Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 9 | Harry.

I Should Have Kissed You | One Direction

14 mei 2013 - 20:27

420

10

326



9 | Harry.

Mijn examen ging verrassend goed dus als beloofd hier het volgende hoofdstuk! Geniet ervan!

Eindelijk kwam Niall naar beneden, al had ik geen idee waarom het meisje nou juist naar hem vroeg. Toen ze alles had uitgelegd was ik wel een beetje teleurgesteld dat we geen echte fan over de vloer hadden. Hoe irritant ze soms mogen zijn, in hun eentje zijn ze vaak heel chill en ik had er heel erg naar uitgekeken om nog even te zingen met de jongens. Nadat Aoife vragen had gesteld aan Liam, Zayn en mij ging ze door met Louis. "Louis, hoe houd je het toch uit met die horde fans achter je kont?" vroeg ze, nog steeds een beetje lachend van de opmerking die ze net naar Zayn had gemaakt. "Ik heb geen idee," zei Louis eerlijk "ik ben er nog steeds niet aan gewend, maar ik ben wel blij dat ze ons steunen." zei hij vastbesloten. "En als laatste Niall, wie mis je het meeste van iedereen in Mullingar?" ik zag dat hij even moest nadenken "Jou." zei hij, we konden allemaal zien dat hij het oprecht meende. "Jongens, ik denk dat we Niall en Aoife even moeten laten praten." zei Liam, die opstond en naar de trap liep. "Nee, wij gaan wel naar boven, toch Niall?" riep Aoife, en ze sprong op en liep achter Liam aan. "Eh, ehm... Tuurlijk." mompelde Niall, en hij sjokte achter haar aan naar de trap en ze verdwenen samen naar boven. "Damn, wisten jullie dit?" vroeg ik aan de rest van de jongens, die inmiddels allemaal alweer opgestaan waren. "Nee." zei Zayn, die zijn sigaretten van de salontafel pakte en alweer richting de balkondeuren liep. "Ik wist dat ze een doel had, maar niet dat ze voor Niall kwam." zei Louis, die voor het raam aan de achterkant van de flat stond. "Ik wist het wel." zei Liam, die tegen de keukendeur aanstond. "Je wist het en je hebt ons niets verteld, waarom?!" vroeg ik luid. "Niall heeft het me verteld toen we uit de X-factor lagen, hij heeft me alles verteld over hun vriendschap en over hoe erg hij haar wel niet miste." Louis keek om "Is dat de reden waarom als wij het over Mullingar hebben, hij telkens dat kettinkje vastpakt?" vroeg hij, Liam knikte. "Het klavertje heeft hij van haar gekregen bij hun afscheid, hij heeft haar in geen zeven weken niet gesproken, vandaar dat ik vond dat ze wel wat privacy konden gebruiken." ik zuchtte. "Eigenlijk heb je wel gelijk.." stemde ik met Liam in, waarna ik me languit op de bank liet vallen.


Reacties:

1 2

loveyouxx
loveyouxx zei op 15 mei 2013 - 13:54:
echt kei leukk!!!


Azula
Azula zei op 14 mei 2013 - 23:44:
Leuk dit!


falinlove1D
falinlove1D zei op 14 mei 2013 - 22:41:
Liefffff
Snel verder


1Dreamzz
1Dreamzz zei op 14 mei 2013 - 22:21:
I love it to the moon and back (:
Snel verder love<3


1Dlover
1Dlover zei op 14 mei 2013 - 21:32:
oeeehhh
wat lief!!
snel verder!!