Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 9.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

10 mei 2013 - 13:42

391

6

364



9.

Drie dagen, het waren maar drie dagen. Ze kreeg maar drie dagen vrij. Ik dacht dat ze wel langer vrij kreeg dan dit. Dat ze even kon ontspannen, dat ze begreep waarom ze hier is. Want dán pas kun je hier werken. De grote ijzeren deur werd geopend en ze werd zomaar meegesleurd door X. Ik weet zeker dat ze nu ontmaagd word. Ik heb een hekel aan Harry. Ik mocht hem eerst nog wel een beetje. Maar die beetje is nu als sneeuw voor de zon verdwenen. Straks, als Rue terugkomt zal ik haar vragen of hij wel rustig aan gedaan heeft, zo niet, dan vlieg ik hem om de hals. Niet dat je zoiets mag doen ofzo.. De deur word geopend en Rue word naar binnen geduwd. Trillend staat ze op haar benen. Ik ren als eerste op haar af en sla mijn armen om haar heen, die ze meteen van zich afslaat. Verblufd kijk ik haar aan. Ze is geworden wat ze moest worden - nou ja, zo'n beetje. 'Gaat alles goed Rue?' vraag ik haar voorzichtig. Ze schud haar hoofd. Tranen rollen over haar wangen. Ik neem haar mee naar mijn bed en laat haar erop liggen. 'Ik kom straks terug.' zeg ik. Ik loop naar Amy en trek haar mee. 'Ga daar niet als een trut staan, help me!' roep ik een beetje gedempt. 'Sorry hoor.' mompelt ze. 'Ik pak een glaasje water voor haar.' zegt ze en loopt weg. Als ik me omdraai zie ik Michelle - de drugsdealer onder ons - Rue een pilletje geven. Snel loop ik naar Michelle toe en pak haar pols vast.
'Relax, dit is een aspirine.' mompelt ze. Even bekijk ik het pilletje goed en inderdaad. Het ís een aspirine. Gelijk laat ik haar pols los en verontschuldig ik me. Ze rolt me haar ogen en loopt dan weg. Ik ga op het bed zitten en bekijk Rue eens goed. Er loopt een striem over haar wang heen. Voorzichtig, om haar geen pijn te doen laat ik.mijn vinger over de strem lopen. Voetstappen doen me ervoor zorgen dat ik mijn hand gelijk weer terug trek. Als ik opkijk zie ik dat het Amy is. Ze geeft het glaasje water aan Rue. Met trillende handen neemt ze het aan. Dan bedenk ik me dat ze hier weg moet, het liefst zo snel mogelijk.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 9 juni 2013 - 14:07:
Vanaf nu heet ik niet meer tamarastyles
maar tamararue!! Op dit moment sta je er
Niet al te best voor bij mij hazza!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 10 mei 2013 - 23:42:
Ze is gewoon tegen de kast gelopen.
Jongens, relaxxx. Harry gaat geen kleine meisjes slaan.

Just chill out!
And wait for the next chapter.


Maureennx
Maureennx zei op 10 mei 2013 - 20:17:
ik kan echt niet wachten op het volgende hoofdstukje!
snel verderrr xx


Malikaa
Malikaa zei op 10 mei 2013 - 17:25:
Heeft hij haar geslagen?! Omg, dat weiger ik te geloven....
Snel verder
xXx


Lotteimy
Lotteimy zei op 10 mei 2013 - 14:16:
oh oh ooooh no my dear !
de wereld is hard ..
ga snel verder girlyyyy XxX