Falling In Love ~ Harry Styles » ~6

Falling In Love ~ Harry Styles

8 mei 2013 - 14:31

1620

15

430



~6

Hii, Ik word echt blij van al jullie reacties! Tips & Feedback zijn nog steeds welkom! Voor een melding weer in een reactie plaatsen aub (: xo

De volgende ochtend werd ik al om 9 uur wakker, ik kon ook niet meer verder slapen, ik pakte mijn telefoon, liep naar beneden en beantwoorde ondertussen wat berichtjes. Ik zag dat Jake en Harry samen aan de tafel zaten, toen ik binnen kwam lopen keken ze allebei op. ‘Goedemorgen.’ Zeiden ze tegelijk, ‘lekker geslapen?’ vroeg Harry op een toon waar ik het warm van kreeg. ‘uhu, jij ook?’ ik ga hem een kleine glimlach, ‘ja.’ Hij grijnsde. ‘hoe was het feest Jake?’ ik draaide mijn hoofd in zijn richting. Jake begon over het feest te vertellen, er kwamen een paar namen langs van bekende mensen en een paar minuten later was hij klaar, ‘klinkt alsof het echt leuk was, ik wist niet dat jij zo veel bekende mensen kende. Ik ken er maar een het zusje van een vriendin, die heeft x factor gewonnen. Maar in Nederland kom je daar niet ech zo ver mee..’ Ik maakte een pruillipje, hij grinnikte, wisselde een blik met Harry en ik liep de keuken in om mijn ontbijt te halen. ‘hey Emma, wat wil je hebben?’, ‘doe maar yoghurt en een fruithapje, alsjeblieft.’ Ik wachtte tot hij klaar was met mijn ontbijt, pakte het aan en liep terug naar de eetkamer. Ik zag dat Jake weg was en dat Harry alleen zat, hij was zo druk bezig op zijn telefoon dat hij me pas weer opmerkte toen ik de stoel naar achter schoof om erop te gaan zitten. We keken elkaar even in stilte aan, omdat we beiden niet wisten wat we moesten zeggen, Harry verbrak de stilte en vroeg, ‘ga je vandaag nog iets doen?’. ‘Alleen in de ochtend, er komt iemand die ook uit Nederland is meegekomen even langs. Maar in de middag heb ik niets, jij?’ ik prikte met mijn vork in een aardbei en stopte die in mijn mond. ‘Nee ik denk dat ik van vandaag een rustig dagje ga maken, misschien dat er vanmiddag een vriend langs komt.’ hij keek me aan alsof hij nog iets wou zeggen. ‘oké.’ Ik glimlachte naar hem en stopte een stukje appel in mijn mond.
Toen mijn ontbijt op was stond ik op om het terug naar de keuken te brengen, toen ik terug kwam was Harry al weg. Ik liep naar boven en kreeg een appje van Bart,
Ik ben er over een half uur. X

Een half uur al, dacht ik. Dan moet ik echt opschieten.. ik appte terug,
Oké, zie je dan! X

Snel liep ik mijn inloopkast in en haalde een donkerblauwe spijkerbroek, een grijs shirtje met studs en korte zwarte laarsjes met studs uit en trok het aan. Daarna liep ik naar de spiegel deed wat foundation, poeder en mascara op. Voor eyeliner had ik geen tijd. Als laatste maakte ik een visgraatvlecht en liet hem over mijn linker schouder vallen. Ik voelde mijn telefoon in mijn zak trillen, het was een berichtje van Bart,
Ik ben er denk ik over een paar minuutjes, het is niet zo heel ver meer. X

Ik zuchtte, ik had toch zo geen zin om dingen voor school door te nemen,
Ik hoor de bel vanzelf wel. X

