Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » The killer » 03

The killer

15 mei 2013 - 19:49

200

0

157



03

Man pov . Hij kijkt wat bang tja woon in een achterbuurt criminelen hebben hier vrij spel . Ik pak hem bij zn hand hij volgt me snel naar binnen . Bill pov . Als een hond volg ik hem eenmaal binnen duwt hij me op een stoel honger ? vraagt hij . Ik knik bang er gaat nog iets gebeuren ik voel het gewoon . Ik wil naar Tom zo graag hij is niet aardig . Aan zijn kook kunsten zal het niet liggen zalig gewoon hij kijkt me de hele tijd al aan .Man pov . Ik kijk naar hem zonde dat ik hem moet doden ik wil het niet ik hou hem hier bij mij dan is hij veilig weet je jongen eigenlijk moest ik je doden maar ik hou je hier geschrokken kijkt hij me aan . Maar ga ik veder dan zijn er wel klusjes voor je en je heb geen contact meer met de buiten wereld . Bill pov . Wat ik kijk hem aan dat meent hij niet mijn familie , vrienden de fans stamel ik nee bitte smeek ik . Man pov . Sorry jongen een ding mag je nog wel je mag je broer nog een keer bellen ik zie een traan over zijn wang gaan .


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.