Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Three

Meant To Be - Harry Styles

10 mei 2013 - 11:33

1456

7

598



Chapter Three

Sorry dat dit zo een lang hoofdstuk is geworden, ik hoop dat jullie het leuk vinden. Vanavond komt misschien weer een nieuw hoofdstuk als ik er tijd voor heb. Enjoy x Image and video hosting by TinyPic

Maar ik voelde de grond niet… In plaats daarvan voelde ik twee sterke gespierde armen die me vastgrepen om mijn middel.
Ik deed langzaam mijn ogen weer open en keek in de bezorgde ogen van Harry die snel veranderde in een kwade blik toen hij naar voren keek.
Harry keek weer met dezelfde bezorgde blik in zijn ogen naar mij en vroeg zachtjes: “Gaat het?”
Ik knikte en hij hielp me om overeind te komen. Ik keek hem dankbaar aan.
“Ga jij maar even voor de deur wachten, ik help je vriendin wel.” Fluisterde hij in mijn oor.
Ik keek hem fronsend aan maar deed toch wat hij aan me vroeg.
Ik liep naar buiten en wachtte ongeduldig voor de deur toen ik opeens geschreeuw hoorde, het was Harry die tegen Tom schreeuwde.
“Wtf denk je dat je doet vuile schoft, denk je dat je zomaar hierheen kunt komen en twee meisjes kan martelen.” Hoorde ik Harry kwaad schreeuwen tegen Tom.
“Ik mag doen wat ik wil wie denk je dat bent? Flikker op voordat ik je tanden eruit sla.” Schreeuwde Tom terug terwijl hij Harry een duw gaf.
“Jij gaat deze meisjes met rust laten!” Schreeuwde Harry toen hij Tom zijn hand van zijn schouder afduwde.
“Ohjaa, en wat gebeurt er als ik dat niet doe?” Vroeg Tom met een scheve grijns op zijn gezicht.
“Dan gebeurt er dit.” Zei Harry boos en gaf Tom een stomp in zijn buik.
Tom kroop in elkaar en lag op de grond. Hij hield zijn hand even op zijn buik en ging met moeite op staan. Toen hij weer normaal op zijn eigen benen kon staan keek hij Harry vuil aan en wilde hij met zijn vuist Harry in zijn gezicht slaan toen ik rennend binnenkwam.
“Waag het niet om hem aan te raken!” Schreeuwde ik tegen Tom.
Hij stond mij daar een beetje uit te lachen en sloeg Harry in zijn gezicht met zijn vuist. Harry viel tegen de muur aan en veegde het bloed weg dat uit zijn neus kwam.
Hij stond meteen op en rende op Tom af. Ze vielen samen op de grond en begonnen elkaar te slaan.
Ik en Alisa probeerden ze uit elkaar te halen.
Toen het ons uiteindelijk lukte om ze uit elkaar te halen zei Tom: “Ik ben nog niet klaar met jou Alisa.” Hij liep woest naar de deur en gooide de deur achter zich dicht.
Ik draaide me om naar Harry en zag dat hij op de bank was gaan zitten.
Ik liep naar hem toe en ging naast hem zitten.
Hij keek me aan en glimlachte zwakjes.
“Gaat het?” Vroeg ik aan hem terwijl ik naar zijn bloedende neus keek.
“Ja, het gaat niks aan de hand.” Zei hij.
“Alisa kan je misschien wat watjes en bakje lauw water brengen?” Vroeg ik aan Alisa die daar maar stond en zich waarschijnlijk nog niet kon beseffen wat er zojuist was gebeurd.
Ze knikte naar me en even later kwam ze aangelopen met wat watjes en een bakje lauw water. Ze gaf de watjes en het bakje met water aan mij en liep weer weg richting haar kamer. Ze was erg geschrokken dus we zeiden maar niks.