Ik trok nog even snel wat plukjes haar wat losser en liep mijn kamer uit, de gang door en de trap af.
Ik stond al even beneden voordat de bel ging, ik liep naar de deur en deed hem open en zag dat Bart er grijnzend achter stond. ‘Hey Em.’ Hij lachte en gaf me een knuffel, ‘hoi Bart, heb je alles bij je?’ hij knikte. ‘wil je liever beneden zitten of in mijn kamer?’ ik keek hem vragend aan, ‘je kamer is goed hoor.’ Hij keek me grijnzend aan. ‘oké, follow me.’ Ik lachte, liep de trap op, de gang door en mijn kamer in. ‘Wow, Em, jouw kamer is groot!’ Bart bekeek met grote ogen mijn kamer. ‘ik weet het.’ Zei ik grinnikend. Ik liep naar het bureau toe, pakte mijn spullen eraf en ging op bed zitten. Ik klopte uitnodigend op een leeg plekje naast me en Bart kwam langzaam naar me toe lopen. ‘vandaag nog.’ Zei ik op een pesterige toon en hij liep snel naar mijn bed en ging erop zitten. We begonnen te praten over de roosters, de lessen en de klas waar we in zouden komen. Gelukkig zaten we met z’n alle in dezelfde klas. We hadden alleen niet allemaal dezelfde vakken en sommige vakken zelfs alleen. Na een tijdje kwam ik erachter dat we nog niets te drinken hadden. ‘wil je wat drinken?’ vroeg ik ertussen door, ‘ja, wat heb je allemaal?’hij keek op van zijn boekje, ‘alles.’ Zei ik grijnzend, ‘is dat zo..in dat geval wil ik een smoothie met banaan, aardbei en yoghurt.’ Hij keek me aan alsof hij dacht dat ik ging zeggen dat we dat niet hadden. ‘oké, komt eraan.’ Ik lachte, stond op en liep de kamer uit. Ik liep naar Harry’s deur, ik hoorde dat hij aan het praten was. Ik ademde diep in en klopte op de deur. Hij stopte met praten en even was er een stilte. ‘kom binnen.’ Hoorde ik hem met een schorre stem zeggen. Ik deed de deur open en liep de kamer in, ‘ik ga naar beneden wat drinken halen, moet ik iets voor je meenemen?’ ik zag Harry met een verwarde blik naar me kijken. ‘ja, doe maar een cola.’ Hij gaf me een kleine glimlach. ‘gaat alles goed?’ ik keek hem een beetje bezorgd aan, ‘ja, prima.’ Hij gaf me weer dezelfde kleine glimlach. ‘oké, be right back.’ Ik lachte naar hem, draaide me om, liep de kamer uit en sloot de deur achter me.
Even later had ik 3 glazen in mijn handen, als eerste liep ik naar mijn kamer en gaf ik Bart zijn smoothie en zette die van mij op het nachtkastje naast mijn bed. Ik liep voor de 2e keer vandaag naar Harry’s deur en klopte. Ik hoorde niets en besloot de deur gewoon open te doen, ‘Harry?’ geen reactie. Ik liep verder de kamer in en zag dat Harry Beats op had en met gesloten ogen op bed lag. Ik liep naar het nachtkastje naast het bed en zette daar het glas neer, even twijfelde of ik hem wakker ging maken hiervoor, maar deed het toch niet. Rustig liep ik weer de kamer uit, sloot de deur en liep weer mijn eigen kamer in. ‘heb je eigenlijk de school al gezien?’ vroeg ik toen ik weer naast hem ging zitten. ‘Nee, ik ga deze week nog met Job, jij?’, ‘Nee, ik ga ook nog ben wel benieuwd hoe het eruit ziet eigenlijk.’.
