Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Irresistible~Harry Styles [END] » Deel 14: Ambulance

Irresistible~Harry Styles [END]

9 mei 2013 - 12:32

582

7

466



Deel 14: Ambulance

Hi guys! Enjoy deel 14 en laat reactie achter :) ik wilde gisteren al iets posten, maar mijn broer was jarig dus er was veel bezoek enzo .. sorry :-$ xx

Ik doe de deur open van Harry's slaapkamer. Op het eerste moment zie ik Harry niet. Ik kijk om me heen. Vreemd. Ik loop naar Harry's bed. Waarschijnlijk ligt hij gewoon onder het dekbed. Ik pak het laken vast, en gooi het van het bed af. 'Gevond....' Ik kan niet praten. De woorden blijven vastzitten in mijn keel. Wat ik zie, is verschrikkelijk. Daar, in bed, ligt een persoon. Hij heeft bruine krulletjes. Hij lijkt op Harry, maar ik weet niet zeker of het nog dezelfde Harry is. Ik kan niet zien of hij groene ogen heeft, want die zijn dicht. Zijn gezicht is lijkbleek. Ik pak zijn hand en voel. Ijskoud. Langzaam raak ik in paniek. Wat is hier gebeurd?! Ik schud Harry door elkaar. Word wakker! Word
wakker! Hij blijft roerloos liggen. Ik kijk naast me op het nachtkastje. Er staat een doosje. Het is leeg. Ik lees het etiket. SLAAPPILLEN. Wat! Heeft Harry een doosje slaappillen opgemaakt! Ik bedenk me geen moment en ren naar beneden. 'Ha Debby, hoe ging het? Wil je ook een taco?' vraagt Niall. 'Nee!' roep ik totaal overstuur. Niall kijkt me met open mond aan. 'Geen taco?! Waarom zou je geen taco will...' Ik onderbreek hem. 'Haal snel de anderen, waar ze ook zijn! Harry heeft een overdosis slaappillen genomen!' Niall is 2 seconden sprakeloos maar rent dan naar de gamekamer. 'Louis! Help! Debby zegt... Harry is... Slaappillen...' Niall kan zijn zinnen niet afmaken. Gelukkig is dat ook niet nodig. Louis staat meteen op, rent door de gang, rent door de keuken, de trap op naar boven. Ik hoor dat hij Harry's kamer binnengaat. Vijf seconden hoor ik niks. Dan rent Louis nog sneller als zonet, de trap af. Hij pakt zijn mobiel van het aanrecht en belt 112. Ik hoor niks meer. Ik sluit me af van de wereld. Ik ben er nog wel, maar ik voel niks. Ik schrik op van mijn eigen gedachten. 'Waar zijn Liam en Zayn?' vraag ik aan Niall. Hij schrikt van mijn vraag. 'Ze zijn naar het winkelcentrum om een cadeautje te kopen voor jou en Harry!' Shit! Zij weten nu natuurlijk van niks... Louis hang op en zegt: 'Ze komen er aan. Helpen jullie mee Harry naar beneden te krijgen?' Niall en ik knikken. We gaan snel naar boven, naar Harry's kamer. Niall en ik pakken hem bij zijn armen en Louis pakt zijn benen. We gaan voorzichtig de trap af. Het doet me behoorlijk veel pijn om Harry zo te zien, zo lijkbleek en koud... Zodra we beneden zijn gaat meteen de bel. We leggen snel Harry op de bank neer, ik loop naar de deur en ik doe hem open. Er stormen meteen twee mannen naar binnen met een brancard. Louis wijst ze Harry aan en de mannen leggen hem op de brancard. 'Er kunnen twee mensen mee in de ambulance.' zegt een van de mannen. 'Ik ga wel mee.' zeg ik. Louis knikt. 'Ik ook. Niall, bel jij dan Liam en Zayn?' Niall knikt. Louis en ik lopen achter de mannen aan en we stappen in de ambulance. Ik zit naast Harry en ik hou zijn hand vast. Een traan loopt over mijn wang. Louis ziet het, en veegt hem weg. 'Het komt wel goed.' fluisterd hij. Ik knik. Ik hoop het. 'Hou vol, Harry.' fluister ik.

Heey Heeft iemand van jullie toevallig twitter? Ik wel Je kan me volgen via @LotteImy Als ik weet dat jij het bent, volg ik je terug x


Reacties:

1 2

ilovehazza
ilovehazza zei op 20 juli 2013 - 13:44:
mijn naam is i love u marcel


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 11 mei 2013 - 23:04:
Melding??


juutjee19
juutjee19 zei op 10 mei 2013 - 10:44:
ooeh super vet verhaaal!!!
me likes
mag ik een melding???


IAMJILL zei op 9 mei 2013 - 18:56:
Spannendd, snel verder hoor!!


falinlove1D
falinlove1D zei op 9 mei 2013 - 16:58:
Omg Harry
Snel verder