Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 7 | Niall.

I Should Have Kissed You | One Direction

13 mei 2013 - 19:18

421

11

499



7 | Niall.

Zoals ik al zei een tweede hoofdstuk bij veel reacties. Hier is het. X

Ik stapte de douche uit en liep met mijn handoek om mijn middel naar mijn kamer, waar ik een wit T-shirt en een lichte spijkerbroek uit de kast pakte. Met dat ik over de gang liep zag ik dat de kamerdeur van Zayn open stond, ik glipte naar binnen en liep richting zijn bed, naar de plek waar hij zijn schoenen bewaarde. Ik keek eronder en zag zijn witte nikes staan. "Mooi." mompelde ik tegen mezelf, en ik pakte de schoenen op, ging op zijn bed zitten en strikte ze aan mijn voeten. Net op dat moment hoorde ik de bel gaan en sprong ik op, ik liep langzaam naar de bovenkant van de trap en hoorde de jongens zachtjes fluisteren in de woonkamer. Ik zette een voet op de bovenste trede van de trap en liep langzaam naar beneden. Beneden aangekomen liep ik naar de woonkamer en met dat ik zag wie er op de bank zat voelde mijn hart een slag overslaan. "Aoife?!" riep ik uit, en ik rende naar haar toe en ging voor haar staan. “Niall!” riep ze, en ze sprong op, in mijn armen. “Ik heb je zo gemist!” snikte ze, en toen ik haar losliet zag ik een traan over haar wang rollen. “Niet huilen.” zei ik lachend, en ik pinkte de traan van haar wang. “Oh Niall.” zei ze, en ze knuffelde me nogmaals. “Eh, jongens?” vroeg Harry “Een beetje uitleg graag.” maakte Liam zijn zin af. “Aoife is mijn beste vriendin, we zijn al vrienden sinds de basisschool, toen we 7 waren.” zei ik stralend, en met dat Aoife me losliet ging ik op de bank zitten. “Wat doe je hier?” vroeg ik, nog steeds niet echt wetende hoe ze hier kwam. “Ik woon hier sinds kort in de buurt.” zei ze lachend, en ze ging op mijn knie zitten. “Huh?” vroeg ik verward, ik snapte haar niet. “Ik ben vandaag ingetrokken bij tante Layla, die hier in de buurt woont, en ik heb als vroeg verjaardagscadeau een nieuwe auto en VIP kaarten gekregen om jou te bezoeken.” legde ze lachend uit. “Ehm, je bedoelt òns.” verbeterde Harry haar, die het kennelijk nog niet helemaal snapte, aan zijn geïrriteerde toon te horen. Aoife keek beschaamd naar beneden en ik legde mijn hand op haar knie “Jongens, dat was het, geen gillende fan vanavond, we kunnen verdergaan met waar we mee bezig waren.” zei Harry, nu duidelijk teleurgesteld. “Nee wacht, ik heb nog wel wat vragen.” zei Aoife, de jongens keken haar vragend aan.


Reacties:

1 2 3

tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 16:20:
leuk ik had het niet verwacht
goed verhaal!


1Dlover
1Dlover zei op 14 mei 2013 - 6:15:
Aaww
dat is zielig
Vettel meid, graag maar raak!
snel verder!


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 13 mei 2013 - 22:33:
Aan Louis en Harry vraagt ze natuurlijk of ze eindelijk Larry willen ontmaskeren ^^

En aan Liam en Zayn vraagt ze hoeveel blokjes ze op hun buiken hebben!


lilovelou
lilovelou zei op 13 mei 2013 - 22:27:
Harry is niet zo aardig... Snel verder!
Xxx


Karen1D
Karen1D zei op 13 mei 2013 - 20:59:
snel verder plzz! xx