Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stay with me||Harry E. Styles » || Stay || -OO9-

Stay with me||Harry E. Styles

15 mei 2013 - 14:13

371

7

269



|| Stay || -OO9-

'Hé ik wou nog iets vragen!' zegt Harry tegen me als we samen in de hal lopen. 'Oh, wat dan?' vraag ik ietsjes nerveus. Wat nou als hij heeft gemerkt dat Jane en ik om hem vechten? Oh my god, als hij het echt gemerkt heeft, wil ik liever door de grond zakken. 'We gaan een filmpje kijken bij mij thuis. Ik vroeg me af of je misschien ook wilde komen,' zegt hij met een licht blosje op zijn wangen. Oh lord, hij heeft me net bij hem thuis uitgenodigd! Oke, oke chill blijven Rose. 'Ja lijkt me leuk! Maar wie is "we"?' vraag ik hem. 'Liam, Louis, Zayn, Niall, Jane, Eleanor, Perrie, Danielle en ik.' glimlacht hij. 'Wie zijn Eleanor en Perrie?' vraag ik verward. Straks is een van hen zijn vriendinnetje, en dat wil ik dus niet hebben. Anders is niets voor niets gegaan. 'De vriendinnetjes van Louis, Zayn en Liam.' zegt hij grinnikend. 'Oh wat leuk!' 'I know.' 'En heb jij een vriendinnetje?' vraag ik hem voor de zekerheid. 'Nope. Ik heb gewoon geen geluk in de liefde denk ik.' zegt hij. Dat verbaasd me. Er zijn heel veel meisjes op school die een oogje op hem hebben. Weet hij niet dat er zoveel meisjes verliefd op hem zijn, of heeft hij nooit echt iemand gevonden waarmee hij wel mee wilt daten? Volgens mij is Harry niet zo kieskeurig, en als hij wilt, zou hij iedereen hier kunnen daten. Niet dat hij een mannenhoer is ofzo maar ach ja.En volgens mij is het Niall die kieskeurig is, dat kun je denk ik ook wel zien. Niet dat ik iets wil met Niall ofzo, maar hij is wel leuk en knap. Echt een cutie.
'Waarom niet? Je bent echt leuk en knap. And I bet that all those girls-' zeg ik wijzend naar alle meisjes die in de hal staan 'likes you.' einding ik mijn zin. Opnieuw krijgt hij een rode blos op zijn wangen en lacht. 'That's not true.' grinnikt hij. 'Liar. Het is waar Hazz, of je het nou geloofd of niet.' zeg ik.

~~~
OMG MORGEN KOMT DE GROTE AANKONDIGING VAN ONE DIRECTION (12 UUR UK TIJD.)
BEN ZO BENIEUWD.
IK HOOP ZO HARD OP NIEUWE MANAGMENT.
xxx


Reacties:

1 2

LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 15 mei 2013 - 19:57:
This story is great! Super leuk, snel verder! Had ik al gevraagd voor melding? Want ik weet het niet meer... Zo niet, mag ik dan melding? XXX


lilovelou
lilovelou zei op 15 mei 2013 - 19:23:
LOL, snel verder!!!
Ik zit morge voor de pc, om 1 uur in NL toch?
Xxx


1Diloveniall
1Diloveniall zei op 15 mei 2013 - 18:05:
Nieuw management zou best wel fucking amazing zijn. LARRYYYYYY <3
Maar ik denk dat ze de EMA's gaan presenteren, in NEDERLAND !
Niet zeker, maar ik hoop het wel.

Even over je verhaal:
Ik denk dat Harry denkt dat Rose hem niet leuk vindt. Daarom zegt hij dat het niet waar is. Maar als ze eenmaal bij hem thuis zijn ^^
En Jane zal met Niall ergens eindigen. Vroeg of laat.


Lotteimy
Lotteimy zei op 15 mei 2013 - 17:23:
OMG ja ik wil je aankondiging zo graag weten ! Maar gvd natuurlijk zit ik
tijdens de aankondiging in de klas Maar Louis' moeder heeft gezegd dat alle fans het leuk zullen vinden, dus het zal wel goed komen ! Maar ben echt MEGA EXCITED!

Anyways, this story is greaaaat !


Maureennx
Maureennx zei op 15 mei 2013 - 16:07:
Harry Likes Rose <3
snel verderr!