Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Meant To Be - Harry Styles » Chapter Four

Meant To Be - Harry Styles

14 mei 2013 - 16:42

1225

7

486



Chapter Four

Het is misschien een beetje laat maar ik had jullie beloofd om vandaag (gisteren) nog een hoofdstuk te posten. Morgen kan ik jammer genoeg geen nieuwe hoofdstukken posten maar overmorgen post ik waarschijnlijk wel weer een nieuw hoofdstuk. Enjoy x Image and video hosting by TinyPic

Na honderden outfits gepast te hebben, hadden we uiteindelijk nog steeds niet de juiste outfit gevonden. Ze waren allemaal of te overdreven of te saai en sommige waren gewoon afschrikwekkend.
Met een diepe zucht liet ik mezelf op mijn bed vallen.
“Dit gaat nooit lukken Alisa, we zijn al uren bezig.” Zei ik terwijl ik haar met een pruillip aankeek.
Alisa liep de kamer uit.
“Wat ga je doen?” Riep ik haar nog achterna maar ze hoorde me niet meer.
Ik wachtte geduldig af tot ze de kamer weer binnen zou komen.
“Ben je er klaar voor?” Hoorde ik Alisa even later voor de deur roepen.
“Klaar voor wat?” Ik snapte er niks van.
Alisa kwam net op dat moment de kamer binnen met een super schattig jurkje in haar handen.
Het was een rood mouwloos jurkje met een kraagje. Er zat een zwart dun riempje om het jurkje heen.
“OMG dit is zo een mooie jurk! Ik wist niet eens dat jij zo een jurk had.” Riep ik uit toen ik omhoog probeerde te komen.
“Jup, dat weet ik. En jij mag dit jurkje morgen aan als je uit eten gaat met Harry.” Zei Alisa met een brede grijns. “Deze jurk is van mijn zus geweest… Ik heb hem zelf nog nooit eerder gedragen, ik ben er heel voorzichtig mee.” Zei Alisa nu met een droevig gezicht.
Haar zus was een paar jaar geleden overleden door een auto-ongeluk. Ze konden het heel goed met elkaar vinden. Alisa was na de dood van haar zus de weg helemaal kwijt geraakt en deed maanden lang niks anders dan eten en slapen. Gelukkig ging het de laatste tijd steeds beter met haar.
“Alisa… Nee, dit kan ik niet dragen. Het is van je zus geweest, ik weet hoeveel Melisa voor je betekende.” Zei ik.
“Nee, het is al goed. Jij bent mijn allerbeste vriendin, jij bent ook een zus voor me Amelie. Ik wil dat je morgen deze jurk draagt. Einde discussie.” Zei ze vastbesloten en drukte het jurkje in mijn handen.
“Ik zie jou ook als een zus die ik nooit heb gehad.” Ik keek haar glimlachend aan en gaf haar een knuffel.
“Die zwarte hakken van jou met dat strikje passen er heel leuk bij! Waar zijn die?” Voordat ik nog iets kon zeggen snelde Alisa naar mijn inloopkast en begon te zoeken naar mijn hakken.
“Hebbes.” Zei ze met een grijns en ze liep weer terug naar de plek waar ik nog met de jurk in mijn handen stond.
“Oh en je moet hier natuurlijk ook een tasje bij.” En weer was ze verdwenen in mijn inloopkast.
Even later kwam ze aanlopen met mijn Chanel tasje.
Ik had zo een geluk met een vriendin als Alisa. Ze hielp mij altijd zo goed, en als ik dingen even niet meer zag zitten wist ze precies hoe ze me moest opvrolijken.
“Nou, dan hebben we dat opgelost.” Zei ik met een glimlach.
“Maar nu mag jij mijn kamer uit zodat ik lekker kan slapen, ik ben uitgeput.” Zei ik terwijl ik Alisa mijn kamer uitduwde.
“Maar…” Ik liet haar niet uitpraten en deed lachend mijn deur achter haar dicht.
Ik liep naar mijn inloopkast en snel kleedde ik me om. Ik deed een losse knot in en ging in bed liggen.
“Pff eindelijk.” Mompelde ik.
Het was een drukke dag geweest vandaag. Ik besloot om snel te gaan slapen zodat ik morgen uitgerust zou zijn. Ik trok de dekens over me heen en deed mijn ogen dicht…
Ik werd wakker door de felle zon die in mijn ogen scheen. Ik rekte me uit en stapte uit bed.
Vandaag zouden we samen met Alisa even naar het winkelcentrum gaan.
Ik zou eerst gaan douchen daarna zou ik wel zien ik wel wat ik zou doen.
Ik stapte onder de warme douche en waste mijn haren. Na ongeveer een kwartier stapte ik uit de douche en droogde mezelf af.
Ik liep met mijn badjas aan en een natte handdoek om mijn hoofd gebonden naar mijn inloopkast en koos een outfit voor mezelf uit die ik vandaag zou dragen.
