Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Secret lover (-is af-) » 012

Secret lover (-is af-)

11 mei 2013 - 18:16

883

1

282



012

Veel lees plezier. xx

Een donkere getinte man deed de deur los. Ik stapte in de limo. Hello riep ik. ‘’Hello’’ riepen de leden van 1D. ‘’Nice to see you again! Zei Liam. You to! ‘’Do you like a drink?’’ vroeg Zayn heel lief. Yes, Thank you. What do you want? Zei Louis. Red, rose or white wine? Ik dacht na.. Rosé please. Niall deed het in omdat hij er toch naast zat. I have never been in a limo. ‘’we have been in a limo loods of times’’ zei Zayn. I am jealous know zei ik heel zachtjes. En iedereen moest lachen. Zelfs ik. Can I have a picture with you all in this limo?
Yes you can zei Niall. We gingen allemaal op de langste bank en op de vloer zitten met onze drankjes. Ready steady Smiliee! Cheeeees! Riepen we allemaal door elkaar heen. En klik de foto was gemaakt. De foto was super mooi geworden. Thank you all for de nice picture! ‘’You are welcome’’ zei Harry.


Een paar minuten er na waren we er. De deur ging vanzelf openen omdat een bodygarde dat deed. What a nice hotel have you all got zei ik. We liepen naar binnen, naar de lift. We moesten naar de laaste verdieping boven. Dat was verdieping 8. ik klikte op het knopje en daar gingen we naar een paar sec waren we al boven. Het waaren alleen maar V.I.P kamers. ‘’we need to go to room number 811’’ zei Zayn. ‘’This way’’ zei Harry. Want ik liep al naar de verkeerde kant. We liepen nog maar een klein stukje en we waren er. Liam deed de deur open en ik mocht als eerste naar binnen want de meiden/vrouwen gaan voor. Ik kon mijn oren niet geloven het was een heele mooie kamer. We konden met alle slaapkamers naar buiten kijken. En helmaal over de zee. Ik pakte snel mijn camera en maakte er en foto van voordat het donker werdt. Ik keek verder de kamer door. Ik dacht bij mezelf zo een kamer kan ik nooit betalen. We gingen allemaal op de bank zitten. Ik had al een poosje een vraag in mijn hoofd. Can I ask you all a question? ‘’Yes you can’’ zei Louis. ‘’What is you’re question? Vroeg Liam. Who is here single? ‘’Louis, Liam and Harry’’. Zei Niall. What is you’re girlfriends name? vroeg ik nog ffe. ‘’My girlfriends name is Elma zei Zayn. And she comes from Holland. En what is you girlfriends name Niall?? ‘’My girlfriends name is Janita en she comes also from Holland. ‘’they Girlfriends live close to you’re house’’ zei Louis. ‘’that’s why we were at the disco’’ zei Zayn. Aha, that’s why.. ‘’you Have A boyfriend ore not? Vroeg Harry. Yes I have got a Boyfriend. That’s Kevin. I know him from Online. ‘’Do you parent’s know about it?’’ vroeg Liam. Know they do. Because I told them yesterday. But really they don’t want to that I have a boyfriend online. But my parents know him. From a street bbq. And then I liked him to. ‘’How did they see that you have a boyfriend?’’ zei Niall. Because the pictures from the other day. I put them on Facebook and my dad sow them on it. En that’s why. And I told about you all and they cant believe it. I cant to because I am a big big fan of you all!! And I love you all!! ‘’we love you toooo’’ zeiden ze in koor. Het werd al weer heel laat ik moest naar huis maar ik wouw dat ik hier kon blijven. Het was hier heel gezellig. I need to go home.. zei ik heel verdrietig. ‘’ahw.. Oke, we are going to bring you home’’ zei Louis. We liepen uit de kamer en deden de deur achter ons dicht. Op naar de lift dacht ik. En de lift was er al. en drukte op 0. en daar gingen we naar benden. Toen we naar beneden liepen stond de limo al weer klaar. De donker getinte man deed de deur weer open en ik ging in de limo en de rest volgde. I wanted to stay longer zei ik. ‘’Me too it was a great party with you’’ zei Zayn. Groups hug? Yeaaah!. En al gouw waren we aan gekomen bij kevin’s huis. En de deur ging open. En ik stapte uit en de rest ook. Ze gaven mij nog een knuffel en een kusje. En gingen de limo weer in. Byee riep ik. Byee Coco hoorde ik ze zeggen. Ik belde nog snel even bij Kevin aan. En daar was Kevin. Heeii schatjee. ‘’heeii liefie, Leuke tijd gehad?’’ zei kevin. Ja hoor, ik had je wel gemist. Ik gaf hem een kusje. Maar ik kan niet langer blijven, ik moet naar huis. Anders kom ik te laat. ‘’Doeeii Zei Kevin’’ Doeeii Kevin. Ik fietste helmaal alleen weer naar huis.

Ik zette mijn fiets in de schuur en liep naar binnen. Ik keek op de klok en was net op tijd. Hooi riep ik. ‘’Heei Coco je bent er weer’’ zei mijn moeder. Ik liep naar boven en deed mijn tv aan maar er was niet echt wat leuks op dus deed maar even muziek op. de dag ging voorbij en ik was heel moe. Ik ging maar slapen.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 11 mei 2013 - 20:49:
Yeahh! Leukk! Xxxx