Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Wat als je, je hart volgt. » Wat als je, je hart volgt.

Wat als je, je hart volgt.

10 april 2009 - 13:42

268

3

160



Wat als je, je hart volgt.

[center][grey][i][b]S[/b]tand alone.[/i][/grey][/center]

Ik voel hou hij zijn armen rond mijn middel legt. Zijn hoofd laat hij rusten op mijn schouder. "Daag schat." Fluister hij in mijn oor. Ik draai me om en neem zijn gezicht in mijn handen. Ik druk een kus op zijn mond. Liefdevol kijkt hij me aan. In zijn ogen probeer ik te lezen wat hij denkt maar tevergeefs. Al rap heeft hij dat doet door. "Ik denk aan hoe blij ik wel mag zijn met een lief als jij." "Ahw. Zo lief." Breng ik zacht uit. Ik geef hem teder een knuffel. "Ik wil je voorstellen aann mijn ouders en aan mijn broers." Vertel ik hem. Met een moeilijke blik in mijn ogen wacht ik op zijn reactie. "Mij goed." Ik glimlach en druk nog een kus op zijn mond. "Zullen we?" Hij knikt. Ik neem zijn hand vast en we vertrekken. Hand in hand lopen we door de straten op weg naar mijn huis.
Zenuwachtig steek ik mijn sleutel in het slot. Met bibberende handen open ik de deur. Ik loop naar binnen en hij volgt me. Ik doe de deur van de woonkamer open en loop samen met Armin daar naar binnen. "Dit is mijn vriendje, Armin." Breng ik verlegen uit maar ondertussen glimlach ik ook. Ik zie de blik van mijn vader veranderen. "Buiten!" Roept hij ons toe. "Buiten! Nu!" Mijn ogen schieten vol. Hij komt voor me staan en kijkt me aan recht in mijn ogen. "Buiten en kom nooit meer terug." Brengt hij bitter uit. Samen met Armin loop ik de deur uit voor de laatste keer in mijn hele leven.


Reacties:


Eef95
Eef95 zei op 22 april 2009 - 16:17:
Wat is er in godsnaam mis met die jongen?

Wat voor een vader is dat.


Sweetlady
Sweetlady zei op 10 april 2009 - 14:00:
Mooi geschreven... Wat een eikel is die vader....


ChantouSEX
ChantouSEX zei op 10 april 2009 - 13:45:
Kort maar krachtig
Al.. Welke vader trapt zijn dochter daarí²m nou het huis uit
Najaa. Xx<33