Ik doop een paar watjes in het water en kneep het even uit. Daarna begon ik voorzichtig Harry zijn neus schoon te maken met het watje.
“Wat wilde die jongen van jullie?” Vroeg Harry even later toen ik het bakje met de watjes weer weglegde.
“Die jongen was Tom. Het vriendje van Alisa, noujah ik kan nu wel zeggen dat het haar ex-vriendje is.” Vertelde ik aan Harry.
“Wat een flikker” Mompelde Harry.
“Bedankt voor het helpen trouwens… Als jij er niet was geweest zou ik niet weten wat we moesten doen.” Zei ik vriendelijk tegen Harry terwijl ik mijn haar achter mijn oor deed.
“Ik heb nu voor de tweede keer je leven gered.” Zij Harry met een grijns op zijn gezicht.
Weer zag ik die kuiltjes verschijnen die hem zo schattig maakten.
“Haha, jaa dat is zo. Vertel, wat wil je dat ik voor je doe. Ik bedoel… je hebt uiteindelijk wel mijn leven voor de tweede keer gered.” Zei ik terwijl ik afwachtte op zijn antwoord.
“Hmm even denken,” Zei Harry toen hij een nadenkend uitdrukking op zijn gezicht had. “Misschien wil je morgen avond wel uit eten met mij?” Vroeg Harry met een glimlach op zijn gezicht terwijl hij me met zijn groene ogen aankeek.
“Uhmm, is goed.” Zei ik twijfelend. Ach waarom niet toch, hij is uiteindelijk wel mijn redder in nood.
“Oke dan haal ik je morgen om half 7 hier op.” Zei Harry.
“Top, ik heb er zin in.” Zei ik terwijl ik hem glimlachend aankeek.
“Ik moet nu weer gaan ik moet nog een paar dingen regelen.” Zei Harry terwijl hij ging opstaan.
“Okee, tot morgen dan!” Zei ik.
Toen we bij de deur stonden keek Harry me nog even aan en zei zachtjes: “Amelie… Pas goed op jezelf.”
“Zal ik doen Harry.” Knikte ik met een glimlachje op mijn gezicht.
Toen ik Harry zag wegrijden deed ik de achter me dicht en liep naar binnen.
Ik ruimde de watjes en het lauwe water op en besloot om even naar Alisa te gaan.
Ik liep naar de kamer van Alisa en klopte op de deur: “Alisa mag ik binnenkomen?” Vroeg ik zachtjes.
Alisa zei niks… Ik klopte nogmaals op de deur en wachtte af totdat ik naar binnen mocht. “Alisa?” Vroeg ik.
Ze antwoordde weer niet…
Ik besloot om naar binnen te gaan voor het geval dat ze iets met zichzelf had gedaan.
Ik deed de deur open en liep naar binnen. Ik zag Alisa in de kleermakerszit zitten op haar bed. Ze zei niks, ze keek alleen voor zich uit.
“Alisa, gaat het?” Vroeg ik zachtjes toen ik naast haar op bed ging zitten.
Ze knikte, “Nu is het echt klaar Amelie…” Zei ze terwijl ze op haar lip beet om haar tranen in te houden.
“Dat is ook het beste.” Zei ik terwijl ik met mijn ene hand over haar rug wreef en met mijn andere hand meelevend in haar hand kneep. Ze glimlachte zwakjes.
“Ik kan dit. Ik kan zonder Tom leven. Hoe moeilijk het ook gaat worden, ik kan dit.” Zei ze zachtjes.
“Jij kan dit Alisa, we gaan hier samen overheen komen.” Zei ik toen ik haar een knuffel gaf.
“Oke genoeg over Tom.” Zei Alisa terwijl ze zich naar me omdraaide. “Maar waarom was HARRY FUCKING STYLES opeens hier? Hoe kent hij je? Hoe ken jij hem? Hebben jullie iets? Hoe…”
