Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 5 | Louis.

I Should Have Kissed You | One Direction

12 mei 2013 - 13:53

439

16

590



5 | Louis.

Thank you voor alle lieve reacties! Het kamperen was echt leuk maar nu moet ik weer hard gaan werken voor mijn examens. Dinsdag de eerste. :s Hier is het volgende hoofdstuk, ik houd jullie nog even in spanning.

Vanavond zou er weer een fan langskomen en dus waren we ons nu al klaar aan het maken. Het was inmiddels al half vijf en om vijf uur zou ze er zijn. Ik schoof mijn kastdeuren open en keek naar de hoeveelheid kleren die in mijn kast lag. Ik pakte een blauw met wit gestreept shirt - niet dat ik veel andere shirts had - en een rode broek en trok ze aan. Ik stapte in mijn witte instappers en keek nogmaals in de spiegel of mijn haar wel goed zat. Prima. Dacht ik, ik liep naar de algemene woonkamer, waar Liam en Harry al op de bank zaten. "Dus, wat nu?" vroeg Liam, die languit ging liggen, waarbij hij zijn benen op Harry legde. "Even inzingen?" vroeg Harry, ik knikte. Liam zette ‘what makes you beautiful’ in en Harry en ik voegde beiden in voor het refrein. Precies toen we het refrein voor de eerste keer gezongen hadden kwam Zayn binnenlopen, en hij zong het tweede couplet. Nadat we het nummer hadden afgesloten, gingen we allemaal staan. "Wat heb jij lang nodig zeg." zei ik tegen Zayn, en ik gaf hem een por in zijn zij. "Dat ik schoon wil zijn als er een fan langskomt is alleen maar goed hoor." verdedigde hij zichzelf, en hij ging op de witte stoel naast de salontafel zitten. Hierna zongen we ‘gotta be you’, aangezien Niall hier ook geen vast deel in had. Nadat we wel ingezongen waren ploften we weer op de bank neer. "Ik ga nog even een peuk roken." deelde Zayn mee, en hij liep naar het balkon. Met dat hij de deur opensloeg kwam er een vaag gegil met de wind mee naar binnen. Eerlijk is eerlijk, ik hoefde die miljoenen fans niet, ik wilde niet beroemd zijn, ik vond het alleen leuk om te zingen, en dus had ik meegedaan met X-factor. Nu moest ik elke dag met fans omgaan en bijna elke avond een concert of signeersessie geven. Simon had gezegd dat het na een tijdje rustiger zou worden, en dat hoopte ik dus maar, want als het zo door ging hoefde het van mij niet meer. Ik wilde gewoon een rustig leventje met mijn vrienden, beroemd of niet. Ik pakte mijn telefoon en stuurde nog een laatste WhatsApp.

Vijf minuten later ging de bel, ik stond op en liep naar de voordeur met Zayn op mijn hielen, die inmiddels alweer binnen was gekomen. Ik deed de deur langzaam open en zag een meisje van ongeveer 17 jaar staan met lang bruin haar en bruine ogen. Maar het was geen fan, dat kon ik zien, ze was anders.


Reacties:

1 2 3 4

tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 16:15:
spannend wie is het?


Ims
Ims zei op 17 mei 2013 - 18:57:
eleanor!!!

I Love Elounor!!!! Net als lilo en Nouis

xxXxxXxxX


Team1D
Team1D zei op 13 mei 2013 - 12:26:
ITS EL


Azula
Azula zei op 13 mei 2013 - 9:39:
Niall's vriendinnetje neh?
En ik geloof dat je vanuit Lou praat. ^^ Als dat zo
is, denk ik eigenlijk wel dat je gelijk hebt met het ''niet beroemd''
willen zijn. Maar ik denk dat dat van Zayn ook niet zo
hoeft. (:


loveyouxx
loveyouxx zei op 13 mei 2013 - 8:31:
heey.. echt super leukk!
snel verder

kusje loveyouxx