Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 8 | Aoife.

I Should Have Kissed You | One Direction

14 mei 2013 - 9:18

435

5

299



8 | Aoife.

Hier is het volgende hoofdstuk. Ik heb vanmiddag mijn eerste examen, ik begin met Nederlands, spannend! Als mijn examen goed gaat post ik vanavond nog een hoofdstuk. :)

Daar stond hij, midden in de woonkamer, mijn beste vriend. Ik voelde mijn hart een slag overslaan toen hij naar me toe rende en mijn naam uitriep. "Niall!" riep ik opgelucht, en ik sprong in zijn armen. Ik voelde een traan over mijn wang rollen "Ik heb je zo gemist!" wist ik uit te brengen, en ik liet hem los zodat ik hem aan kon kijken. "Niet huilen." zei hij lachend terwijl hij de traan van mijn wang wegpinkte. Ik voelde me zo gelukkig nu ik eindelijk bij hem was. Het voelde gewoon compleet. "Oh Niall." zei ik, en ik liet me weer in zijn armen vallen, blij dat we eindelijk weer herenigd waren. De volgende vijf minuten gingen voorbij aan het uitleggen wie ik was en hoe ik hier kwam, aangezien de rest van de jongens me nog nooit gezien hadden. Pas nadat ik bij Niall op schoot was gaan zitten en hem al die vijf minuten aangestaard had merkte ik het bruine touwtje op dat om zijn nek hing. Aan het touwtje hing het klavertje wat ik hem gegeven had toen hij wegging. Het klavertje wat ik bijna vergeten was omdat het nog veilig in het doosje in mijn zak zat. Ik besloot het maar even links te laten liggen en er pas over te beginnen als we alleen waren. Harry was een beetje uit zijn humeur dat ik geen fan was, en dus besloot ik een paar vragen te stellen aan de boys. "Harry, jij eerst, waarom ben je zo'n flirt?" vroeg ik, zonder enig teken van schaamte. "Ik heb geen idee, vind je?" vroeg hij, en hij wierp me een flirterige knipoog toe. "Zie je wel," zei ik "daar heb je het al." en ik lachte hardop samen met de rest van de jongens. "Liam, hoe blijf je rustig met deze vier stuiterballen om je heen?" vroeg ik, en ik keerde me tot Liam, die achter me zat. "Ik heb geen idee, ik denk dat het gewoon aan mijn persoonlijkheid ligt." zei hij en hij haalde zijn schouders op. "Zayn, waarom ben je zo ijdel?" vroeg ik als volgende, en ik trok een wenkbrauw op. "Ik wil er graag goed uitzien voor de meiden." zei hij, en hij haalde zijn hand eens door zijn haar. "Dus je zingt een liedje over dat je mooi bent zoals je bent, maar je besteed zelf elke dag 2 uur aan je uiterlijk.." constateerde ik met een klein lachje. Nadat hij mijn zin verwerkt had schaterde Niall het uit van het lachen, waardoor zowel ik als de rest van de jongens er ook achteraan gingen.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 16:24:
leuke vragen! als ik engels sprak had ik ze ook gesteld!
maar ik spreek geen engels en 1d ontmoeten zal ook wel niet gebeuren

X tamara


lilovelou
lilovelou zei op 14 mei 2013 - 20:47:
Lol


Elientjheu
Elientjheu zei op 14 mei 2013 - 17:50:
ah LOL die constatering
constatering wauw nu voel ik me geleerd


Team1D
Team1D zei op 14 mei 2013 - 16:58:
LIKEEE MELDING !


Lotteimy
Lotteimy zei op 14 mei 2013 - 16:31:
whahaa nice ! i like it snel verder, ben benieuwd !