Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Two

Meant To Be - Harry Styles

9 mei 2013 - 19:58

391

5

479



Chapter Two

Sorry dat dit een kort hoofdstuk is geworden, maar ik zal snel een nieuwe posten ! Enjoy x Voor de mensen die het nog niet doorhadden, dit is Amelie Image and video hosting by TinyPic

We waren al een tijdje aan het praten met Harry in het park. Het klikte meteen tussen ons. Hij was zo lief.
“Maar nu moet ik wel weer gaan.” Zei ik tegen Harry.
“Is goed.” Zei hij.
Het leek net of hij niet wilde dat ik wegging. Ik schudde die gedachte weg, het maakte hem echt niet uit of ik wegging ik bedoel… hij kent me nog maar net.
“Doei Harry. Ik vond het gezellig om met je te praten!” Zei ik nog voordat ik wegliep.
“Doei Amelie. ik vond het ook leuk om met jou te praten.” Zei hij.
Toen ik een paar stappen had gezet hoorde ik dat Harry mijn naam riep. Ik draaide me om en keek vragend naar Harry. Hij kwam naar me toe lopen en vroeg: “Uhm Amelie… Mag ik misschien je nummer?”
Ik had niet verwacht dat hij mijn nummer zou vragen.
“Tuurlijk.” Antwoordde ik glimlachend terwijl ik mijn nummer in zijn telefoon invoerde.
“Bedankt.” Zij Harry met een brede lach op zijn gezicht.
“Doeei.” Zei ik nog en ik liep weer samen met Max naar huis.

Ik hoorde geschreeuw toen ik voor de deur stond. Ik trok haastig de deur open en keek geschrokken naar Tom die Alisa bij haar bovenarm vast had gegrepen.
Ik liep snel naar hun toe zonder de deur achter me dicht te doen.
“Wat is hier aan de hand? Laat haar los.” Schreeuwde ik tegen Tom.
“Hou je erbuiten kut hoer.” Riep Tom naar me toen hij Alisa harder naar zich toe trok.
Ik keek hem geschrokken aan. Alisa kromp in elkaar.
“Laat haar met rust Tom, het is genoeg geweest zo. Val haar niet meer lastig!” Schreeuwde ik naar hem.
Tom gooide Alisa in de hoek van de kamer en kwam op me aflopen.
Hij pakte me bij mijn arm vast en siste in mijn oor: “Als jij nu niet je mond houdt dan zie je wel wat er gaat gebeuren.”
“Laat me los vuile schoft.” Schreeuwde ik in Tom zijn gezicht.
“Dacht het niet Amelietje.” Zei hij met een vieze grijns op zijn gezicht.
“Laat me los je doet me pijn.” Schreeuwde ik nog harder.
“Hou je bek schreeuw niet zo hard!” Schreeuwde hij terug.
“Ga weg uit ons huis laat ons met rust!!” Ik begon te gillen.
“IK ZEI DAT JE JE BEK MOEST HOUDEN!” Schreeuwde Tom tegen me en gooide mij in de richting van de open deur. Ik sloot mijn ogen wachtend op de impact van de val…


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 25 juni 2013 - 19:47:
let op harry staat op de stoep!
dat is misschien niet erg logisch
maar dit is een verhaal.


1Dlover
1Dlover zei op 10 mei 2013 - 14:25:
neeeeee
niet leuk!!!!!


AnneMariex
AnneMariex zei op 10 mei 2013 - 10:06:
omgggggg wauw ik hou van dit verhaal. Die Tom is echt een mega flikker!
Post snel het nieuwe hoofdstuk

Groetjes, Anne


shania13
shania13 zei op 9 mei 2013 - 22:03:
Die tom is echt een eikel
Snel verder

Xx


Lotteimy
Lotteimy zei op 9 mei 2013 - 20:17:
Oh... my... god. WTF! Wat een mega sukkel .. Oh zou leuk zijn als Harry op de stoep staat en haar komt redden .. SUPER HAZZZZZAAAAAA! Hoewel, weet ie wel waar ze woont ? ? Anyways, great! snel verrrrderrrxx