Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 11.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

13 mei 2013 - 18:23

351

5

235



11.

Verward trek ik me terug. Waarom mag ik hem meer dan nodig is? Mag ik hem als een vriend? Of meer dan een vriend? Maar eigenlijk zijn we niet eens vrienden, hoe kan ik hem dan leuker dan vrienden vinden? Betekent dit dat we vrienden moeten zijn? Maar wat als we geen vrienden kúnnen zijn? Of wat als híj geen vrienden wilt zijn? Nadenkend tuit ik mijn lippen. Maar ik haat hem, waarom zou ik vrienden met hem willen zijn? Dus, dat betekent dat ik hem níet haat? Maar waarom zou ik hem niet haten? Het is toch duidelijk dat hij haatbaar is? Wacht, is haatbaar wel een woord? Oh my god, wat bazel ik nou? 'Hey luister is, ik moet gaan. Maar ik spreek jou nog wel eens.' zeg ik en vlucht naar Jessica. 'Mag ik vrij vandaag?' smeek ik haar. Haar blik veranderd van vrolijk naar streng. 'We doen niet aan vrij. Dat weet jij zelf ook.' zegt ze. 'Ik heb trouwens een klant voor je.' mompelt ze en wijst naar de geblondeerde jongen van de vorige keer. Wat was zijn naam alweer? 'Oke.' mompel ik en loop dan met een verveelde blik naar de tafel waar de blonde jongen zit. Dan herinner ik me weer dat hij Niall heet. 'Hey.' mompel ik en neem plaats. Zij hand glijd naar mijn haar. 'Heb je gemist.' mompeldthij. 'Hmm.' hum ik verveeld. 'Kom.' mompel ik en trek hem mee. Ik loop mijn kamertje binnen en duw hem op bed. 'Vandaag gaan we niks doen Nialler.' mompel ik en ga naast hem op bed zitten. Ik ga liggen en trek hem naast me. Dan leg ik mijn hoofd op zijn borstkas en zucht diep. 'Heb je een vriendin Niall?' vraag ik benieuwd. Grinnikend schud hij zijn hoofd. 'Nee, anders zou ik hier niet zijn.' mompelt hij. Gapend nestel ik me dichter tegen hem aan. Ik sluit mijn ogen en val in een diepe slaap.

~~~
lol, sorry voor het korte stukje.
ik post rond 8 uur weer een nieuw stukje!!
PS LIAM IS GOING TO DO A FOLLOW SPREE GIRLS
SPAM HIM IF YOU HAVE TWITTER!!


Reacties:


1Dlover
1Dlover zei op 13 mei 2013 - 22:44:
Cute!


Maureennx
Maureennx zei op 13 mei 2013 - 19:21:
<3<3<3<3
meldiing
<3<3<3<3


Lotteimy
Lotteimy zei op 13 mei 2013 - 19:09:
Ja ik heb de tweet van liam gelezen , zit de hele tijd te wachten
Heb zin in next chapter ! Go on, x


Malikaa
Malikaa zei op 13 mei 2013 - 18:57:
Awhhhh, zo schattig soort van...
Omg, wanneer gaat hij die follow spree doen?! Hij twitterde het twee uur geleden...
xXx


falinlove1D
falinlove1D zei op 13 mei 2013 - 18:30:
Spannend!!!
Snel verder