Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » Tonight, i'm gonna fly.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:34

256

0

161



Tonight, i'm gonna fly.

De zon is aan het ondergaan. Het is echt zo prachtig. Op dit moment mis ik echt een vriendje. Ik zou er alles voor doen om gewoon iemand te hebben die me graag ziet, die zijn lippen op de mijne drukt. Ik wil het heerlijke, verliefde gevoel terug. Maar eigenlijk ben ik bang om een vriendje te hebben. Ongeveer 2 jaar geleden was mijn laatste vriendje, Tim. (Ikvindhetgewooneenmooienaam, ^^) We gingen uit elkaar omdat hij verhuisde. Eerst dacht ik dat hij in een ander dorp zou gaan wonen, maar neen, hij ging helemaal in Amerika wonen. Sindsdien ben ik bang om een vriendje te hebben, bang dat het opnieuw gebeurt. Ik voel iets op mijn buik, en kijk ernaar. “Hé, Tom ! Doe dat zand eraf.”¯ Tom zucht en doet het zand van mijn buik af. Ik merk dat de zon al verdwenen is achter het water. Het enige wat ik nog zie is een kleine zonnestraal op het water, ver weg in de zee. Bill zijn arm ligt nog steeds over mijn schouder, en mijn hoofd op zijn schouder. Hij heeft zijn hoofd op het mijne gelegd. “Jullie zijn schattig samen.”¯ zegt Jenny. Ze gaat voor mij en Bill staan en neemt haar mobiel. “Kijk eens even.”¯ Bill doet zijn hoofd af het mijne, en drukt een kus op mijn wang. Op dat moment hoor ik het geluid wanneer je een foto trekt. “Moet je zien hoe lief !”¯ Jenny komt naar ons toe en toont de foto. Ik glimlach en druk een kus op Bill zijn wang.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.