Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Falling In Love ~ Harry Styles » ~7

Falling In Love ~ Harry Styles

13 mei 2013 - 16:48

1071

15

420



~7

Nieuw hoofdstukjee, sorry dat het weer zo lang duurde.. ik moest verplicht mee naar zo'n huisje in het bos dit weekend.. en mocht geen laptop mee waar het hoofdstuk al op stond. En mn laptop is weer kapot, hij laad niet meer op, ben benieuwd hoelang hij het vol gaat houden... ): Voor een melding weer in een reactie aub! <3

Toen ik mijn kamer binnen kwam zag ik de lege glazen en liep ernaartoe om ze te pakken, gelijkertijd voelde ik mijn telefoon in mijn zak trillen en zag dat het Julia was. Ik stapelde de glazen op zodat ik 1 hand vrij had voor mijn telefoon en nam op,
‘whatsupp Juul?’ ik liep naar de deur toe en trok hem open met mijn voet.
‘Em, ik ben onderweg naar je huis.’ Grinnikt ze door de telefoon heen
‘Wat? waarvoor?’ ik liep de gang in en trok de deur zover mogelijk dicht met mijn voet
‘omdat ik je mis!’ riep ze dramatisch
‘oké oké, sms me even als je er bijna bent.’ Ik moest lachen
‘doe ik! Ik ben er al bijna hoor, tot zoooo.’
‘tot zo Juul.’ Ik hing op en stopte mijn telefoon weer in mijn zak.
Ik zag Harry en Louis met 2 glazen drinken richting Harry’s kamer lopen, ‘Harry, moet ik je andere glas meenemen?’. ‘eh ja wacht, dan pak ik hem even.’ Hij liep zijn kamer in en Louis liep achter hem aan, hij kwam er weer uit met een glas in zijn handen en gaf hem aan mij ‘thanks.’ Zei hij en gaf me een schuine glimlach, ik gaf hem een kleine glimlach terug en draaide me om, om weg te lopen. Ik voelde hoe hij zijn hand op mijn schouder legde, hem naar beneden liet glijden tot mijn boven arm en me terug trok, ‘here we go again.’ Dacht ik. ‘Als je toch naar beneden gaat, kan je dan een zak chips meenemen?’ hij grijnsde naar me, ‘Je komt net naar boven?!’ zeg ik een beetje verward, ‘jaja, vergeten.’ Hij kijkt me onschuldig aan, ik zucht ‘oké.’. zijn grip verzwakt op mijn arm en ik draai me snel weer om.

Beneden aangekomen zet ik de glazen op het aanrecht en ga opzoek naar de chips, na bijna alle kastjes opengetrokken te hebben vind ik uiteindelijk 3 verschillende zakken: paprika, naturel en cheese onion, ik wist niet welke ik moest meenemen dus besloot ze alle 3 te mee te nemen, ik ging op de trap zitten om te wachten op Julia. Ik keek op mijn telefoon om te kijken of ik al een berichtje had,
Ik zag dat ik een bericht had van Julia,
Ik ben er over minder dan 5 min! Xx
Dat was 4 minuten geleden, dus ze zou er zo wel zijn..
Nog een berichtje van Bart,
Hey Em, heb ik toevallig mn jas laten liggen bij je? X
Ik antwoordde meteen,
Ik weet het niet ik zal zo even kijken voor je. X
Ik hoorde de bel, stopte mijn telefoon in mijn zak, liep naar de deur en trok hem open.
‘Juuul!’ ik lachte meteen toen ik haar zag en gaf haar een knuffel,ze knuffelde me terug en we liepen verder naar binnen. ‘EMMA DIT HUIS IS GROOOOT!’ schreeuwde ze. Ik grinnikte en we liepen samen naar boven. Voordat we mijn kamer inliepen hield ik Julia tegen en liep naar Harry’s deur, ik klopte ‘Harry! Ik heb je chips.’ Binnen een seconde vloog de deur open en besprong Louis me bijna en trok de chips uit mijn handen, ‘dat duurde lang, ik stierf van de honger.’ Hij grijnsde naar me en zag toen Julia achter me staan. Hij liep naar haar toe en stak zijn hand uit, ‘ik ben Louis.’ Julia pakte zijn hand aan en schudde hem, ‘Julia.’ Ze glimlachte verlegen. Hij stormde weer naar binnen en Harry kwam naar de deur toegelopen, wisselde een blik met Julia en zei ‘sorry voor zijn gedrag, bedankt voor de chips.’ Hij glimlachte naar me en liep terug de kamer in.
Ik keek naar Julia en zag dat haar ogen glinsterde van blijdschap, ik keek haar vragend aan maar ze deed alsof ze het niet zag.

