Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Wish - ONESHOT » 1 - ZAYN

I Wish - ONESHOT

23 mei 2013 - 18:00

1303

6

418



1 - ZAYN

Tsja. dus ik moest en zou een FF maken. Hoop dat jullie het leuk vinden! Xx

ik stapte uit de douche, droogde mezelf af, kleedde me aan en liep naar de spiegel. ik deed mijn makeup, föhnde mijn haar en liet het los over mijn schouders vallen. ik had blond haar, wat een paar centimeter over mijn schouders viel en had blauwe ogen. ik neuriede mee met het nieuwste lied van One Direction: One Way Or Another. ik haalde mijn Blackberry uit de oplader en zag dat het 12 uur was, snel rende ik naar de keuken en at wat cornflakes.
ik liep nog naar mijn kamer en trok mijn grijze vans aan, ik keek in de spiegel en lachte tevreden. ik zag er best goed uit, al zei ik het zelf. meestal zag ik er totaal niet uit, maar dit was een speciale dag en dat straalde ik ook uit. ik had een Meet & Greet met One Direction gewonnen, ja dé One Direction!
samen met mijn beste vriendin Chloe zou ik er vandaag heen gaan, we moesten om 2 uur aanwezig zijn bij de ingang van het Gemeentehuis. De locatie waar we heen gebracht werden zouden we niet te horen krijgen.
ik luisterde nog even wat muziek van One Direction en de tijd schoot zo voorbij. om half 2 stond Chloe voor de deur, '
Samm, ben je er klaar voor?' ze zag er zenuwachtig uit, ik werd er ook zenuwachtig van 'ja! jij?' 'JA ECHT WEL!" ze schreeuwde en lachte.

20 minuten later stonden we voor het gemeentehuis, 'ah 10 minuten te vroeg, nu moeten we nog heel lang wachten' zei Chloe klagend. 'beter te vroeg dan te laat Chlo.' zei ik en stak grijnzend mijn duim op.
we praatte nog even en werden een paar minuten later onderbroken door een man, 'zijn jullie Samantha Reijders en Chloe Peeters?' hij keek ons aan.
'Ja, ik ben Samantha en dit is Chloe.' zei ik keek hem aan 'en wie bent u?'
'Paul, hebben jullie een ID kaart bij jullie?' hij stak zijn hand uit om ze al aan te pakken, we pakte snel onze ID kaarten en gaven ze aan hem. 'okay nu ik zeker weet wat jullie het zijn, volg me maar.' hij wuifde met zijn hand als teken dat we achter hem aan moesten lopen. we stapte in een zwarte suv.

Na ongeveer een uur te hebben gereden kwamen we aan op de juiste locatie, het was een hotel. we liepen naar binnen, stapte de lift in en stopte op de 8e verdieping. we stopte voor een kamerdeur en met een pasje ging hij open.
'ik ga de jongens halen, wachten jullie even hier' het was geen vraag maar een bevel. we knikte braaf en we liepen verder, ik zag het balkon en schoof de deur open. ik stond op het balkon, het was best koud zo, zonder jas. 'Chlo! kom kijken!' ik draaide me om en zag dat ze grijnzend achter de gesloten glazen deur stond. 'oh nee dat heb je niet!' ik probeerde de deur open te trekken maar hij zat op slot. 'Chlo, doe open doe niet zo stom!" riep ik boos. ze keek beledigd, trok de gordijnen voor een stuk dicht en ging op de bank zitten.
lekker onvolwassen dacht ik bij mezelf. ik draaide me om en keek naar beneden, ik zag een zwembad, een tennisbaan, golfbaan en een terras. ik keek verder en zag een groot park voor het hotel liggen, omgeven door huizen, flats en andere hotels. ik hoorde het slot van de deur afgaan, 'hehe eindelijk.' zei ik geïrriteerd. ik keek in 2 verbaasde bruine ogen. 'oh h-hoi' zei ik snel. 'hey' zei Zayn en lachte naar me, 'wat doe je hier?' ik kon het niet geloven, ZAYN MALIK STOND VOOR ME! FREAKIN ZAYN MALIK! 'oh eh ja mijn vriendin heeft me hier buiten opgesloten. wat kom jij buiten doen' vroeg ik nieuwsgierig. 'roken.' zei hij en haalde zijn schouders op, 'dat kan later ook wel, kom mee naar binnen.' hij stak zijn hand uit en ik pakte hem aan. ik voelde iets raars in mijn buik, ik vroeg me af of hij dat ook voelde.
'Zaynie waar haal je haar nou weer vandaan?' Louis kijkt verbaasd
'Buiten, Chloe hier had haar buitengesloten, dit is..' hij keek me aan
'Samantha, ik ben Samantha.' zei ik snel.
iedereen begroette me, ik nam plaats naast Zayn op de bank. we kletsten wat en we stopte toen Paul ons onderbrak, 'de auto staat klaar.' zei hij en liep weer weg.
Chloe en ik keken elkaar aan en dachten hetzelfde, auto?
we stonden op en liepen achter de jongens aan, 'is dit een droom? knijp me Sam.' fluisterde ze in mijn oor,ik grinnikte en kneep haar 'AUW!" schreeuwde ze. 'ik bedoelde het niet zo dat je echt moest knijpen.' zei ze wrijvend over haar arm. ik lachte.
Louis ging achter het stuur zitten met Liam ernaast.
Daarachter zaten Zayn ik en Harry en achter mij zaten Niall en Chloe.
Harry en Zayn zaten elkaar te irriteren en ik zat ertussen, na een tijdje begon het vervelend te worden ‘stop’ zei ik geïrriteerd en duwde ze allebei terug. Ik hoorde Louis grinniken. Zayn en Harry keken allebei zo zielig mogelijk. Ik schudde mijn hoofd en de rest van de weg bleven ze gelukkig van elkaar af.

