Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Before and After. || ft. Zoe Sugg, Jack and Finn Harries. » Before || 305 days - evening

Before and After. || ft. Zoe Sugg, Jack and Finn Harries.

11 mei 2013 - 16:18

380

0

359



Before || 305 days - evening

305 dagen voor het ongeluk.
‘Pap, ken jij toevallig ene Finn Harries?’ Vroeg ik onder het eten. Mijn vader liet zijn vork vallen en keek mij woedend aan. “Wil jij nóóit meer die achternaam zeggen? Weet je wat, ga naar boven toe! NU!” Ik keek mijn moeder vragend aan die haar hoofd teleurgesteld schudden. “Steve, dat is onredelijk. Je kan haar niet naar boven sturen voor een vraag.” Mijn vader schudden woedend zijn hoofd en keek naar zijn eten. Ik stond voorzichtig op maar mijn vader zei al: “Ga maar zitten. Finn is waarschijnlijk een van de zonen van Willem Harries. Hij is mijn aardsvijand sinds dat ik me kan herinneren. Onze familie heeft altijd al ruzie gehad met die verschrikkelijke kakkers.” Mompelde hij boos. Ik keek mijn broertje aan die zijn schouders ophaalde. “Hoe ken je hem?” Vroeg mijn moeder. ‘Hij zit bij mij in de klas, hij is wel aardig volgens mij?’ Mijn vader keek mij woest aan. “Er bestaan geen aardige mensen met de achternaam Harries!” Ik schrok er een beetje van en keek mijn moeder weer aan. “Je overgroot opa en zijn overgroot opa waren ooit eens beste vrienden, ze hadden samen een goedlopend bedrijf en op een dag kregen ze ruzie en Finns overgroot vader besloot om het bedrijf zelf te runnen en daardoor werd hij rijk en jou overgroot opa niet. Sindsdien heeft onze familie altijd al hun succes proberen te vernietigen en-“ Mijn vader begon er doorheen te schreeuwen. “Dat is niet waar! Zij staken ons huis in de brand, en hebben mijn opa vermoord. Ze zeggen nog steeds dat dat niet waar is! Hazel, je blijft uit de buurt van die moordenaar! Ze zijn arrogant en onmenselijk!” Ik slikte en knikte snel van ja. “Hij woont in een ontzettend groot landhuis waarvan mijn vader zeker is dat opa daar nog ligt begraven en dat landhuis tot onze familie behoord.” Ik keek mijn vader vragend aan. ‘Is hij dan nooit terug gevonden?’ Mijn vader schudden zijn hoofd. “Op een dag was hij na een late avond verdwenen. Hazel, ik meen het. Die familie is achterbaks en gevaarlijk.” Ik staarde naar mijn bord. Fijn, zat er een super knappe charmante jongen in mijn klas die mijn hele familie haatte en zijn familie haatte mijn familie.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.