Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The man who can't be moved~ » Part 7 You don't have to stay

The man who can't be moved~

16 mei 2013 - 22:32

972

4

573



Part 7 You don't have to stay

~You don't have to stay. DOUWE BOB POSTUMA <3 Wat een ontdekking die man! <3 ------------- Sorry guys voor deze late post! Heb het de laatste tijd te druk. En helaas ook heel weinig inspiratie voor dit verhaal.. Maar zit wel met andere verhalen in mn hoofd. Weet niet zo goed waar ik nu met dit verhaal heen wil. Heeft iemand een idee? (A) Dit verhaal bloedt een beetje dood naar mijn gevoel.. Anyways, veel lees plezier. Laat me weten wat je vind, en je idee! (mag ook privé. I would really appreciate it! :) With love, xoxo Daisy

Part 7
Niall loopt met mij in zijn armen met moeite de trap op. Op de helft van de trap zet hij mij met mn rug tegen de muur en we zoenen gepassioneerd en zijn lippen zakken af naar mijn nek en sleutelbeen. Kippenvel komt opzetten vanaf m’n tenen, en een zucht verlaat m’n mond. Niall trekt me weer tegen hem aan en we lopen zoenend verder naar boven. “Links” zeg ik nadat Niall de laatste tree heeft beklommen en ik gooi met een hand achter me mijn slaapkamerdeur open. Niall laat ons samen op mijn bed vallen. Hij zet zijn handen naast mijn hoofd neer en houdt zich iets van me af. Mijn handen glijden over zijn zij heen richting zijn borst terwijl we diep in elkaars ogen kijken. “Wat ben je toch prachtig” zegt Niall terwijl hij met zijn vinger door mijn haar glijdt. “So do you” zeg ik bijtend op mijn lip.
“Amy, ik houd van je” Zijn ogen glinsteren terwijl hij dat zegt. Maar wat moet ik daarop zeggen. Het is zo snel.. “Ik… ik..” ik krijg niet eens meer de kans en Niall zoent me gepassioneerd. Zijn handen glijden onder mijn shirt richting mijn borst. Terwijl hij mijn nek kust krijg ik mijn bedenkingen en staar twijfelend naar het plafond. Hij houd van me, zegt ie. Maar dat geheimzinnige gedoe van vanavond zit me nog steeds dwars. Ik vertrouw het niet helemaal.
Als zijn vingertoppen m’n bh naar beneden willen trekken haal ik nog steeds twijfelend zijn handen daar weg. “Sorry… ik kan dit niet” Niall zucht en staat op. “oké duidelijk.” En hij wil weg lopen. “Nee stop, dit..” hij blijft weglopen en hij loopt de trap af. Achter hem aan rennend probeer ik zijn schouder te pakken. Onderaan de trap heb ik hem eindelijk te pakken en draai hem om naar mij. “Ik kan dat nog niet Niall, sorry. We kennen elkaar nog niet zo lang. En..en ik wil dit niet zo snel. Wil honderd procent zeker zijn van dit. Van ons. Laten we er nog even mee wachten.” Zeg ik en ik leg mijn hand op zijn wang. Niall kijkt bedenkelijk en gevoelloos naar rechts en loopt weg. “Wat ga je doen?” – “Naar huis” Hij pakt zijn jas en loopt naar de deur. “ Je kan hier gewoon blijven slapen hoor.”- “Ik denk niet dat ik dát kan” zegt hij bot en de deur maakt een klap. De motor van zijn auto wordt gestart en hij rijdt snel weg. Het lef…. De adrenaline raast door mijn lijf en ik voel me boos en belazerd. Had niet verwacht dat Niall zo oppervlakkig zou zijn. Alleen voor seks kwam hij hier? Ik loop naar boven en plof in bed. Het lef van Niall.. Hoe meer ik er over denk, hoe bozer ik word. Mijn ogen vallen langzaam dicht en val in slaap.

