Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones » 10 Eating Love [Niall Horan]

Stand Alones

17 mei 2014 - 17:10

629

8

713



10 Eating Love [Niall Horan]

Heyyheyyy! Hier is weer een nieuwe Stand Alone. Hij is echt heel erg bagger, maar ik had niet echt inspiratie. OH NEE! MIJN PUT DROOGT OP! *shock* xoxo Me c:

Vrolijk loop ik naar mijn favoriete restaurant. Nandos. Ik hou gewoon van het eten daar.
We zijn een avondje vrij en ik wist natuurlijk meteen hoe ik die ging besteden.
Aangezien ik geen vriendin heb waar ik naar toe kan, is dit de beste oplossing.
Ik had gevraagd of Harry meeging, maar die ging liever uit. Louis, Liam en Zayn kon ik ook niet vragen. Die gaan natuurlijk naar hun vriendinnen. Ik haal mijn schouders op en concentreer me op mijn stappen. Mijn in witte gympen gestoken voeten leiden me lichtvoetig door de straten.
Ik heb een zonnebril op en mijn capuchon is diep over mijn blonde haar getrokken.
Vanmorgen was het me opgevallen dat het alweer bruin begon te kleuren, hoogtijd voor een verfbeurt dus. Vrolijk kijk ik om me heen. De straten zijn bevolkt door tienermeisjes en ouderen.
Ze moesten eens weten dat ze vlak bij Niall Horan liepen. Ik kijk op en zie Nandos al liggen.
Snel loop ik verder, me verheugend op het eten.
Terwijl ik mijn capuchon afgooi stap ik Nandos binnen. Ik loop door naar een tafeltje redelijk achteraan en ga zitten. Ik zet mijn capuchon af en kijk het restaurant rond. Het is rustig en ik glimlach. Mooi zo, des te sneller krijg ik mijn eten. Zachtjes grinnik ik, dan komt er een serveerster op me af gelopen. Ik bekijk haar goed. Ze ziet er leuk uit. Haar blonde haar is in een losse knot gestopt, de bedrijfskleding van Nandos siert haar lichaam. Ze is slank en loopt op een paar simpele gympies.
Een lach siert haar gezicht als ze bij mijn tafeltje staat. ’Goedenavond, wilt u wat drinken?’
Ik bloos, waarom bloos ik? En bekijk gauw de kaart. ‘Doe maar een cola light.’ Ze knikt en schrijft het op. ‘Het komt er zo snel mogelijk aan, meneer.’ Ik bloos weer en het meisje loopt weg.
Focus Niall. Wat is er met je? Denk ik. Het antwoord is simpel. Ik vind haar leuk.

Tevreden zucht ik. Het was weer lekker. Ik kijk zoekend het restaurant rond en zie het meisje al gauw. Ze lacht en loopt vrolijk door het restaurant. Ik zucht en steun met mijn hoofd op mijn handen.
Haar naam, ik moet haar naam weten. Ze kijkt me aan en ik wenk haar. ‘Kan ik u helpen.’
‘Je mag wel je zeggen hoor. Ik ben pas 18.’Ze grinnikt. ‘Ik ook.’ Ik geef haar een glimlach.
‘Hoe heet je?’ ze kijkt me verbaasd aan. ‘Liriana, hoezo?’ Ik bloos en ze kijkt me vertederd aan.
‘Aawh, je bloost. Dat vind ik schattig.’ Grijnzend kijk ik haar aan. Haar gezicht staat blij.
‘Hoe heet jij?’ ‘Niall.’ Haar gezicht betrekt en ze denkt na. ‘NEE!’ roept ze uit.
Ik grijns en knik. ‘Omg! Omg! O.M.G. Jij bent gewoon…OMG!’ Zachtjes begin ik te lachen en al gauw lacht ze mee. ‘Sorry, maar ik vind je echt heel leuk.’ Terwijl ik haar een knipoog geef zeg ik; ‘Ik vindt jou toevallig ook leuk. Wil je misschien met me uit?’ Haar mond valt open. ‘Serieus?!’
Ik knik en ze begint te gillen. ‘HEEL GRAAG!’ Ze komt naar me toe en geeft me een zoen op mijn wang. ‘You just made my day awesome.’ Ik lach. ‘En jij de mijne.’ Ze grijnst en straalt.
Snel pak ik een pen en papier en krabbel mijn nummer op het papier. ‘Hier.’
Met grote ogen kijkt ze naar het papiertje, dan krabbelt ze zelf ook wat en geeft mijn vervolgens een briefje met een nummer. ‘Dit is de mijne.’ Ik knipoog naar haar. ‘Zou ik dan nu de rekening mogen?’
Ze knikt lachend. ‘Tuurlijk.’ Ze loopt weg en komt even later terug met de rekening. Ik betaal en geef haar een knuffel. ‘See you, gorgeous.’ Ze bloost en ik loop het restaurant uit.
Met een brede glimlach op mijn gezicht loop ik over straat.
It’s the food I came for, but I found her.


Reacties:

1 2

Dominique zei op 3 feb 2014 - 13:13:
Die laatste zin <3<3


laurastyles
laurastyles zei op 10 juni 2013 - 22:04:
Sweet!!


1Dlover
1Dlover zei op 15 mei 2013 - 5:26:
Aaww
haha Eerst moest ik heel hard lachen om de titel
maar hij is zeker heel romantisch
Xxjes


lilovelou
lilovelou zei op 14 mei 2013 - 20:44:
Lol, ik wist bij de titel al: NIALL!!!
Haha, lol. Liriana lijkt eigenlijk best veel op lianne
(lol, ik lees net dat Djmalikjuh dat dus ook al besefde)
Loving this SA!
XXX


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 14 mei 2013 - 20:19:
ahw, ik heb één vraagje
Is Liriana gebaseerd op Lianne?

hihi, Lucky-girl!

XOXO Poltergeist