Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The killer » 02

The killer

12 mei 2013 - 21:49

240

0

167



02

Man pov . Hij weigert natuurlijk daar had ik al rekenig mee gehouden ik pak hem bij zijn nek en nou stil en geen gezeur meer en geef hem een blauw pilletje en een flesje water braaf slikt hij de pil weg brave jongen zeg ik maar zie de tranen in zijn ogen . Bil pov. Nee schreeuw ik nee hij pakt me bij mn nek ik stop dan krijg ik een blauw pilletje ik slik het maar de tranen staan me in de ogen dan doe ik wat hij wil hij kreunt het hard uit dan komt hij . Man pov . O gottt die jongen is een natuurtalent snel kom ik te snel ik geef hem het flesje water om zn mond te spoelen . Mag ik nou naar mn hotel ? vraagt hij mn broer wacht zeker op me . Ik kijk hem aan nee nog niet zeg ik en buig me naar hem en kus hm hij laat het toe door die pil maar ach hij is zo knap . Ik start de auto en rij weg Bill ligt tegen de ruit op slaapt hij nou ? . Met moete krijg ik hem waker we zijn bij mij thuis . Bill pov . Ik weet niet meer wat ik doe hij zoende me en ik liet het toe daarna weet ik niks meer als ik wakker word lig ik nog in zijn auto waar ben ik ? ik kijk om me wat een buurt hier wil ik niet zijn .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.