Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 6 | Aoife.

I Should Have Kissed You | One Direction

13 mei 2013 - 10:52

496

12

503



6 | Aoife.

Dankjewel voor al jullie lieve reacties, ik ben gauw verder gegaan. Ik zal vanavond misschien nog een hoofdstuk posten, maar dat ligt aan het aantal reacties. Veel succes op school, werk en whatever allemaal!! - Ik zat er trouwens over te denken om een Q&A te doen zodat jullie wat meer over mij en dit verhaal te weten kunnen komen, maar dan verderop in het verhaal. Dan zal ik alle vragen pakken die in vorige reacties zijn gesteld en ze uitgebreid beantwoorden. Lijkt jullie dit een leuk idee?

Ik stapte voorzichtig uit mijn nieuwe autootje, checkte of mijn outfit nog goed zat en keek snel om me heen. Rechts van me zag ik een horde meisjes staan die naar boven stonden te kijken en de hele tijd maar "Zayn, kom terug!" riepen, ik moest even lachen. Ik liep naar de ingang van het gebouw en drukte op de knop waar heel sierlijk One Direction op geschreven stond. "Appartement van One Direction, waar kan ik u mee helpen?" vroeg de geïrriteerde stem van de bewaker die in het hokje aan de andere kant zat. "Ik heb VIP kaarten voor een fanbezoek." zei ik, en ik hoorde hoe de bewaker het gesprek afsloot. Even later deed hij zelf de deur open en scande hij met een apparaat de streepjescode die op mijn pasjes stond. "Kom binnen." zei hij met dat het apparaat groen oplichtte en hij liep met me mee naar de trap. "Derde verdieping." zei hij alleen maar, en liep daarna terug naar het hokje. Ik liep zes trappen op en bleef staan op de derde verdieping. Hier was het. Ik ademde diep in en drukte toen op de bel, het duurde even maar na een minuut of twee werd de deur langzaam opengedaan. "Hoi." zei Louis, die de deur nog verder opendeed zodat ik ook het gezicht van Zayn zag, die nu tegen de deur aan leunde. "Hoi." zei ik terug, en ik zwaaide naar Zayn, die zijn hand opstak en glimlachde. "Kom binnen." zei Louis alleen maar, en ik stapte over de drempel. Zayn draaide zich om en liep verder het appartement in terwijl Louis me hielp met het ophangen van mijn jas. Nadat Zayn de tussendeur achter zich gesloten had en we met zijn tweeën waren zei Louis "Je bent hier niet als fan, hè?" Ik draaide me om zodat ik hem in de ogen keek en trok een wenkbrauw op "Hoe weet jij dat?" "Ik kan het aan je zien." antwoordde hij "Geloof me, als je elke dag met gestoorde fans omgaat kun je al het andere er zo uitpikken." legde hij uit, en hij gaf me een knipoog. "Je hebt gelijk." stelde ik vast, en ik liep achter Louis de tussendeur door, naar de woonkamer, waar drie jongens op de sofa zaten. Ik scande alle gezichten maar zag dat degene die ik zocht er niet tussen zat, ik verstijfde. "Kom maar verder hoor." zei Liam bemoedigend "We bijten niet." maakte Harry zijn zin af, en hij gaf me een foute knipoog. Louis pakte uiteindelijk mijn pols vast en trok me mee naar de bank, waar hij me tussen Liam en hemzelf in plaatste. "Wat is er?" vroeg Liam, die zijn hand op mijn knie legde "Waar is Niall?" stamelde ik, en ik voelde een raar gevoel in mijn maag omhoog kruipen. "Niall komt er net aan." zei hij, en hij wees naar de hal, waar net een paar witte gympen verscheen, er ging een gevoel van opluchting door me heen.


Reacties:

1 2 3

1Dlover
1Dlover zei op 14 mei 2013 - 6:11:
Niceee


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 13 mei 2013 - 22:30:
NIALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
<33333333
NIALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
<33333333


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 13 mei 2013 - 19:34:
oeh!


Janitaa
Janitaa zei op 13 mei 2013 - 19:11:
Wauw mooi verhaal!! x


falinlove1D
falinlove1D zei op 13 mei 2013 - 18:11:
Jeej niall
Heel snel verder XOXO