De rest van de middag hadden we gelachen en gepraat, aan het einde van de middag hadden we een plan bedacht over hoe we Caroline gingen overhalen dat Julia mocht blijven slapen. Samen met Julia liep ik beneden door de gangen, ‘Caroline?!’ ‘Caroline?!’. ‘In de leeskamer!” riep ze. Ik liep de leeskamer in en Julia volgde me, Caroline keek verbaasd op uit haar boek. ‘en wie hebben we hier?’ ze keek met een vriendelijke glimlach naar Julia, ‘ik ben Julia, een vriendin van Emma.’ Ze glimlachte verlegen en keek naar de grond. ‘ik ben Caroline, kom je ook uit Nederland?’ Caroline had nog steeds dezelfde vriendelijke blik in haar ogen, ‘ja.’ Julia glimlachte nog steeds verlegen naar haar. ‘Dusss, ik vroeg me af of Julia hier voor vanavond mocht blijven slapen?’ ik gaf Caroline mijn liefste lach. ‘Tuurlijk mag dat, als jullie iets nodig hebben ben ik hier tot 6 uur.’ Ze lachte, ‘tot 6 uur?’ vraag ik nieuwsgierig. ‘ja, jake neemt me mee met een van zijn zakenreizen naar Parijs voor een paar dagen.’ Ze kijkt dromerig alsof ze er al is. En dat hoor ik nu pas.. dacht ik bij mezelf. ‘Wow, Parijs! Daar zijn we vorig jaar geweest met een studiereis met school.’ onderbrak Julia mijn gedachte. ‘Moet je niet beginnen met inpakken dan?’ ik kijk haar verbaasd aan, ze kijkt op de klok en legt snel haar boek neer, ‘ja, ik was helemaal verdiept in het boek.’ Ze kijkt een beetje verward en staat snel op ‘veel plezier vanavond en gedraag jullie.’ Hoor ik haar nog grinnikend zeggen voordat ze de kamer uitloopt.

Na het avondeten lopen Julia en ik weer terug naar mijn kamer, onder het avondeten hadden Harry en Julia steeds blikken uitgewisseld, ‘dus waarom keken jij en Harry elkaar steeds zo aan?’ ik kijk Julia vragend aan, ‘wat bedoel je?’ ze probeert zo verbaasd mogelijk te kijken. ‘Juuul, je weet waar ik het over heb.’ Zeg ik lichtelijk geïrriteerd, ‘nope sorry.’ Ze kijkt me onschuldig aan. Zuchtend loop ik verder.
Julia en ik lagen net op bed toen Louis binnen kwam stormen, ‘KOM MEE KOM MEE!’.
Ik keek Julia verbaasd aan, maar we liepen toch achter hem aan, de kamer van Harry in. Harry zat een spelletje te spelen op zijn telefoon een keek me verbaasd aan, ik haalde mijn schouders op omdat ik ook niet wist waarom we er waren. Louis schoof alle meubels aan de kant en gebaarde dat we in een cirkel moesten gaan zitten. Hij stormde de kamer uit met zijn rugzak en kwam 1 minuut later terug, hij opende zijn rugzak en zetten 4 bekers neer. Daarna haalde hij een paar flessen alcohol uit zijn tas, hij grijnsde ‘let’s play never have i ever..’


Reacties:

1 2 3

IloveZayn
IloveZayn zei op 27 mei 2013 - 23:50:
Aaahh dit wordt leuk!


loveyouxx
loveyouxx zei op 15 mei 2013 - 12:06:
echt super leuk!


Team1D
Team1D zei op 14 mei 2013 - 16:51:
melding :o


Team1D
Team1D zei op 14 mei 2013 - 16:51:
melding :o


1Dlover
1Dlover zei op 14 mei 2013 - 6:08:
Hahaha
Awsome!
snel verder !