Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Until you save me. <3 [PAUZEEEE] » 001.

Until you save me. <3 [PAUZEEEE]

10 mei 2013 - 14:08

1154

7

425



001.

ik hoop dat jullie het mooi vinden hihih. ik hoe van tips en reacties -hint!-

‘’Wakker worden!’ geschrokken sprong ik overeind en kneep mijn ogen dicht tegen het velle licht. ‘’kom nou mee!’ riep een jongen. Voor ik ook maar iets kon doen trok hij me mee de kamer uit. ‘’Waar gaan we heen?’ vroeg ik, maar ik kreeg geen antwoord. Ik rook de geur van rook. Toen we de keuken in liepen stond het aanrecht in de brand. Twee meisjes probeerden met theedoeken het vuur te doven , maar het lukte niet. Ik pakte een emmer, vulde hem met water en gooide het over het vuur heen. De meisjes keken me schuldig aan. ‘’het spijt ons, we wouden alleen het ontbijt klaarmaken.’ ‘’ Het is niet erg.’ zei ik met een glimlach. We liepen naar de eetzaal en gingen zitten. De twee meisjes kwamen er ook aan en namen warme broodjes met zich mee. Iedereen begon te eten. Er liepen steeds groepjes studenten weg die al klaar waren met eten. Er zaten nog ongeveer tien kinderen toen ook ik opstond er naar mijn kamer liep. Ik ging voor mijn bureau zitten en haalde een grote blauwe map uit een laatje. Een papier met de foto’s en namen van alle studenten haalde ik eruit. Persoon nummer 1: Naam: Melinda. Leeftijd: 18 jaar. Blond haar en blauwe ogen. Pff. Dat word dus het eerste slachtoffer. De deur ging open en de jongen liep naar binnen. Snel stopte ik de map weg. ‘’wat doe je hier?’ vroeg ik. De jongen ging op mijn bed zitten. ‘’je bent nooit bij ons, de andere studenten, je zit echt alleen maar op je kamer behalve als we gaan eten.’ Ik keek naar de grond. ‘’waarom?’ ik was al bang dat hij dat zou vragen. ‘’ik ben gewoon best verlegen en heb hier geen vrienden.’ Antwoordde ik. De jongen stond op en liep naar me toe. ‘’je hebt mij toch?’ zei hij. Ik keek in zijn groene ogen en bruine krullende haren. ‘’Ik ben Harry.’’ zei hij. ‘’Ik ben Feline.’’ zei ik terug. Hij pakte mijn hand en trok me mee naar de woonkamer. Toen we binnen kwamen keek iedereen ons aan. ‘’Ik zal je even voorstellen aan iedereen.’’ zei hij.’’ Dit is Feline, het meisje dat altijd in haar kamer zit.’ Iedereen begon druk te praten. Drie meisjes kwamen naar me toe lopen. ‘’Mijn naam is Skye!” riep een van de meisjes vrolijk. Skye, 17 jaar oud, blond haar met krullen en blauwe ogen. Ja, ik kende alle studenten uit mijn hoofd maar dat mocht ik ze natuurlijk niet laten merken. ‘’Ik ben Luna’’ zei de tweede. Luna, 16 jaar, bruin haar en groene ogen. ‘’En ik ben Zyra.’ zei de laatste. Zyra, 21 jaar, Blond stijl haar met vel roze highlights. ‘’ Het is leuk jullie te ontmoeten.’zei ik. ‘’ Wij gaan weer naar de speelhal.’zei Zyra. Ze keek me arrogant aan. Ze liep weg en de andere twee liepen als twee hondjes achter haar aan. Een jongen met blond haar en blauwe ogen kwam naar ons toe lopen. ‘’Hey, ik ben Niall.’ Zei hij verlegen. Ik begon te glimlachen. ’’aangenaam.’antwoordde ik. Harry en Niall liepen naar de grote leren bank in het midden van de woonkamer. Ik liep de kamer uit, naar die van mij om een handdoek te pakken. Ik pakte een grote witte handdoek, schone leren en liep naar de badkamer. Vier grote douchecabines, twee badkuipen en vier wasbakken maakten dat de kamer er kleiner uitzag dan dat hij was. Ik hing de handdoek over een van de cabines en draaide de kraan aan. Mijnkleren gooide ik in een mand. Op de band hing een papiertje met vuile was erop. Ik stapte onder de douche,. Het warme water stoomde langs mijn rug naar beneden. Het voelde alsof alle zorgen met het water meegingen en weg spoelden, het riool in, ver van mij vandaan. Jammer genoeg zouden de zorgen weer komen. Ik zou mensen gaan vermoorden. Arme studenten. Arme onschuldige studenten die nog een heel leven voor zich hadden en ik zou het van ze af nemen. Maar als ik het niet deed kreeg ik geen geld en kon ik het niet aan hun geven en dan zouden ze sterven. Dat mocht niet gebeuren. Ik begon te snikken. Ik dacht aan mijn zusje. We hadden niet genoeg geld. Als ik dit ld aan haar had kunnen geven dan had ze nog geleefd, maar door mij is ze er nu niet meer. Ik voelde dat er tranen over mijn wangen gleden. Zachtjes begon ik te huilen.
‘’ Feline? Gaat het?’ Ik draaide me om en zag dat Harry naar binnen was komen lopen. Snel pakt ik de handdoek en sloeg hem om me heen. ‘’Harry! Ik was aan het douchen!’ riep ik boos. Hij keek me onschuldig aan. Waarschijnlijk was het ook niet zijn bedoeling dat hij me naakt zou zien. Hij had me niet naakt gezien, toch? Ik draaide de kraan uit en pakte mijn kleren. ‘’Het spijt me.’zei hij. ‘’Nee, nee dat is niet nodig. Ik had de deur op slot moeten doen.’ Ik kleedde me snel aan. Harry had zich omgedraaid zodat hij me niet kon zien. ‘’Ik ben klaar.’’zei ik. Harry draaide zich om. ‘’Maar wat was er nou, je huilde ?’ vroeg hij. ‘’ow er was niks.’ antwoordde ik. Ik liep de badkamer uit richting de eetzaal. Harry volgde me. Waarom wou hij nou zoveel met me omgaan. Ik wou niet te close met de studenten worden. Vroeg of laat zou ik ze allemaal moeten vermoorden en als ik te close met ze was zou ik dat niet kunnen. Ik ging zitten en pakte een broodje met jam. Alle studenten waren al aan het eten. Eigenlijk was meer dan de helft al klaar met eten. ik propte mijn broodje naar binnen. ‘’Ik denk dat ik maar weer eens nar mijn kamer ga.’ zei ik snel. Harry pakte me bij mijn hand. ‘’Wat ga je doen?’’ vroeg hij. ‘’Ik ga alleen maar mijn huiswerk doen. Ik heb nog veel te leren snapje?’ vroeg ik. Harry knikte. Ik liep naar mijn kamer en pakte een boek uit een laatje. Voorzichtig sloeg ik hem open en begon te lezen.

