Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lou & Hazz: Tongues and Lips » 07 Tongues and Lips

Lou & Hazz: Tongues and Lips

16 mei 2013 - 17:13

1047

9

577



07 Tongues and Lips

Helleu lovely people! Nog drie chapters te gaan. (:
Hope you still like it!


***

De duisternis werd drukkend en Louis had het gevoel alsof hij hier terplekke vermoord zou worden. Nee, verkracht en dan vermoord. Met een mes, heel langzaam. Dat gevoel had hij en hij kon het niet van zich afzetten, bang als hij daar stond.
‘’Geef… geef terug!’’ siste hij, maar zijn woorden bleven in de ruimte hangen. Eigenlijk wilde hij naar voren springen en de handdoek terug graaien, maar hij zag niets. Net zo min als de persoon die hem hier zat te verneuken. Maar Louis was bang en in tegenstelling tot de persoon tegenover hem of waar die dan ook was op dit moment had hij geen zin in een vrijpartij. Niet met een jongen.
Dus bleef hij daar staan en wachtte. Wachtte, totdat die ander iets zou doen. De tijd leek stil te staan en voor Louis was het nu wel welletjes geweest.
Daar dacht zijn tegenstander anders over.
Compleet uit het niets werd zijn boxershort naar hem toegegooid. De stof kwam als uit de hemel vallen en een kleine schreeuw van geluk kwam uit Louis’ keel zetten, terwijl hij zich zo snel mogelijk in de stof wurmde. Het zat als gegoten en nog nooit zo was hij zo blij geweest met een boxershort. Er was alleen nog één klein probleempje.
Hij zat opgesloten.
‘’Laat me hieruit, alsjeblieft,’’ jammerde Louis zachtjes, zich plotseling weer bewust van het aardedonkere hok met zijn dicht op elkaar staande muren en benauwde lucht.
‘’Nee.’’ Louis schrok van de plotselinge stem en zijn hart begon sneller te slaan bij het horen van de heesheid erin. Één ding was in ieder geval zeker.
Het was Harry.
‘’Harry, doe normaal. Waarom niet? Wat wil je van-‘’ Louis schudde zijn hoofd om zijn stommiteiten en zuchtte. Het kon niet zo zijn dat hij geen keus had, dat was… misbruik. Ja, misbruik. Harry misbruikte hem en hij wilde het niet. Simpel.

Wilde hij het echt niet?

‘’Kus me,’’ fluisterde Harry doordringend, zijn woorden de hele ruimte overnemend. Een siddering schoot door Louis’ binnenste bij het horen van die opdracht en driftig schudde hij zijn hoofd. Het kon hem niet schelen dat Harry het niet kon zien – het gebeurde niet. Klaar.
‘’Kom op Louis. Ik weet dat je het wilt. Ik kan je hartslag hier horen.’’ Bloed steeg naar Louis wangen en het liet zijn hart nog sneller slaan. Stilletjes vervloekte hij zichzelf, vervloekte hij Harry en iedereen bij elkaar. Het was hem weer gelukt, hij had zichzelf in de nesten gewerkt.
Zachte vingers raakten zijn ontblootte bovenlichaam aan en venijnig staarde Louis ernaar, niet weten hoe hij moest reageren op deze plotselinge aanraking. Het deed iets met hem, iets vreemds, maar hij wilde het niet. Als hij het niet wilde, kon dat gevoel toch ook niet in hem plaatsvinden? Hij raakte ongelooflijk in de war, liet zijn gedachten afdwalen naar Eleanor en schudde driftig zijn hoofd.

Hij. Wilde. Niet.

