Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I want you back (GESTOPT WEGENS GEBREK AAN INSPIRATIE) » Long time ago

I want you back (GESTOPT WEGENS GEBREK AAN INSPIRATIE)

10 mei 2013 - 12:00

370

5

208



Long time ago

Het heeft lang geduurd, maar hier is het dan: een nieuw hoofdstuk! Ik had het nogal druk met school en alles. Vandaar dat het zo lang heeft geduurd. I'm sorry... :'( Tips en opmerkingen zijn altijd welkom!

Er is al een week verstreken en ik zit alweer thuis. De dokter zei dat als ik rustig aan zou doen, ik naar huis mocht. Daar houd ik me dus ook aan.
Nu lig ik roerloos op de bank, terwijl ik een of andere stomme soapserie kijk. Ik kan me niet eens op de serie focussen. Ik kan alleen maar aan Louis denken. Sinds die avond in het ziekenhuis heb ik niks meer van hem gehoord en dat vind ik ontzettend jammer. Misschien heeft hij me weer bedrogen. Ik weet het echt niet meer...
Er komt een grote druk op mijn hoofd te staan en alles om me heen word wazig. Ik moet weer denken aan wat hij me aan heeft gedaan. Wat als hij het allemaal opnieuw wilde doen?
Ik huiver. Er loopt een rilling langs mijn ruggengraat en ik heb het gevoel alsof ik ieder moment kan flauwvallen.
Als ineens mijn telefoon die naast me ligt gaat, krijg ik bijna een hartverzakking. Ik durf niet te kijken wie het is. De irritante ringtone blijft maar doorgaan. Ik krijg er nog ergere hoofdpijn van. Uiteindelijk besluit ik op te nemen zonder te kijken wie er belt.
'Hallo, met Valerie.' zeg ik aarzelend.
'Hey,' klinkt er vanaf de andere kant. Mijn hart maakt een sprongetje; het is Louis!
'Louis?' vraag ik nog even voor de zekerheid. Hij schiet in de lach.
'Ja, hoe is het?'
'G-goed hoor.' stotter ik. 'En met jou?'
'Gaat goed hoor. Ik heb al heel lang niks van je gehoord...'
'Klopt.'
'Dat is jammer.' Ik hoor Louis zuchten. 'Ik zou graag wat meer tijd met je willen doorbrengen.'
Ik blijf stil.
'Valerie, ben je er nog?'
'...Ja.'
'Oke. Wat vind je ervan als we vanavond uit eten gaan? Ik wil je graag weer eens zien.'
Opnieuw blijf ik stil.
'Valerie, is er iets?'
'Nee, er is niks. Waar spreken we af? En... hoelaat?'
'Zullen we naar dat nieuwe restaurantje? Hoe heet het ook al weer? Oh ja: "The Olde Barn".
'Oke. Hoelaat?'
'Negen uur?'
'Prima.'
'Oke, tot dan!'
'Doei.'
Snel hang ik op en gooi ik mijn telefoon op de bank. Ik heb zometeen gewoon een afspraak met Louis! Het is zo lang geleden dat we er een hadden.
Ik kijk op de klok en zie dat het zeven uur is. Nog genoeg tijd om me op te tutten dus


Reacties:


fallinlove
fallinlove zei op 5 sep 2013 - 15:16:
leuk! Snel verder


Mashaa zei op 14 mei 2013 - 20:37:
Leuk xx


Malikaa
Malikaa zei op 10 mei 2013 - 18:14:
I like it!!!
Melding maybe??
xXx


Chayenne
Chayenne zei op 10 mei 2013 - 16:52:
ik hoefde nog niet eens de eerste twee zinnen te lezen en wist alweer waar het over ging.
ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Snel verder<3


1Dlover
1Dlover zei op 10 mei 2013 - 14:17:
oeehh snel verder!
melding?