Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke Stand alone's » ZaynLoveMe's stand alone (Persoonlijk)

Persoonlijke Stand alone's

17 mei 2013 - 15:36

767

2

214



ZaynLoveMe's stand alone (Persoonlijk)

I hope you like it!xx

Ik (Anne 15) werd wakker. En deed mijn gordijnen open. Het was mooi weer buiten. Beter dan vorige week toen regende het bijna elke dag. Vandaag is het de finale van de basketbal toernooi! En ik zat in de Finale. Ik had er super veel zin in. Hopelijk ga ik winnen, dacht ik steeds.

Ik pakte mijn spullen bij elkaar en stopte het is mijn tas. ik liep naar benden en zag de mijn ouders en mijn zusje aan het eten waren. Ik ging snel zitten en pakte een boterham. En wat lekkers voor boven op. Toen ik klaar was met eten. was het al bijna tijd om weg te gaan. Ik pakte mijn fiets alvast uit de schuur. En zei gedag tegen mijn ouders. Ik deed mijn tas in mijn bak van mijn fiets. En ik fietste naar mijn beste vriend Zayn. Hij is ook de jonge van de boy band: One Direction. En hij speelt ook in mijn team. Van basketbal. Ik voelde al iets voor hem..volgens mij ben ik verliefd, dacht ik steeds. En als ik bij hem ben krijg ik altijd vlinders in mijn buik. Een van mijn vriendinnen zeiden dat het verliefdheid was. Ze vonden het dat ik het hem moest gaan vragen. Maar dat durfde ik niet.

Toen ik bij Zayn was aangekomen liep ik naar de deur en belde aan. Hoooii Zayn! ‘’Heeii Anne, ik kom eraan wacht ffe.’’ Zayn pakte zijn tas. daarna was hij er weer. ‘’Spannend he als we wel of niet gaan winnen?’’ Ja inderdaad heel spannend. ‘’ik pak even mijn fiets en dan kom ik eraan. Toen hij er weer was fietste we er heen. Zayn zag er nu ook een beetje anders uit. Anders herkende ze hem. En dan zaten er allemaal mensen achter hem aan. Want er zijn heel veel fans. Toen we aangekomen waren was de zaal nog niet open. ik wachtte nog even en toen ging die eindelijk open. ik ging de kleed kamer in en kleedde me om. Zayn deed het zelfde, we waren alle 2 tegelijk klaar. samen liepen we naar de zaal. We deden al vast de warming up. En toen stroomde al onze team genoten binnen en gingen we daar mee ook de warming up doen. En toen kwamen de tegenstanders er aan. en die gingen dat ook doen. Na 10min moesten we de veld af. want alle mensen die gingen kijken naar de grote Finale.
.
En na een poosje. Ging de wedstrijd beginnen. Ik was de verdediging in gegaan. Het was een spannende wedstrijd, we hadden veel kansen. Het stond al na een poosje op 1-1. de bal was uit dus er was een vrije worp voor ons, Zayn nam de vrije worp. En ik stond recht achter hem. Net op dat moment dat hij de bal wil gaan gooien. Knalt de bal tegen mijn hoofd aan, er kwam zwart voor me ogen. Ik viel flauw. En werd afgevoerd met de ambulance zonder dat ik het wist. Want ik was helmaal weg. ik was in het ziekenhuis bij gekomen. Alleen ik had een dikke bult op mijn hoofd. Ik mocht nog niet terug naar de finale van de basketbal toernooi. Want ik kon een hersenschudding hebben. Omdat ik die basketbal keihard op mijn hoofd had gehad. Ik kreeg een hersens scan. ik was er heen gegaan en vond het best eng want ik wou dat niet hebben.

Ik lag uit te rusten van de scan. en toen kwam Zayn binnen kwam. Hij had mij opgezocht. In het ziekenhuis. Hij had ook een lieve ballon met een knuffeltje mee genomen. Er stond op de ballon beterschap en op de knuffel stond I love you. Wat lief dat je dat gekocht hebt voor mij zei ik. ‘’Asjeblieft, en ik meen alles van die teksten’’ I Love You To zei ik. ‘’wil je verkering met me Anne?’’ Jaa tuurlijk wil ik dat zei ik. ik vond hem all leuk en nu heeft hij mij dus gevraagd. En toen kwamen onze lippen bij elkaar.. hebben we gewonnen?? Vroeg ik nog?? ‘’Jaaa! Met 4-1.’’ Yeaah nu was ik nog vrolijker.

Na een poosje kwam de dokter met de uislag van de scan. Hallo, daar ben ik met de scan uitslag van jou, zei die vrouw. En? Is het goed? vroeg ik. Ja, het ziet er nog goed uit, zei de vrouw. Yes, mag ik nu naar huis of moet ik blijven? Vroeg ik? Je mag naar huis zei de vrouw.

Ik pakte alle spullen. En liep hand in hand het ziekenhuis uit. Ik was super blij met mijn lieve nieuwe vriendje Zayn!

Einde!!x


Reacties:


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 18 mei 2013 - 19:07:
Leuk@!!!!!!! Sorry, voor late reactie, mijn com is kapot...

Anne


Janitaa
Janitaa zei op 17 mei 2013 - 20:58:
Yeeaahh!! Echt vet leuk!!
Xxx Your'e sis xxX