Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Before and After. || ft. Zoe Sugg, Jack and Finn Harries. » Before || 43 days

Before and After. || ft. Zoe Sugg, Jack and Finn Harries.

11 mei 2013 - 16:17

341

0

145



Before || 43 days

43 dagen voor het ongeluk.
Ik stond stil toen ik hem in de school zag staan. Hij keek mij aan, niet wetend wat hij moest doen of zeggen. We keken beide kort naar de klok, de bel zou gaan over precies drie minuten. Finn keek mij weer aan en begon op mij af te lopen. Ik voelde meteen weer alles door mijn lichaam heen gaan. Overal kriebels en een licht gevoel toen hij mij omhelsde. “Het spijt me zo erg, ik weet écht niet wat ik moet doen. Mijn vader vermoordt me als hij ziet dit alleen al ziet. Ik kán geen afstand van je nemen en ik wil het ook niet en ik ben het ook niet van plan te doen.” Hij trok mij zo dicht mogelijk tegen zich aan. Ik legde mijn handen op zijn wangen en drukte mijn lippen tegen die van hem aan. Meteen begon hij ontelbaar veel kusjes tegen mijn mond aan te drukken alsof hij of ik elk moment dood kon gaan. ‘Mijn vader zei dat als hij je tegen zou komen dat hij je helemaal verrot zou slaan… Finn, als je mijn vader ziet. Ik meen het, ren dan.” Hij keek mij recht aan en knikte van ja. “Ik moet gaan, me broer komt straks uit dat klaslokaal.” Hij liet mij niet los en ik hem ook niet. ‘Wanneer zie ik je weer? Ik wil geen dagen wachten…’ Finn glimlachte heel lief al stonden zijn ogen bezorgd. “Ik próbeer vannacht langs te komen via de schuur. Ik kan je niet sms’en, mobiel is afgenomen maar ga maar gewoon slapen, wacht niet oké. Ik moet nu gaan.” Hij drukte nog een kus op mijn voorhoofd en liet me langzaam los. Hij liep langs mij heen richting de volgende les. Ik kon het niet uitstaan dat zijn vader het zelfs voor elkaar had gekregen om ons niet in een klas meer te krijgen. Ik keek weer voor me uit en zag Jack het klaslokaal uitlopen. Hij keek mij vuil aan en duwde me met zijn schouder opzij.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.