Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Prologue

Meant To Be - Harry Styles

8 juni 2013 - 10:43

158

5

431



Prologue

“Shit, wat moeten ik nu doen?” Mompelde ik tegen mezelf terwijl ik bang om me heen keek en in mijn handen blies zodat ik het warm kreeg.
Daar stond ik dan in mijn eentje, midden op de weg waar geen spoor van leven te bekennen was. Mijn auto was opeens gestopt met rijden. Dat overkomt mij dan weer midden in de nacht.
Ik had geen flauw idee wat ik moest doen, wat als er een enge oude man met zijn auto voor mijn neus stopte en mij meetrok aan mijn arm om me ergens te verkrachten en vervolgens te vermoorden. Ik werd uit mijn gedachten gehaald toen er een auto voor mijn neus stopte. Het was een zwarte Range Rover.
Ik kneep mijn ogen samen om te kunnen zien wie er uit de auto stapte. Het was pikdonker dus erg veel kon ik niet zien.
Ik kon nog net zien dat er een jongen uitstapte en op me af kwam lopen…


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 25 juni 2013 - 12:18:
Je stuurde me een melding voor hoofdstuk 12 dus die las ik maar ik had niet door dat ik 11 hoofdstukken plus een proloog had gemist waarschijnlijk sloeg mijn reactie ook nergens op. Sorry !laat ik de rest van het verhaal toch maar gaan lezen.
X Tamara


1Dlover
1Dlover zei op 10 mei 2013 - 14:19:
oehhh wie is het?
spannend!


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 9 mei 2013 - 17:18:
Leuk! Melding!!!


IloveZayn
IloveZayn zei op 9 mei 2013 - 15:17:
Haha ja ik snapte even niet meer hoe ik een nieuw hoofdstuk moest toevoegen dus daarom had ik het verwijderd en opnieuw geplaats maar nu weet ik weer hoe het werkt.
Heel erg bedankt voor je reactie x


AnneMariex
AnneMariex zei op 9 mei 2013 - 15:14:
Ik had net al gereageerd op dit verhaal maag ik zie mijn reactie nergens, raar zeg?. Ik vind het verhaal nu al leuk! . Mag ik een meldinkje voor het volgende hoofdstuk?

Groetjes, Anne