Ik pakte mijn zwarte jeans met gaten erin en daarboven een spijkervestje aangezien het lekker weer was. Daaronder deed ik mijn witte all stars aan en ik pakte snel nog mijn kleine bruine tasje.
http://tinypic.com/r/2h364gi/5
Ik droogde mijn haren en deed mijn make-up.
Toen ik eindelijk klaar was liep ik naar de woonkamer maar Alisa was daar niet, waarschijnlijk was ze zich nog aan het klaarmaken.
Ik pakte melk uit de koelkast, schoot het in een schaaltje en deed er nog wat cornflakes bij. Ik pakte het schaaltje en ging voor de tv zitten. Max was nog half aan het slapen op de bank dus hij schrok wakker van mij.
“Sorry Maxiee.” Zei ik terwijl ik hem aaide op zijn buik.
Net op dat moment kwam Alisa naar de woonkamer.
“Goedemorgen.” Probeerde ze zo vrolijk mogelijk te zeggen maar ik kon aan haar ogen zien dat ze gehuild had. Hoe erg ze ook haar best had gedaan om het te verbergen, het was nog te zien. “Lekker geslapen?”
“Hmm ja, jij?” Vroeg ik.
“Ik heb heerlijk geslapen.” Zei ze terwijl ze ook wat melk en cornflakes in een schaaltje deed en tegenover me kwam zitten.
“Mooi zo.” Zei ik zo onopvallend mogelijk. Ik wilde niet over Tom beginnen en haar dag meteen verpesten.
We praatten nog even over alles en nog wat en besloten daarna om te gaan.
Ik gaf Max nog een kus op zijn kop. Daarna liep ik samen met Alisa de deur uit, we gingen met mijn auto.
In de auto vertelde Alisa nog een heleboel dingen over Harry. Over hoe beroemd hij wel niet was, over hoeveel meisjes er achter hem aanzaten en dat iedereen zei dat hij met iedereen flirt.
Ik luisterde er niet eens aandachtig naar, ik vond Harry een super lief jongen en voor de rest boeide het me niet wat andere mensen over hem zeiden.
Toen ik de auto had geparkeerd stapten we uit en liepen richting het winkelcentrum.
Na 3 uur als een gek te hebben gewinkeld besloten we om ergens te lunchen.
Alisa nam vis en ik nam vlees. We hadden het tijdens het eten over vroeger. Over hoe we elkaar hadden ontmoet op de middelbare school. Het was erg gezellig tijdens de lunch.
“Wow het is al tien over vijf.” Zei ik geschrokken toen ik op mijn horloge keek.
“Wat? Snel, sta op je gaat te laat komen voor je afspraak met Harry!” Zei Alisa terwijl ze haastig haar tas pakte.
Na 20 minuten waren we eindelijk thuis maar ik had nog maar een uur de tijd om alles nog te doen.
Ik ging snel douchen. Toen ik uit de douche kwam pakte ik het jurkje dat Alisa aan me had uitgeleend en de hakken die ik erbij aan zou doen. Ik pakte ook het zwarte Chanel tasje.
http://tinypic.com/r/34j943k/5
Ik kleedde me snel om en deed mijn make-up. Toen ik eindelijk klaar was deed ik nog een paar kleine dingen totdat Harry zou komen.
Ik hoorde net de deurbel gaan toen ik mijn hakken aantrok. Ik liep naar de gang en deed de voordeur open. Het was Harry.
“Hey.” Zei hij met zijn lieve glimlach toen ik de deur open had gedaan.
“Hey, ik moet alleen even mijn tas pakken en dan ben ik klaar, kom binnen” Zei ik terwijl ik voor Harry naar binnen liep om mijn tas te pakken.
Ik pakte mijn tas van het salontafeltje en draaide me om. Harry stond meteen achter me dus ik schrok even.
Hij keek me een paar seconden aan en zei toen zachtjes: “Je ziet er uit als een prinsesje.”


Reacties:

1 2

1D4EVER
1D4EVER zei op 6 aug 2013 - 22:50:
is die foto bovenaan niet Barbara Palvin? (model)


tamarastyles
tamarastyles zei op 25 juni 2013 - 20:03:
die hakken op het eind vind ik niet mooi!
voor de rest, OMG die jurk! zo beautyfull.
(schrijf ik het eigenlijk wel goed?)
een prinsesje ik smelt!


AnneMariex
AnneMariex zei op 13 mei 2013 - 13:13:
Aaaah!! Harry op het einde!!! Mijn hart is gesmolten en ligt nu hier overal op de grond!. <3
Ik hou zooo veel van dit verhaal het is niet normaal.
Post snel een nieuwe chapter!!!

Groetjes, Anne


shania13
shania13 zei op 11 mei 2013 - 11:17:
aaaahh Harry is zo sgattig xd
snel verder

xxx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 11 mei 2013 - 9:18:
Haha, de prins die Zijn witte paard buiten heeft staan
Go on girl!

Xoxo verdwaalde, rusteloze klopgeest