Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 11 | Liam.

I Should Have Kissed You | One Direction

16 mei 2013 - 14:55

432

5

256



11 | Liam.

Ik merkte al gauw dat niemand weer wat te zeggen had en keerde me tot Louis, "Lou, help je me met koken?" Louis keek om en liep meteen mijn kant op. Ik liep door de keukendeur naar de keuken en begon met koken.

Toen we zo ver waren dat de pasta in het warme water stond en de saus in de magnetron, liep ik terug naar de woonkamer en ging ik aan de eettafel achter mijn laptop zitten. Ik zag dat mam me geskyped had en stuurde haar dus maar een uitnodiging terug. Na 4 keer overgaan zag ik uiteindelijk haar gezicht verschijnen op mijn beeldscherm. "Liam! Liam! Geoff, snel, Liam is er!" "Mam, rustig." suste ik haar "Alles gaat goed hier, we hebben net een fan op bezoek." "Oh, kun je dan wel skypen?" vroeg mijn moeder, net op dat moment zag ik mijn vader in beeld verschijnen. "Hoi pap. Ja, ik kan wel skypen, ze is boven met Niall. Gaat het goed daar?” “Ja het gaat prima, schat. Hoe gaat het met jou en Daniëlle?” “Met Daniëlle gaat het goed, we hebben het allebei erg druk op het moment, Dani heeft binnenkort een nieuwe show en wij hebben de nieuwe single op komst. Maar ik moet weer gaan, de pasta koekt aan. Sorry." verontschuldigde ik me, en ik zwaaide even naar de camera. "Veel succes, Liam. En zorg goed voor jezelf!" hoorde ik mijn moeder nog roepen voordat ik op de rode knop op mijn beeldscherm drukte. "Ouders..." zuchtte ik, en ik liep weer terug naar de keuken om te kijken hoe het met Louis en de spaghetti ging. Terug in de keuken zag ik Louis rustig tegen het aanrecht aan leunen, een pollepel in zijn hand en een wortel in zijn mond. “Hoe gaat het met de spaghetti?” vroeg ik, ik pakte de pollepel van Louis over en roerde eens door de bolognesesaus. “Het gaat wel goed, al weet jij dat natuurlijk veel beter als ik.” zei hij tegen mij. “Dat is waar.” stemde ik met hem in, waarna ik het blauwe schort pakte dat aan een haak naast de koelkast hing en het om mijn middel bond. Louis had zijn wortel ondertussen op en liep naar de woonkamer om Harry en Zayn te zeggen dat ze tafel moesten dekken. “Wat eten we?” vroeg Harry met dat hij de keuken in kwam lopen en diep inademde. “Het ruikt italiaans.” constateerde Zayn. “We eten spaghetti bolognese.” zei ik tegen de jongens. Die allebei een aantal borden en bestek pakten en naar de eettafel liepen om daar de tafel te dekken.


Reacties:


tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 16:34:
Q&A vraag: hoe spreek je aoife uit?


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 18 mei 2013 - 0:38:
LEUKK =)


DjMalikjuh
DjMalikjuh zei op 17 mei 2013 - 20:27:
Likeeee


Malikaa
Malikaa zei op 17 mei 2013 - 19:37:
I like it
Ik ga snel weer verder
xXx


Daaaiisy
Daaaiisy zei op 16 mei 2013 - 20:39:
It's so good!