Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Until you save me. <3 [PAUZEEEE] » proloog

Until you save me. <3 [PAUZEEEE]

9 mei 2013 - 15:04

183

5

244



proloog

KORTE PROLOOG.

‘’welkom in mijn studentenhuis.’ Zei ik. Ik keek snel alle gezichte bijlangs en zag zeven jongens en eenentwintig meisjes. Dit zou nog wel eens zwaar kunnen worden. ‘’laten we beginnen met het indelen van de kamers. In een kamer kunnen zes personen.’ We liepen door de hal, langs alle kamers. De jongens waren al snel klaar met het kiezen van hun kamers. De meisjes deden er iets langer over, maar uiteindelijk had iedereen een kamer. Het was nu avond dus iedereen zou nog iets te eten krijgen en daarna gaan slapen. We liepen met zijn allen naar de eetzaal en namen plaats op de stoelen die om de grote ronde tafel heen stonden. Vijf van de meisjes hadden eten gemaakt en brachten het naar ons toe. ‘’eetsmakelijk.’ Zei ik. Iedereen bleef stil, alleen de jongen naast me reageerde. ‘’jij ook’ zei hij. Na het eten stond iedereen op. Ik begon aan het afruimen van de tafel. Ongeveer een half uur later liep ik ook naar mijn kamer en liet me achterover vallen op mijn bed. Dit zou weer een lange, pijnlijke periode worden.


Reacties:


Azula
Azula zei op 9 mei 2013 - 23:40:
Ik wil graag mee lezen, want ik ben wel benieuwd
waar dit naar toe gaan leiden. Tips komen later wel. (:



DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 9 mei 2013 - 18:32:
Melding?


Chayenne
Chayenne zei op 9 mei 2013 - 18:21:
Ik heb dit al gelezen ^^ als ik me niet vergis
Toen ik doelloos bij jouww was
Meldig pleaaseee?


falinlove1D
falinlove1D zei op 9 mei 2013 - 16:36:
Melding?
XOXO


shania13
shania13 zei op 9 mei 2013 - 15:27:
please melding!!

xx