Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 3 | Zayn.

I Should Have Kissed You | One Direction

8 mei 2013 - 20:09

417

13

550



3 | Zayn.

Ik had nog wat tijd over dus hier is het derde hoofdstuk. Enjoy! ^^

Ik pakte mijn pakje met sigaretten van de salontafel en liep naar het balkon, ik opende beide deuren en ademde diep in. Niet dat het zo speciaal was, die stadsgeuren, het was meer een soort gewoonte geworden. Ik stopte een sigaret in mijn mond en pakte mijn aansteker uit de zak van mijn grijze joggingbroek. Eindelijk, rust. Ik weet dat ik zelf ook wel vaak een druk persoon ben, maar met deze vier jongens om je heen... Liam was de enige die een beetje rustig en realistisch was. Ik stak mijn sigaret aan en legde mijn armen op de balustrade. Beneden stonden een stuk of veertig meiden. Ze begonnen natuurlijk luid te gillen toen ze mij in alleen mijn joggingbroek zagen staan. Ik geloof dat Harry was begonnen met dat hele ´Naakt´ gedoe, maar daarmee had hij ons allemaal aangestoken. Kortom, we liepen allemaal gewoon half naakt rond in ons appartement. Ik rookte langzaam mijn peuk op, zwaaide naar de meisjes beneden, waardoor ze nog harder gilden en stapte daarna weer terug naar binnen. Daar zaten Louis en Harry op de bank, Louis luid bellend met “Uncle Simon”, en Harry surfend op zijn Macbook. Niall zat aan de eettafel een bak cornflakes naar binnen te werken en Liam stond een eitje te bakken in de keuken, "Leeyum, ik wil ook!" riep ik, met een klein baby stemmetje. "Sure DJ, met of zonder spek?" "Met!" riep ik terug, en ik plofte naast Niall neer aan de eettafel.

"Liam, is mijn eitje al klaar?" vroeg ik nadat ik na tien minuten nog geen ei voor mijn neus had staan. "Bijna... Klaar!" hoorde ik Liam zeggen, en hij kwam naar de eettafel gelopen met een schort om zijn middel gebonden en een bord vol met heerlijk ruikend eten in zijn hand. Pas toen hij het voor me neer zet zag ik dat het een volledig english breakfast geworden was. "Dit had niet gehoev..." begon ik, maar Liam verweerde zich "Het is niets, ik heb de restjes van gisteren gebruikt." "Oké." zei ik, en ik nam een hap van een van de worstjes die op mijn bord lagen. "Mmmm... Heerlijk." zei ik vastbesloten, en ik stak mijn duim op naar Liam. "Mooi." zei hij, en hij keerde zich om om terug te lopen naar de keuken. "Leeyum, Leeyum, mag ik ook?!" gilde Niall opeens toen hij mijn volle bord zag, hij rende naar Liam toe en ging aan zijn benen hangen. "Tuurlijk, maar alleen als je me loslaat." zei Liam lachend.


Reacties:

1 2 3

tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 16:08:
hihi als ik liam was geweest had ik een ei staan bakken MET naill aan m'n been!
ik ga verder met lezen want de draad van het verhaal is nog niet helemaal duidelijk
X tamara


lilovelou
lilovelou zei op 10 mei 2013 - 16:38:
LOL!


Elientjheu
Elientjheu zei op 9 mei 2013 - 19:14:
typisch naill echt goed geschreven


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 9 mei 2013 - 0:26:
Aww, zoo leukkk =)
NIALL
Hihi, snel verderr xx


1Dlover
1Dlover zei op 8 mei 2013 - 23:14:
aawww
liam is echt lief!
melding?