Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 16.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

16 mei 2013 - 17:21

485

6

319



16.

Als ik de grote ijzeren deur ben doorgelopen, voel ik gelijk hoe twee armen me omhelzen. Snel duw die gene vol afschuw van me af. Dan pas zie ik wie het is; Amy. 'Wat is er nou?' vraag ik geïrriteerd. 'Waar wás je? Ik maakte me zo zorgen! Ik dacht dat een klant je tijdens de seks vermoord had ofzo ..,' schreeuwt ze me toe. Ik veeg de spuug spetters van mijn gezicht af, en kijk haar grijnzend aan. 'Tijdens de seks?' vraag ik geamuseerd. Ze knikt heftig. 'Ja dat kan hoor,' zegt ze zacht. Haar wangen kleuren langzaam rood van schaamte. Grinnikend trek ik haar mee. 'Stil nou maar en gedraag je niet als mijn moeder,' mompel ik. 'Ik doe me niet voor als je moeder, ik ken haar namelijk niet, dus kan ik haar ook niet nadoen he,' zegt ze. Ik rol met mijn ogen en neem plaats op mijn bed. Dan laat ik me achterover vallen. Ik besef me dat ik lang niet aan Rue heb gedacht. Dat ik haar bijna niet gezien heb. Ik bijt op mijn lip. Hoe zou het met haar gaan? Red ze het wel in deze k**zooi? Mijn gedachte word Onderbroken door Amy. 'Even serieus, waar was je?' vraagt ze me. 'Bij een klant, duh,' mompel ik en sluit mijn ogen. 'Maar je bleef nooit zo lang bij een klant,' zegt ze. Als ik geen antwoord geef, zegt ze: 'Niet meer doen, oke?' Ik haal mijn schouder op. 'I had fun last night, so.. why not?' vraag ik. 'En zoals ik al zei, gedraag je niet zo moederlijk. Dat deed je nooit, tot nu toe Eem. Dus hou op.'
Als het minuten lang stil blijft, sta ik gewoon op. 'Ik heb honger.' mompel ik. Ze haalt haar schouder op. Een grijns verlicht haar gezicht. 'Niet mijn probleem,' grinnikt ze en staat op. Voordat ze weggaat, zegt ze iets wat me pijn doet. Het doet mijn hart breken, hoe erg ik dat dan ook vind. Het brengt mijn moedergevoelens boven water, en ik ben nog niet eens zo oud. Rue is niet eens mijn dochter ofzo. Ik heb geen idee waarom het me zo veel aan doet, en waarom het me zoveel kan schelen. Het moet me helemaal niks schelen namelijk. Ik dacht dat ik er niet zo veel om gaf, dat het me niets kon schelen. Maar het scheelt me wél iets, het scheelt me heel veel. Ik dacht dat ik er nonchalant mee omging, en er voor de rest van mijn leven hier nonchalant mee om zal gaan. Maar zo zit het dus niet. Op dit moment breekt mijn zorgvuldig opgebouwde muur in. Door haar, door die paar kleine woorden, en die paar kleine woorden zijn: 'Rue zit aan de drugs.'

~~~
omg weten jullie al wat de big announcement is??
Sommigen zeiden dat er een stadium tour zal komen (idek what it means omg)
weten jullie wat het betekent??
xxx


Reacties:

1 2

1Dlover
1Dlover zei op 17 mei 2013 - 6:06:
Omg hea
ik hou van dit verhaal
snel verder!


Lotteimy
Lotteimy zei op 16 mei 2013 - 20:56:
Me likes <3 snel verder !

En over die tour.. WAAAH I'M SO EXCITED!!


lilovelou
lilovelou zei op 16 mei 2013 - 19:20:
Snel verder!!!
Xxx
Ps. Ja, ze gaan inderdaad op tour! ik zat bij wiskut om kwart over 1, dus ik deed alsof ik naar de wc moest. Ik daar kijken, is der nog niks, om 5 voor 2 pas gezien... Maar wisten jullie al dat er net kerst een nieuwe cd uitkomt?


Maureennx
Maureennx zei op 16 mei 2013 - 17:57:
http://www.onebigannouncement.com/

gewooon naar de website hierboven gaan! (:


falinlove1D
falinlove1D zei op 16 mei 2013 - 17:56:
Ahhh arme Nadine
En de big announcement is dat er een tour komt(dat zegt mijn beste vriendin, dus ik hoop dat het waar is)