De vingers streelden, bewogen zich verder omhoog en bereikten Louis’ nek. Harry deed een stap naar voren, zodat hij met zijn gezicht vlak voor dat van Louis kwam te staan en nu kon hij dan ook duidelijk de groene ogen herkennen. De groene ogen en het halve, ondeugende lachje. Nee he.
Harry bewoog zich naar voren, hield Louis’ nek vast met zijn vingers en drukte zijn zachte lippen onder diens oor. Hij zoog, beet en zoog en plaatste zijn andere hand op Louis’ onderrug. Deze bewoog niet, onder geen beding, maar verzette zich ook niet. Hij liet het maar gebeuren, als hij hier maar weg kon. Dat was de reden, de enige reden. Ja.
Harry’s hand verliet Louis’ nek en voegde zich bij de andere, waarna hij ze langzaam naar beneden liet glijden. Hij voelde een siddering langs zijn ruggengraat trekken toen de vingers zijn lichaam streelden en zich naar voren bewogen, waar ze bij de rand van zijn boxershort belandden. Harry kuste hem heviger, nam zijn gevoelige huid tussen zijn tanden en likte eraan. Louis hart begon steeds sneller te slaan en reageerde niet toen Harry hem beetnam en met één soepele beweging tegen de muur aandrukte. Hij liet het gebeuren. Hij wilde hier weg.
‘’C’mon,’’ fluisterde Harry met een ruwe stem, waarna hij Louis’ handen vastpakte en die om zijn eigen middel legde. Louis reageerde niet, verzette zich niet. Harry grijnsde, zijn warme adem Louis’ nekvel strelend, waarna zijn zachte lippen de jongen zijn oorlel vonden en er aan zogen. Louis’ maag sloeg op hol en vreemde schokjes stootten door zijn lichaam heen.
’Fuck, Louis.’’ Harry’s handen vonden Louis’ onderbuik en zijn vingertoppen streelden zachtjes de huid boven zijn boxershort. Louis voelde dat hij steeds meer van dit alles leek te genieten, wilde tegelijkertijd niets liever dan weg hier. Weg bij Harry, weg van zijn lippen en van zijn-
O god.
Harry’s hand had zich verplaatst naar de strakgespannen boxershort van Louis, waar ze zachtjes de bobbel begonnen te strelen die zich had ontstaan. Hij grijnsde, keek Louis met een blik vol plezier aan en likte langs zijn lippen. Louis kreunde zachtjes, keek terug naar de jongen met de donkerbruine krullen en schudde langzaam zijn hoofd, waarna Harry zich naar voren boog en zijn zachte lippen op die van Louis duwde. Vuur en vlam schoot door diens lichaam, zowel van haat als van lust en verlangen. Hij voelde Harry zachtjes op zijn lip bijten, toestemming vragend en gewillig opende Louis zijn mond. Hun tongen speelden met elkaar en Louis bewoog zijn handen naar Harry’s onderrug, om hem zo dichter tegen zich aan te trekken. Hun kruizen raakten elkaar en Harry’s hand werd zo verplaatst naar Louis’ heup. Desalniettemin maakte Harry gebruik van deze voor hem gunstige wending en wreef hij met zijn kruis langs die van Louis’, zodat deze kon voelen hoe hard de jongen was. Hij kon niet beseffen wat er gebeurde, wilde het ook niet. Want waarom de fuck vond hij dit zo lekker? ‘’Harry,’’ kreunde Louis tussen hun tongen door, maar de jongen schudde zijn hoofd.
‘’Don’t talk,’’ fluisterde Harry en de toon van zijn stem deed Louis verlangen meer en meer toenemen. Hij haatte het, haatte alles aan het. Hoe Harry de baas speelde en hoe hij Louis als een marionettenpop in zijn macht had. Het kon niet, kon echt niet en toch.
Hij stond hier vreemd te gaan met zijn beste vriend.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 29 mei 2013 - 15:29:
i like it!
let op er gaat iets gebeuren met eleanor
dat er iemand loopt lijkt me een vrij kleine kans
ze zitten in een berging de rest zal hooguit denken:
het kam me niet schelen wat ze doen ze zijn toch allebei
niet goed bij hun hoofd
*zin om verder te lezen*!!
sorry stomme reactie maar ik kon niks beters verzinnen
X tamara


lienke
lienke zei op 20 mei 2013 - 22:47:
Srry voor mijn hele hele late reactie ik had het nogal druk
omg ben zo benieuwd hoe het verder gaat xxx!!


Bodine
Bodine zei op 18 mei 2013 - 21:59:
LOVE
LUST
FAITH
+ DREAMS

oké. btw is it me or is it funny dat jij Louis een marionet maakt en Harry de touwtjes in handen geeft, terwijl ik 't in 427 andersom heb gedaan? Nee? Oké. Of heb ik dat nog niet gepost? Jawel, toch? I don't remember. Maar iig. Ja. Ik vond 't ff leuk.

Mijn voorspelling: Liam loopt binnen en betrapt ze (hé, het blijft een fic), dan denkt 'ie "ach het is toch uit met Dani" en doet 'ie gezellig mee, maar dan valt Louis voor Liam in plaats van voor Harry en dan hebben we Lilo. Harry wordt boos en neemt wraak door op een paarse draak de tourbus te bestormen en alles te roosteren. Dan wordt Zayn boos omdat z'n haar verbrand is, en gaat Harry hem troosten en hebben we Zarry. En dan een week later denkt iedereen ineens "waar is Niall?" en dan gaan ze huilen want dan komen ze erachter dat Niall dood is gegaan in da fiaaaaah. En dan. Gaan ze hem begraven en dan komt Niall terug als geest en hij vermoordt ze allemaal als wraak en dan gaat 'ie er met Dani vandoor.
I'd say I'm spot on.
No I don't know what's wrong with me.
The only thing I was even planning on saying was: next (:


Faylinn
Faylinn zei op 16 mei 2013 - 20:43:
'nog drie hoofdstukken?' vroeg het ene meisje. het andere meisje knikte. het ene meisje begon te huilen, kroop in een joekje van de kamer en schommelde verdrietig heen en weer.
end
zo haha ja dat sloeg nergens op. sorry daarvoor.
maarum ja, Lou gaat vreemd....ok...met Harry hihih..sexy! XP.
snel verder


Malikaa
Malikaa zei op 16 mei 2013 - 20:08:
Nog maar 3 hoofdstukken???
Louis, you just want Harry so bad
Echt zoo goed geschreven hè!!!
xXx