We praatte nog even wat over school en een uur later ging hij weer weg. ‘ik zie je nog wel.’ Zei hij en gaf me een knuffel, ik gaf hem een knuffel terug, ‘ja, doei.’ Ik glimlachte nog naar hem en sloot de deur. Ik liep de trap op om terug te gaan naar mijn kamer toen de bel ging, zuchtend liep ik terug en trok de deur open ‘kon je niet even zonder me.’ Zeg ik lachend. ‘excuse me?’ een onbekende jongen stond met vragende ogen naar me te kijken, OMG. Awkward.. ‘i’m sorry i thought you were my friend.’ Ik kijk een beetje beschaamd terug. ‘it’s ok, i’m Louis, and you are?’ hij lacht vriendelijk naar me, ‘i’m Emma.’ Ik lach een beetje terug. ‘it’s nice to meet you Emma.’, ‘you too Louis, come in.’ ik stap achteruit en doe de deur verder open. Louis stapt naar binnen ‘welke taal sprak je net toen je de deur open deed?’ hij kijkt me nieuwsgierig aan, ‘Nederlands, ik kom uit Nederland en ben hier een jaar met een uitwisselings programma van mijn school.’ Leg ik hem uit. ‘oh, leuk. Als je ooit tijd hebt mag je het me leren.’ Zegt hij lachend. ‘ja hoor als je dat wilt. Het is niet zo makkelijk om te leren volgensmij.’ Ik kijk hem met een grote lach op mijn gezicht aan, hij kijkt een beetje beledigd ‘ik kan alles, leer me nu iets!’. ‘oké welk woord wil je of wil je een zin?’ ik kijk hem uitdagend aan, ‘een zin! How are you wil ik leren.’ zegt hij met een grijns. ‘oké, hoe gaat het, hoe.. gaat.. het.. ’ ik kijk hem aan en steek mijn duim op. ‘houw. gaut. het.’ Zegt hij trots, ik kijk hem zo serieus mogelijk aan, maar na een paar seconde hou ik het niet meer en druk ik snel mijn handen over mijn mond heen zodat ik niet in lachen uitbarst, ‘was het zo slecht?’ zegt Louis grijnzend, het enige wat ik nog uit kan brengen zonder te lachen is ‘uhuh.’ ‘dat doet pijn..’ hij kijkt zo zielig mogelijk en wrijft met zijn hand over borst. Ik keek naar zijn hoofd en dat was een fout, ik kon mijn lach niet meer inhouden en proestte het uit. Blijkbaar was mijn lach aanstekelijk want Louis moest ook lachen en kon niet meer stoppen, elke keer als we uitgelachen waren keken we elkaar weer aan en begonnen we weer opnieuw. We lachte niet meer om zijn uitspraak, maar omdat we de slappe lach hadden. Na een tijdje hoorde ik opeens een verbaasde stem ‘Louis?’ abrupt stopte we met lachen en draaide ons om in de richting waar het geluid vandaan kwam, ‘Hi Harry.’ Louis grijnsde en liep naar Harry toe en gaf hem een ‘mannelijke knuffel’ zoals jongens dat altijd noemen. Ik wist me geen houding te geven dus liep maar de trap op om terug te gaan naar mijn kamer, ‘hey Emma!’ ik draaide me om en keek Louis vragend aan, ‘ik verwacht nog steeds die Nederlandse taallessen.’ Hij grijnsde naar me, ‘tuurlijk.’ Ik lachte en vervolgde mijn weg naar mijn kamer.


Reacties:

1 2 3

IloveZayn
IloveZayn zei op 27 mei 2013 - 23:35:
Oke ik ga vandaag dus niet slapen voordat ik alle hoofdstukken heb uitgelezen .. haha xx


Karen1D
Karen1D zei op 11 mei 2013 - 17:56:
melding! het verhaal is echt leuk! xxx


ilove1D
ilove1D zei op 11 mei 2013 - 13:33:
Meldiiing


Daaaiisy
Daaaiisy zei op 10 mei 2013 - 23:31:
i love it!
Snel verder!
X


jessiehoran zei op 10 mei 2013 - 20:22:
melding voor de volgende alsjeblieft
het verhaal is namelijk super leuk!