*Buzz buzz buzz buzz* Mijn ogen plakken nog op elkaar als mijn telefoon maar af blijft gaan. Ik voel met mijn linkerhand waar mijn telefoon ligt en houd die voor mijn gezicht. 5 gemiste oproepen en 28 nieuwe berichten. Eerst die berichten. Och, Denise…
Denise: AMY
Denise: AMY
Denise: WAT MAAK JE ME NOU
Denise: BEL ME
Denise: BEL ME NOU TERUG
Denise: IK WORD LICHTELIJK GEK.
Denise: JIJ EN NIALL?
Denise: HOE ZOENT HIJ?
Denise: IS HIJ AL BLIJVEN SLAPEN?
Denise: AMESSSS, ANTWOORD NOU!.


Ik stop met verder lezen. Veel interessanter wordt het toch niet. Niall… Meteen denk ik weer aan vannacht. De klojo…
Dan gaat mijn mobiel weer en ik neem op.
“Hèhè, mevrouw is wakker. Ligt hij naast je? Lekkere nacht gehad? Ik wil alles weten!”
“Ja ook goedemorgen. Nee lig alleen, en een rot nacht gehad. Niks bijzonders gebeurd. Hij is niet zo leuk als je denkt”
“Ach die niet zo gek, natuurlijk is Niall geweldig. Die mooie blonde haren, die prachtige blauwe ogen…. WAAR JIJ IN HEBT KUNNEN KIJKEN VAN DICHTBIJ! Lekker kontje heeft ie hè? Heb je zijn gespierde armen gevoeld. Kust hij…”
“DENISE, KAPPEN NU! Ben niet erg in de stemming om hier over te praten. “
“ Wat is er gebeurd? Heb je hem gedumpt?”
“ Hij heeft een soort van mij gedumpt.. Hij wilde seks, en ik niet. En toen is hij boos weg gegaan. “ Zo, dan ben ik daar ook vanaf..
“Oh.. dat is… HEB JE HEM GESLAGEN? HOE KUN JE HEM NU DUMPEN!? De arme jongen….”
“Nee Denise! Hallo, ik ben je vriendin ja. Ga je nu voor hem op komen?”
“Ja… nee. Het is Niall… van One Direction!”
“Ja dus? Het is voor mij Niall, die hier vannacht boos weg is gelopen. Ik hang op Denise, heb hier niet zoveel trek in”
“Okee.. chagrijn. GEEF ME ZIJN NUMMER!?”
Oké nu is het klaar. Ik druk op het rode telefoontje en leg mijn telefoon onder mijn kussen.
Niall.. Wat bezielde hem nou? Heeft het nou werkelijk alleen maar voor de seks gedaan? Begon echt wat voor hem te voelen.. maar als het zo moet. Ik moet hem spreken..
Ik pak mijn telefoon weer en open een nieuw bericht voor Niall.

Hey, ik wil je spreken. Kun je om 2 uur hier zijn?

Met nog twijfel verstuur ik het berichtje. Het is nu te wanhopig om te wachten tot een bericht terug. Tijd voor een douche. Ik maak mijn weg tot de badkamer en gooi mijn slaapkleren in de was, die nog naar Niall ruiken. Mijn haar los en ik stap onder de douche.

Na 15 minuten kom ik uit de douche en loop met alleen een handdoek om naar mijn kamer. Net als ik mijn kamer binnenloop trilt mijn mobiel en licht het scherm op. Loop snel naar mijn bed en open het bericht. Het is van Niall.

Ik kan je niet meer zien.

De moed zakt me nu helemaal in de schoenen. Wat heb ik nou zo fout gedaan? Ben te egoïstisch geweest… NEE! Ik ben voor mezelf op gekomen, en heb mezelf een heart-break op tijd bespaard. Alle jongens zijn ook hetzelfde….


Reacties:


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 18 mei 2013 - 0:36:
Ah, niet zo gemeen Niall! Eerst was hij nog zo cute =(
Er moet iets gebeurd zijn...
SNEL VERDER! XOXO


falinlove1D
falinlove1D zei op 17 mei 2013 - 16:10:
Als niall geen goede verklaring word ik heel boos en ga ik hem stalken
Snel verder meisie


Malikaa
Malikaa zei op 17 mei 2013 - 10:19:
Niall moet een goede reden hebben, anders...ugh, dit is zoo zielig....
Snel verder
xXx


shania13
shania13 zei op 16 mei 2013 - 22:45:
Ik hoop dat Niall er een goede verklaring voor heeft anders zoek k hem op haha Xd ne geintje leuk hoofdstuk
K wacht geduldig op het volgende hoofdstuk

Xxx