Ik liet Alisa niet uitpraten en zei: “Wooow woow rustig aan, haha. Ik was het je helemaal vergeten te vertellen. Gisteren toen ik naar huis kwam stopte mijn auto opeens midden op de weg en er was niemand die me kon helpen. Toen stopte er opeens een auto voor m’n neus en kwam een jongen eruit stappen, het was Harry. Ik ben hem net ook tegen gekomen in het park en we hebben een praatje gemaakt. Hij is echt heel aardig. En nee we hebben niks, maar we gaan morgen wel samen uit eten.” Legde ik uit aan de nieuwsgierige Alisa.
“Hoe ken jij Harry dan?” Ik keek Alisa vragend aan.
“Je maakt een grap toch?” Alisa keek me aan net of ik gek was.
Ik keek haar vragend aan.
“We hebben het hier over Harry Styles… Fucking Harry Styles.”
“Ik snap het nog steeds niet Alisa…” Ik fronsde en wachtte af totdat ik antwoord van haar zou krijgen.
“Amelie ik ben bang dat we geen vrienden meer kunnen zijn als jij One Direction niet kent…” Alisa keek me ernstig aan.
“Harry vroeg ook al of ik One Direction niet kende, wat is One Direction nou in godsnaam?” Vroeg ik terwijl ik haar niet begrijpend aankeek.
Alisa schudde met haar hoofd en pakte haar laptop die op haar nachtkastje lag.
Ze typte ‘One Direction’ in op google.
Ik wachtte ongeduldig af op wat er zou gebeuren.
Mijn mond viel open toen ik opeens honderden foto’s van Harry zag verschijnen.
“Waarom zijn er zoveel foto’s van hem op internet?” Vroeg ik. Ik snapte er nog steeds niks van.
“Luister,” zei Alisa toen ze op een site klikte en begon te voorlezen. “Louis Tomlinson, Niall Horan, Liam Payne, Zayn Malik en Harry Styles meldden zich in 2010 allemaal aan als solokandidaat voor X-Factor, maar gingen niet door naar de categorie ‘Jongens’ en werden toen als groep wel doorgelaten door Nicole Scherzinger. Hun coach was Simon Cowell. Na vier weken waren ze Cowells laatste act die nog meedeed. One Direction eindigde als derde. Na X-Factor lekte hun single ‘Forever Young’ uit, die uitgebracht zou zijn als ze gewonnen zouden hebben.’’ Ik luisterde aandachtig naar Alisa.
Langzamerhand begon ik het door te krijgen. “Dus Harry is beroemd en zit in een boyband?” Vroeg ik met open mond.
Alisa knikte. “Ze zijn nu de grootste boyband van de hele wereld.”
“Maar jij gaat morgen uit eten met DE Harry Styles! Dus sta snel op! We gaan kijken wat je morgen gaat aandoen!” Riep Alisa enthousiast en sleurde mij met zichzelf mee.


Reacties:

1 2

SnowClocks
SnowClocks zei op 12 juli 2013 - 10:31:
Harry is echt een held haha


tamarastyles
tamarastyles zei op 25 juni 2013 - 19:57:
dat stukje van internet ken ik! ik heb het gebruikt voor mijn spreekbeurt.
hihi, grappig dat ik het weer tegenkom. maar je moet me nog wel even
uitleggen waarom ze one direction niet kent. leest ze geen tijdschriften
of zo? kijkt ze geen nieuws? niet erg sociale meid.
en oja, ik had al door dat die foto's van hoe heet ze ook weet?
en je hoeft je dus echt niet te verontschuldigen voor lange stukjes
hoor! alleen voor korte


AnneMariex
AnneMariex zei op 10 mei 2013 - 17:20:
Aaah dit verhaal raakt me. Ik hou er zo veel van nu al!
Snel een nieuwe posten!

Groetjes, Anne


1Dlover
1Dlover zei op 10 mei 2013 - 14:32:
awsome!!
snel verder!
melding?!


Lotteimy
Lotteimy zei op 10 mei 2013 - 12:12:
Whahahaa Hazza is the heroooow ! Snel verder x