Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Secret lover (-is af-) » 013

Secret lover (-is af-)

18 mei 2013 - 17:58

735

1

295



013

veel lees plezier (: stuk is ook beetje aan gepast, en 2de deel er bij gedaan.! xx

Ik werd wakker. Door de vogels die buiten floten. En dagen vlogen voorbij. De Meivakantie was bijna afgelopen. Morgen ga ik naar One Direction samen met Kevin, Valentijn en Amy. Ik kleedde me aan en ging naar beneden. ik smeerde een boterham en liep er mee naar boven. Ik had helemaal geen zin om beneden met mijn ouders te gaan zitten. Ik mag eigenlijk niet boven eten maar deed het toch. Ik pakte mijn labtop en ging op Facebook. Ik zag dat Zayn online was. En hij begon al tegen mij te praten.


Gesprek:

Zayn: Hello Coco!
Coco: Hello.
Zayn: How are you?
Coco: Good and you?
Zayn: I am a bit nerves.
Coco: Voor tomorrow night?
Zayn: Yes. That’s why.
Coco: Haha.
Zayn: I have a question. Can you all come a bit earlier. You and the rest?
Coco: Yes, that’s oke. I am know going to ask. But why earlier?
Zayn: Thanks. Then you all can come backstage.
Coco: Cool.
Zayn: But I need to go send me an message. With the answer. Byee.
Coco: Byee.

Ik ging op Watsapp en stuurde een berichtje naar Kevin en Amy. Het was allemaal het zelfde berichtje.

Heei,
Zayn vroeg als we eerder konden komen morgen.
Naar het One Direction concert.
Is dat goed?
Xx Coco


Ik kreeg al snel antwoorden terug:

Kevin’s antwoord:

Heeii schat,
Ik vind het goed.
Hoe laat moeten we dan komen en waar?
Xx Kevin.


Berichtje van Amy:

Heeeiii,
Ik vind het prima.
Geef wel ffe door hoe laat.
Xx


ik wist zelf nog niet hoe laat we er moesten zijn. Ik vroeg toen aan Zayn:

Helllooo Zayn,
How late can we all come and where?
Xx Coco


Ik pakte alvast mijn kleren klaar voor morgen wat ik aan ging doen. ik deed de deur van mijn kast openen. Maar ik kon mijn T-shirtje niet vinden. Ik pakte al mijn kleren en dumpte het op mijn bed. En toen had ik mijn 1D T-shirtje gevonden. Alleen hij was helmaal verkreukeld. Ik liep naar benden en legde mijn bord weg. En zag dat mijn ouders niet meer aten. Ik liep met mijn T-shirtje naar mijn moeder. Mama? Kun je mijn One Direction T-shirtje strijken? Vroeg ik heel lief. ‘’Lieverd ik ben heel even met wat anders bezig. Je moet het zelf doen ‘’ zei mijn moeder. Ik zuchtte. Nu moet ik het zelf dan maar gaan doen. ik liep naar boven. Ik pakte de strijk plank en de strijkijzer. Ik deed de strijkplank omhoog en precies op de maat dan ik goed kon strijken. Ik stopte de kabel ik de stopcontact. En legde mijn T-shirtje op de strijkplank. En ik had nog nooit gestreken eigenlijk. Dus dit was dan ook mijn eerste keer dat ik het deed. Ik dacht dat de strijk ijzer nog langer niet warm was. Ik probeerde het uit. Hoe het moest. Opeens ging mijn mobiel af en zag dat ik een berichtje had van Zayn. Ik dacht dat die nog koud was dus had ik de strijkijzer er gewoon op laten liggen.
(wat ik niet wist: is dat de strijkijzer wel warm was.)

Het berichtje van Zayn:

Hello Coco,
Jou can all come at 1pm.
At the back of the Ziggo Dome.
See you all then!!
Zayn.


Ondertussen toen ik het las rook ik wat branderigs ik keek naar mijn T-shirt en zag dat er rook af kwam. Ik tilde de strijk ijzer op en zag dat er een zwarte vlek in zat. Ik dacht alleen maar wat moet ik nu aan doen vanavond ik kan niet met een normale T-shirtje naar One Direction gaan… ik schreeuwde keihard! En opeens kwam mijn moeder rennend naar boven. Ik zei tegen mijn moeder wat er was gebeurd. ‘’Je moet wel opletten het word snel warm.’’ Zei mijn moeder. Ja, maar dit was mijn eerste keer dat ik aan het strijken was. Zei ik heel zachtjes… ‘’We kopen zo meeteen wel een nieuwe’’ Zij mijn moeder. Ik was helmaal blij.

Ik sms’te nog snel even de tijden naar Kevin en Amy:

Amy’s berichtje:

Hoooii,
We moeten er om 1 uur in de middag zijn.
Aan de achter kant van de Ziggo Dome.
Xx Coco.


En het berichtje voor Kevin:

Heeeii,
We moeten er om 1 uur in de middag zijn.
Aan de achter kant van de Ziggo Dome.
En vraag het ook even aan Valentijn als hij kan.
Ik heb zijn nummer nog niet.
Xx Coco


Ik zocht mijn andere kleren uit wat ik aan wou gaan doen. ik pakte mijn mooiste favoriete korte broekje en mijn mooie zwarte hoge hakken. Ik vond dit wel mooi bij elkaar nu alleen nog een paar sieraden. En een One Direction T-shirtje, die ik zo meteen ga halen.


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 15 mei 2013 - 20:01:
Wauwie! Leukk!
xx You're sis xx