Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » kweet nog geen titel zal allezins iets zijn met Louis en Zayn » 01 - Zayn

kweet nog geen titel zal allezins iets zijn met Louis en Zayn

15 mei 2013 - 15:19

808

2

277



01 - Zayn

“I’m a Bradford’s badboy, yo!” roept Louis lachend. Ik vind zelf dat het een heel slechte imitatie is, maar ja. “I need a boat ‘cause I dress like I have one but I don’t.” roep ik terug als wraak. “And I have hungry and want to go to Nando’s! Can we go?” vraagt Naill ongeduldig. “Yes, we can.” Antwoord Liam. “You got hungry again?” vraagt Harry geheel onnodig we weten allemaal dat het antwoord ‘yes’ is. “okay, I want to sit next to Zaynie.” Zegt Louis. Ik rol met mijn ogen. Waarom wil hij altijd mij plagen/pesten. “No, plies not!” roep ik half plagend half pesten. Ik wil hem dwars liggen; dat doe ik graag. “you can choose: or you sit next to me or I give you tickle death.” Zegt hij zakelijk. “Okay, I sit next to you.” Antwoord ik snel; ik haat kieteldood. We gaan ons huis uit ricting de alfa SUV van Harry. Harry gaat aan het stuur zitten, het is tenslotte zijn wagen, ik ga achteraan zitten, naast Louis zoals ik had belooft, naast hem gaat Naill zitten en Liam gaat vooraan zitten. “I want to go swimming.” Zeg ik tegen niemand in het bijzonder. “After we have eat, deal?” vraagt Naill aan me. “Deal.” Antwoord ik met een glimlach. Ik kijk een beetje naar buiten en schrik op als ik Louis plots uitbundig hoor lachen. “Vas happenin, Lou?” vraag ik op de typische Zayn-mannier waardoor hij nog harder begint te lachen. Ah louis heeft weer eens de slappe lach. Soms begint hij gewoon uit het niets te lachen een beetje weird niet? “Lou, you irritate me.” Zegt harry geërgerd. “yeah, me to.” Zeg ik. Het helpt niks. Uit ervaring weet ik dat als ik een beetje muziek luister ik zin gehinnik niet hoor, dus steek ik mijn oortjes in mijn I pod en zet een willekeurig nummer op. Het helpt. Na een minnuut of drie, het eerste liedje was afgelopen en dat is het gemiddelde van de liedjes die ik op mijn I pod heb, trekt er iemand ruw mijn I pod uit mijn handen waardoor mijn oortjes uit mijn oren getrokken worden. “That’s mine! Give it back, Lou!” roep ik verontwaardigt uit. “Only if you give me a kiss.” Zegt Louis pestering en met een grijns. “Lou, give it ba-a-a-ack!” zeg ik zeurend. Ik kijk hem met mijn zieligste oogjes aan, wat niet heel indrukwekkend is. “Only if you kiss me.” Herhaalt Louis pesterig met een glans van leedvermaak/plezier in zijn ogen. “Okay than.” Zeg ik en geef hem een snelle kus. “No zaynie, a reall kiss.” Geeft hij als antwoord, de reall extra lang makend. Meent hij dit of zit hij maar wat te dollen? “dude, seriously?” ik hoor de verbazing in mijn eigen stem. “seriously.” Geeft hij als antwoor. “Lou give him his Ipod back.” Moeit Liam zich. “When he kiss me, I’ll give it back.” Belooft Louis. Hij kijkt me verondschuldigent aan. “sorry man.” Ik geef hem een glimlach. “No worries. Tanks for trying.” Ik geef me zuchtend gewonnen. Ik druk mijn lippen voorzichtig op die van hem en hij opend langzaam zijn mond waardoor die van mij zich automatisch ook opend. Er gaat een kleine siddering door me heen als ik Louis’ ting voel. Een beetje onwennig spelen we met elkaars tong. Ik bijt voorzichtig op zijn onderlip en haal langzaam mijn lippen van de zijne. Hij geeft me zonder iets te zeggen mijn Ipod terug. “Tanks man.” Zeg ik een beetje buiten adem. Hij glimlacht naar me ten teken dat hij me heeft gehoord. Het is toch maar een rare jongen, onze Lou. En waarom juist op deze manier. Ach ja. We komen aan bij Nando’s en we kijken allemaal onmiddellijk naar Naill. Zoals we verwacht hadden kijkt hij blijer dan een zeven jaar oud kind dat voor kerst die ene race auto heeft gekregen waar hij al weken voor heeft gezeurd. We grinikken om zijn gezicht. We gaan naar binnen en er komt een ober achtig iemand persoon naar ons. “for five persones?“ vraagt hij aan ons. We knikken allemaal van ja. We krijgen een tafel aangewezen vlak naast een bokaal met vissen. Ik kijk er geconcentreerd naar. “Is it interesting?” vraagt Harry aan me, hij grijnst als hij ziet dat ik schrik. “Verry.” Is mijn antwoord. “Wath will you guys eat?” vraagt een ober mens iemand aan ons na een minuut of vijf. “five times the day menu.” Besteld Liam. Om te drinken nemen we thee. “it may take a half or one hour, is that a problem?” ieuw wachten! “no, that isn’t.” zegt Naill snel. De ober-mens glimlacht even en gaat dan weg. Stom, wachten! Ik HAAT wachten! Ach ja, niks aan te doen zeker?


en what do you think? BTW: Cynthia W. dit is dat verhaal dat ik had gezegt

doedels vannuit België


Reacties:


ilovehazza
ilovehazza zei op 10 aug 2013 - 21:53:
Kwil niet vervelend doen maar het is niall niet naill


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 2 juni 2013 - 20:45:
Melding als je verder gaat?