Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Cinema Bizarre » Why is everyone so mean?? » Cinema Bizarre Für Immer??

Why is everyone so mean??

9 april 2009 - 11:31

494

0

318



Cinema Bizarre Für Immer??

"Nadat Natasja (ook Ivan) erachter is gekomen dat haar broer drugs gebruikt, is ze verder in de "misery" terecht gekomen. Vooral omdat haar broer haar verteld heeft dat hij niet meer wilt leven..."

Ze zit op de schoot van Strify. 'Gaat alles wel goed?' vraagt hij als er een stilte valt. 'Niet echt nee,' zegt Natasja. 'Hoe komt het? Of wil je dat liever niet vertellen?' Natasja haalt haar schouders op. 'Ach wat maakt het me toch nog allemaal wat uit? Iedereen doet maar wat en het gaat ten koste van mij.' Verdrietig staart ze naar de vloer. Strify legt een hand op haar schouder. 'Ik kwam er gisteren achter dat...dat mijn broer drugs gebruikt...' Ze ziet dat Strify geschrokken kijkt. 'Jou broer drugs?' herhaalt hij. Natasja knikt. 'Ik schrok er zelf heel erg van. Maar het ergste schrok ik nog van het feit dat hij me vertelde dat hij niet meer wilde leven. Drugs maakt gewoon alles kapot!' Het is een tijdje stil. 'Waarom gebruikt je broer drugs? Weet je dat?' vraagt Strify. Natasja kijkt hem aan. 'Ik heb van hem te horen gekregen dat onze vader in coma ligt. Dat heeft hij niet kunnen accepteren. En ik eerlijk gezegd ook niet.' Strify wrijft over haar wang. 'Als ik kan helpen moet je dat altijd zeggen hè?' stelt Strify voor. Natasja knikt en begint te huilen. 'Oh meid toch,' zegt Strify. Ze springt van zijn schoot en omhelst hem. 'Meis, het komt allemaal goed ik beloof het je.' Natasja graaft haar gezicht in de haren van Strify. Dan komt Yu binnen. 'O stoor ik heel erg?' vraagt hij. Strify maakt een -ga weg- gebaar. Yu loopt weer weg. Met betraande ogen kijk je Strify aan. 'Ik weet misschien al een ideetje voor je. Je kunt misschien ook wel bij mij wonen. Al is het maar voor een tijdje. Dan heb je tenminste wat afleiding,' stelt Strify voor. Natasja veegt de tranen van haar wangen 'Heel lief van je maar dat mag toch nooit,' snikt Natasja. 'O, wie zegt dat jij het gaat vragen?' grijnst Strify. 'Ehum... Dat valt toch op of niet? Dat ik weg ben? Mijn stiefvader loopt als een gestoorde huurmoordenaar achter me aan en mijn broer is ook constant bij me. Die zullen mij na een tijdje toch wel gaan zoeken.' 'Ja maar wie weet bij wie je bent?' Daar heeft hij een punt. Misschien is het toch wel een idee. 'Ja oké, je hebt gelijk,' zegt Natasja. 'Dan laat je al je spullen daar liggen,' zegt Strify 'Alleen waardevolle spullen zoals ipod, mobiel enz neem maar mee. De rest koop ik wel voor je.' Natasja omhelst hem. 'Echt heel lief van je,' zegt Natasja. Dan kust Strify haar op de mond. Natasja doet haar ogen dicht. Hij is echt heel lief voor haar. 'Sorry,' zegt Strify dan. 'Waarvoor?' vraagt Natasja. 'Vond je het niet erg? Ik dacht er net aan dat het niet zo handig was na dat ene geval met Ivan...' Natasja legt een vinger op zijn lippen. Dan komt Yu weer binnen 'Ja sorry het is dringend,' zegt hij. 'Wat dan?' vraagt Strify. 'Luminor stopt met Cinema Bizarre,' antwoord Yu.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.