Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » van droom naar werkelijkheid » is het hem echt?

van droom naar werkelijkheid

12 mei 2013 - 17:23

301

0

179



is het hem echt?

het is een jaar later en het hotel is af nu zit stephanie in de tweede van de mode opleiding en is net 18 geworden

ik zit in mijn kamer m'n huiswerk temaken.
ik moet een outfit ontwerpen wat casual is maar toch schattig is best moeilijk dus.
het is mei vakantie dus het begint druk te worden in het hotel.
vanavond komt m'n beste vriendin ilona uit nederland logeren ik heb er lang niet gezien( nou ja niet echt zegmaar tenzij skype mee telt)
even later belt ze op en zegt "ik ben er bijna nog een uur rijden waar was het ook alweer?"
"woolwich arsenal daar heel vlakbij is de 02 arena" antwoord ik
"oke kennelijk kent me vader de weg daar wel naar toe see you!" zegt ze
"bye!" zeg ik en hang op
"stephanie kom even helpen bij de receptie het is super druk!" roept m'n moeder
"oke ik kom er aan"
als het weer wat rustiger is mag ik weer gaan, en net op dat moment zie ik ilona aankomen.
"iloon!" zeg ik en geef haar een knuffel "steffie!" antwoord ze.
we kletsen bij en gaan naar mijn appartement. (een hotel kamer die is omgebouwt tot appartement)

"wil je wat drinken" vraag ik "ja lekker"antwoord ze terug
als we klaar zijn met eten, gaan we ons klaarmaken om te stappen.
"kijk dese foto van one direction super cute" zegt ilona "inderdaad!" antwoord ik.
als we ons klaar gemaakt hebben is het 8 uur en gaan we naar club matter bij de 02 arena.
als we daar zijn gaan we eerst naar de dansvloer en dansen even
"kom we gaan wat drinken halen ik heb dorst" zeg ik "oke" zegt ilona
"2 baco's graag" zeg ik als we ze hebben blijven we even daar zitten om ze op te drinken
opdat moment komt er een jongen naar me toe en kijkt me van top tot teen na.
ik bekijk hem ook hij heeft krullen bruin haar groen blauwe ogen wacht eens even omg nee is het hem echt?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.