Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » [TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong. » Tonight, i'm gonna fly.

[TokioHotel] »I will be strong, when all goes wrong.

5 okt 2008 - 12:37

302

0

154



Tonight, i'm gonna fly.

Lieve dagboek,

Ik lig hier in mijn bed. Ik, Jenny, Bill en Tom waren een film aan het kijken ‘Return to house on haunted hill.’ Maar het werd me even teveel. Nouja, ik bedoel de film hé. Bill vroeg nog of hij mee moest, maar ik zei dat het wel goed was. Het is toch zo een schat. Vandaag was hij echt heel lief voor me, anders dan anders. Zou hij met iets zitten ? Of juist bezorgt om me zijn ? Misschien moet ik eens met hem praten. Ja, dat ga ik doen ! Morgen vraag ik of hij mee wilt naar het parkje, achter de bibliotheek. Dan kunnen we naar het kleine meertje. Ik ga nu weer, even verder schrijven aan mijn boek !

Ruby, x.

Ik sla mijn dagboek dicht en neem het mapje waar de papieren inzitten. “Waar zat ik ?”¯ zeg ik tegen mezelf. Ik lees het stukje nog eens over. Hmm, tijd voor een ander hoofdstuk. Ik begin te schrijven. Wat is epilepsie ? Epilepsie is een plotse verandering in de werking van de hersenen waarbij groepen hersencellen een verhoogde activiteit gaan vertonen. Er ontstaat een toestand van overprikkeling van de hersenschors die plotse lichaamsgewaarwordingen tot gevolg hebben, zoals schokken, onwillekeurige bewegingen en zogenaamde 'autonome' verschijnselen. Deze verschijnselen gaan al dan niet gepaard met bewustzijnsdaling. Dikwijls ervaart men eerst een prikkelingsverschijnsel, gevolgd door een uitval. Het dient beklemtoond te worden dat er meerdere vormen van epilepsie bestaan, zodat men eigenlijk beter zou kunnen spreken van 'epilepsieën'. Dit is wel weer genoeg. Ik doe de papieren, die ondertussen al 139 bladen zijn terug in het mapje en leg ze weg in mijn kamer. “Auw, Tom !”¯ Ik loop verbaasd terug naar de kamer van mijn moeder waar ik Bill, Tom en Jenny aantref. “Film gedaan ?”¯ Ze knikken en gaan allemaal op mijn moeders bed zitten.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.