We kwamen aan bij een bioscoop. We mochten via de achteringang naar binnen en liepen een zaal in. We gingen zitten en ik zit naast Zayn en Chloe. Ik zag het voorstukje al en wist gelijk welke film het was: Paranormal Activity 4.. deze film was nog van vorig jaar maar ik durfde hem nooit te kijken. ik draaide mijn hoofd om, om wat te zeggen tegen Chloe maar die was zo te zien druk in gesprek met Niall. Ik gleed wat lager op mijn stoel zodat ik niet alles op het scherm kon zien, ‘ben je bang?’ vroeg Zayn met een grijns. ‘Nee!’ zei ik snel, ‘mischien. Okay ja.’ Ik schaamde me dood. ‘hier, dan ben je minder bang’ hij pakte mijn hand vast. Ik slikte en lachte naar hem. Hij had gelijk.. ik was niet bang, ik had niets meegekregen van de film. Het enige wat ik had meegekregen was dat ik de heletijd Zayn’s hand vast had!
Na de film gingen we bij Nando’s eten, man wat had Niall toch een eetlust..

Op de terugweg zaten Zayn en ik samen achterin. Hij had zijn hand uitgestoken om me de auto in te helpen en had nog steeds niet los gelaten, niet dat ik dat erg vond. Ik voelde mijn ogen zwaar worden. Hoe kon ik nou moe zijn? We hadden niets gedaan? Zayn trok me tegen hem aan en ik legde mijn hoofd op zijn borstkast. Voordat ik in slaap viel voelde ik hoe hij een zachte kus op mijn voorhoofd plantte.

Voorzichtig werd ik wakker gemaakt, ‘we zijn weer terug Samantha’ hoorde ik Zayn zeggen. Langzaam opende ik mijn ogen, de slaap had niet echt veel geholpen. Ik stond op om de auto uit te gaan en voelde dat hij me ondersteunde met zijn hand onder mijn arm.
We namen allemaal afscheid en samen met Chloe werd ik weer bij het gemeentehuis afgezet en fietste naar huis.

De volgende ochtend werd ik wakker door het getril van mijn telefoon, ik had een whatsapp berichtje. Het was van een onbekend nummer, Hey Samantha, hoop dat je het niet erg vind maar heb je nummer aan Paul gevraagd Xx Zayn
Snel antwoorde ik, Hi Zayn, nee tuurlijk niet X
Zo bleven we de heledag met elkaar praten.


Dus dat is eigenlijk hoe Zayn en ik elkaar ontmoet hebben, zeg ik lachend tegen mijn ouders. ‘Ik kan niet geloven dat dat alweer een jaar geleden is, tijd voor vervanging.’ Hoor ik Zayn naast me zeggen en grinnikend een kus op mijn hand geeft. 'Hey!' zeg ik beledigd. net hard genoeg dat ik het kan horen fluisterd hij ‘i love you.’. 'i love you too.' fluister ik terug.


Reacties:

1 2

tamarastyles
tamarastyles zei op 5 juni 2013 - 18:53:
Ik had hem al een keer gelezen maar ik was 'm vergeten
Nu ik 'm nog eens lees vind ik hem. Og veel liever!
Ik heb er niks op aan te merken.
X tamara


laurastyles
laurastyles zei op 24 mei 2013 - 15:31:
melding! zo goed geschreven!


Maureennx
Maureennx zei op 16 mei 2013 - 22:22:
hihi ik dacht dat je niet kon schrijven? LIARRRR
doe er nog 1 als je tijd hebt (:
x


lilovelou
lilovelou zei op 16 mei 2013 - 20:40:
awwwwwwwww
snel nog 1!!!
echt heel mooi! en tis ook niet meteenPATS-BOEM-SMAK, maar gewoon rustig aan... heel mooi
xxx
ps. melding bij volgende???


Malikaa
Malikaa zei op 16 mei 2013 - 20:26:
Awhhhh Zo schatttiiig
Melding bij de volgende??
xXx