‘’Lilly! Nee Lilly. Hou vol ik laat je niet sterven. Nee Lilly alsjeblieft.’ Maar het was te laat. Lilly blief haar laatste adem uit en stierf. Ze stierf in de armen van haar zus.

EINDE.

Ik sloeg het boek dicht en gooide hem naar de andere kant van de kamer. Dit was niet zomaar een boek. Nee het verhaal betekende iets voor me. Het was anders dan zomaar een verhaal. Dit was echter. Ik kende het gevoel en ik wou dat ik het niet kende. Maar ik deed het wel.
Ik hoorde dat Harry ,Niall en nog een paar jongens over de gang liepen. Snel kroop ik onder de dekens. Ik wou niet dat iemand nu binnen kwam. Ik wou alleen zijn .Tot mijn geluk liepen ze door en kon ik rustig gaan slapen. Als dat lukte tenminste.


Reacties:

1 2

Team1D
Team1D zei op 1 juni 2013 - 11:01:
Is de hele band hier?


Malikaa
Malikaa zei op 12 mei 2013 - 18:26:
Nooooo, ze mag hun niet vermoorden
I really really like this story <33
Melding maybe
xXx


Azula
Azula zei op 11 mei 2013 - 22:41:
Wow. ;c


falinlove1D
falinlove1D zei op 10 mei 2013 - 22:08:
Ahhh zielig
Snel verder XOXO


Chayenne
Chayenne zei op 10 mei 2013 - 17:01:
;(;( Awhhh zielig.
snel verder! Nu weet ik de reden btw. DIe je me gister niet verteld hadsldklaskd