Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Before and After. || ft. Zoe Sugg, Jack and Finn Harries. » Before || 244 days

Before and After. || ft. Zoe Sugg, Jack and Finn Harries.

11 mei 2013 - 16:23

993

0

225



Before || 244 days

244 dagen voor het ongeluk.
In de ochtend werd ik wakker gemaakt door een telefoontje. Ik zag dat het Lisa was en nam op. “Kijk naar je berichten. Deze foto’s vond ik nog op Stephanie’s FaceBook, ze heeft zoveel foto’s.” Ik klikte haar meteen weg en keek naar haar berichten. Het waren foto’s van Finn en Stephanie. Foto’s dat ze zoenden en knuffel foto’s, zelfs een foto dat ze naakt op elkaar lagen, althans, je zag de bovenkant. Ze lag op Finn dus je zag niet alles. Stephanie was Finns ex van een tijd geleden vertelde Lisa bij de berichtjes. Ik zuchtte diep en rolde met mijn ogen. Wat moest ik hiermee? Jaloers zijn? Ik antwoordde er niets op terug, maar sms’te Finn. “Hee, kan je langs komen? Xxx.” Ik ging me omkleden, ik had een dik vest aan en een knot in, niets bijzonders eigenlijk.
“Ik ben er straks, ik ben toch al vlakbij je huis! (; xxxxxxx milmilmiljoen.” Ik grinnikte zachtjes en gooide het raam open. Finn had zo zijn tactiek gevonden om naar binnen te gaan. Mijn ouders waren er niet eens, die waren aan het werk, maar toch was deze manier wat veiliger. Ik zat een tijdje op bed tot ik twee handen zag bij het raam. “Snel kus anders ga ik dood!” Riep Finn uit het raam. Ik rede er al lachend heen en boog voor over om hem een kus te geven. Hij trok zich zelf omhoog en viel haast mijn kamer binnen. Ik lachte hem expres hard uit. “Dankje Haz, dankje.” Hij trok mij mee naar het bed en plofte er op neer. ‘Ik had een vraagje…’ Zei ik langzaam. Finn keek mij nieuwsgierig aan en keek met mijn mobiel mee. Ik liet de foto’s zien. Ook die ene rare. Finn perste zijn lippen op elkaar en zei zacht: “Die foto’s zijn van een jaar geleden.” Ik knikte. ‘Ja, maar ik vroeg me eigenlijk af… Waarom was het uit gegaan?’ Finn leunde achterover en keek mij aan. Hij twijfelde. “Oké, maar dan vertel ik je het hele verhaal meteen.” Ik knikte kort en ging naast hem zitten. Hij pakte mijn handen vast en keek voor zich uit. “Zoals je weet, Stephanie is een nogal… populair meisje. Ik vond haar altijd super knap, blond haar, donker groene ogen. Eigenlijk elke jongen wilt zo’n meisje. Zo’n doorsnee arrogant populair meisje. En natuurlijk ik die tijd ook. En we gingen praten, zij vond mij leuk, ik haar. Het was net uit met haar vriend, blah blah blah. En toen eh na twee maandjes hadden we… seks. En dat was oké. Maar toen werd het een beetje raar want elke keer wanneer ik naar haar toe ging of andersom, wou ze seks. Ik meen het, zij is verslaafd of zo. Eerst dacht ik zo van dat ik het wel goed voor elkaar had, maar na een tijdje putten ze me uit. En we deden niets romantisch. Het was gewoon niet meer leuk want ze praatte amper tegen mij, het leek wel alsof ze er was om seks met me te hebben. En toen op een dag vond ik haar ook niet meer aantrekkelijk en ik ergerde me overal aan dus maakte ik het uit.” Ik fronste een tijdje en keek hem aan. ‘Verslaafd? Was ze dat ook toen ze met haar vriend was?’ Finn schudden zijn hoofd. Ik schoot spontaan in de lach. ‘Dus door jou raakte ze verslaafd.’ Finn fronste en trok een vies gezicht. “Dat is fout, nee!?” Ik schudden mijn hoofd van ja. ‘Jawél. Ze vond het gewoon super g-‘ Finn sloeg zijn hand voor mijn mond, ik probeerde toch te praten. ‘Zhe vmnd jm-‘ Ik likte expres zijn hand waardoor hij zich weer terug trok. “Zeg het niet!” Ik grijnsde breed. ‘Ze vond je lekker seksen. Vandaar dat ze verslaafd aan je-‘ Finn deed zijn handen weer voor mijn mond en haalde ze er niet af ook al likte ik zijn hand. Hij duwde mij om zodat hij boven mij lag en zei speels: “Nee, ik wil het niet eens weten. Stop er over, ik wil het woord niet eens horen meer!” Op dat moment riep ik zo hard als ik kon dat "woord" tot Finn weer met alle macht mij stil probeerde te houden. De deur werd open geslagen en Vince kwam binnen. “Oh hé Finn! Waarom schreeuwt Hazel vieze woorden?” Finn en ik begonnen allebei te lachen. “Ze zei heks, je verstond het verkeerd.” Zei Finn. Ik rolde met mijn ogen. ‘Nee, ik zei S-‘ Finn hield weer zijn hand voor mijn mond. “Heks, ga jij weer naar beneden Vince, en niet doorvertellen dat ik hier ben hè? Dan gaan we vanavond stiekem met zijn drieën een pizza halen oké?” Vince juichte het uit. “Ik zeg niets! Ik wil wel weer die pizza met die rondjes er op!” Vince rende weer naar beneden toe. “Je koopt hem om.” Finn haalde zijn schouders op. “Het werkt? Ik wil ook kinderen later..” Ik keek hem met grote ogen aan. ‘Nou Finn, als je dat wilt zal je toch dat woord moeten uitvoeren. Hoeveel wil je er?’ Ik keek hem aan, hij keek mij aan en zei al glimlachend: “Als het aan mij lag twaalf, maar dat ligt natuurlijk aan jou.” Er verscheen een brede glimlach op mijn gezicht, hij ging er dus vanuit dat we samen later kinderen zouden krijgen en deze “stiekeme” relatie stand zou houden. ‘Zei je dat ooit tegen Stephanie?’ Finn grinnikte. “Nee, toen zei ik alleen dat we moesten uitkijken dat we geen kinderen kregen. Ze is denk ik drie keer zwanger geraakt of zo.” Waarschijnlijk had ik dit erg moeten vinden maar ik kon alleen maar lachen er om. ‘Ooit er aan gedacht om ze te houden? Of dacht Stephanie er aan?’ Finn schudden snel zijn hoofd van nee. “In die tijd wou ik helemaal geen kinderen en Stephanie is wel de laatste op de hele aarde die een kind zou willen hebben.”


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.