Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 10 | Aoife.

I Should Have Kissed You | One Direction

15 mei 2013 - 15:16

433

10

348



10 | Aoife.

Beetje laat vandaag maar ik ben hard bezig met leren. Vergeet die Q&A vragen niet te stellen zodat ik ze later kan beantwoorden, denk dat ik ze pas later post, zodat jullie ruim de tijd hebben om vragen te stellen.

"Welke kamer is van jou?" vroeg ik toen we midden in zijn appartement stonden, ik keek de gang rond, waar ik maar drie deuren zag. "De meest linkse." zei hij, en hij wees naar de groen omlijnde deur links aan het einde van de gang. Ik liep naar de deur en keerde me om, niet wetende dat Niall zo dicht achter me zou staan. Hij strekte zijn armen uit en legde zijn handen op de deur met mij gevangen in het midden. "Aoife, ik kan niet vertellen hoeveel het me spijt..." mompelde hij, en hij liet zijn hoofd naar beneden zakken. "Het maakt niet uit, alles is weer vergeten en vergeven." zei ik, ik had echt geen zin om hier ruzie om te maken, ik had hem net terug en wilde de tijd die ik nu nog met hem had goed benutten. Ik duwde hem met mijn rechter vingertoppen langzaam weg, zodat hij niet meer tegen de deur aan leunde, en maakte de deur open. "Eeh, Aoi.." stamelde hij nog, maar ik had me al omgedraaid. Mijn mond zakte open en ik bleef nog een minuut in de deuropening staan, starend naar de grote bende die voor mijn voeten lag. Ondertussen zag ik Niall door de kamer heen schieten om zijn spullen weg te proppen, maar hij was al te laat, ik had het allemaal al gezien. "Niall, jij kunt echt niet voor jezelf zorgen!" flapte ik eruit toen ik zijn kamer zag, en ik schoot keihard in de lach. Nadat ik bij was gekomen van mijn lachbui liep ik naar zijn bed en ging op zijn voeteneinde zitten. "Ik zag maar 3 deuren, wonen jullie hier allemaal?" vroeg ik nonchalant, maar ik was stiekem wel erg geïnteresseerd in zijn leven als popster. "Nee, dit is mijn appartement, dat van de rest zit hierboven." zei hij, en hij ging op een stoel voor mijn neus zitten. "Dus je hebt een heel appartement voor jezelf?!" stootte ik uit, en mijn mond viel open. "Ja, zoiets." zei hij "Maar Hazza woont samen met Louis op de vierde verdieping, we hebben dit complex gekregen van Paul, onze nieuwe manager, voor ons nieuwe album." "Vet." bracht ik uit, en ik liet me op het bed vallen. Mijn oog viel weer op het touwtje om zijn nek, ik stond op en pakte het vast. "Je hebt het uitgepakt!" stootte ik uit, en ik ging bij hem op schoot zitten. "Tuurlijk, het is van jou, ik zou het nooit ingepakt kunnen laten zitten." zei hij met een kleine maar verlegen glimlach, waarna ik mijn armen om zijn nek sloeg.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 16:31:
leuk verhaal
ik vind het wel jammer dat de hoofdstukken zo kort zijn,
maar dan komen er (hopelijk) wel meer hoofdstukken


Azula
Azula zei op 15 mei 2013 - 22:07:
Dit is zo schattig.,3


lilovelou
lilovelou zei op 15 mei 2013 - 19:36:
Bitch, ik wil weten wat er gebeurd! Grapje
Snel verder!!! 0_0
Xxx


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 15 mei 2013 - 17:58:
ahw!
ZOENEN! ZOENEN! ZOENEN! ZOENEN!

btw een korte, maar krachtige chapter!

XOXO The Poltergeist


falinlove1D
falinlove1D zei op 15 mei 2013 - 17:47:
Zoooo lieffff
En ja hoe spreek je aoife eigenlijk uit??
Snel verder XOXO