Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » Tonight, i'm gonna fly.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:36

376

0

198



Tonight, i'm gonna fly.

De voordeur klikt open en we lopen naar binnen. “Blijven jullie slapen" vraag ik. Jenny, Bill en Tom knikken. “Mam is er toch niet, we kunnen haar kamer wel gebruiken, die is groter.”¯ “Daar staat toch maar 1 bed ? We zijn met 4.”¯ zegt Jenny. Ik denk na. “We kunnen mijn matras er toch leggen ? Die is ook voor 2 personen, en die kan er vast nog bij.”¯ Jenny knikt. “Wij gaan de bedden klaarmaken, hé.”¯ De jongens knikken en gaan op de bank zitten.

Tom pov.:

Bill gaat zuchtend zitten. “Is er wat, broertje ?”¯ vraag ik. Bill schudt zijn hoofd. “Ben gewoon wat moe.”¯ Ik knik en loop naar de keuken om cola. “Klaar.”¯ Ruby haar stem vult de benedenverdieping.

Ruby pov.:

“Filmpje kijken ?”¯ Iedereen knikt. “Als jullie een film uitkiezen, dan neem ik cola en chips.”¯ Jenny staat op en loopt naar de dvd kast. Als ik terug kom zie ik de dvd klaarliggen op tafel. Meteen vertrekt mijn gezicht. Ik zag de film enkele weken geleden, en kon dagen niet slapen ! “Niet goed ?”¯ vraagt Bill onzeker. “Het lukt wel.”¯ zeg ik, terwijl ik de chips en cola op tafel leg. Tom steekt de dvd in de dvd speler. “Euhm, Ruby ? Hoe werkt dit ding ?”¯ Ik lach stilletjes en loop naar Tom. “Dit is voor open te doen”¯, begin ik. Ik neem de afstandsbediening voor de dvd speler en loop terug naar Tom. “En dan duw je hier op.”¯ Tom knikt en draait zich op. “Ik word met de dag slimmer.”¯ zegt hij met een ‘big smile.’ Bill klopt naast zich op de bank. Ik glimlach en ga naast hem zitten. “Als het té eng word, knijp je me maar.”¯ Ik kijk hem aan. “Ik .. ik wil je geen pijn doen.”¯ zeg ik, terwijl ik naar beneden kijk. “Ruby, doe gewoon maar.”¯ zegt hij glimlachend. Ik zucht en knik. “Zin jullie nu stil ? De film begint.”¯ zegt Jenny. In grote letters komt op het scherm: Return to house on haunted hill.





Ik vind dit zelf dus een raar deel, xs. Als er voldoende reacties zijn post ik deel 10. Ojaa, dit is de trailer van de film: http://nl.youtube.com/watch?v=rB7DTGY5ufw

Ik keek hem ooit met Femke, en ik zweer je, die film is zó eng, maar ook super !


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.