Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » I Should Have Kissed You | One Direction » 12.1 | Aoife.

I Should Have Kissed You | One Direction

17 mei 2013 - 16:56

423

11

403



12.1 | Aoife.

"Dus, mag ik een rondleiding door jullie appartenmentencomplex?" vroeg ik met één opgetrokken wenkbrauw, "Oh, ja, tuurlijk." stamelde Niall. Ik stond op en Niall trok mij mee aan mijn pols, terug naar beneden. "Jongens, ik ga Aoife even een rondleiding door het gebouw geven." zei hij. “Zorg dat het niet al te lang duurt, het eten is bijna klaar.” zei Liam, die in een lichtblauw schort in een van de pannen aan het roeren was. “Ik zal erop letten!” riep hij, en hij rende samen met mij verder naar de deur. We gingen eerst twee verdiepingen naar beneden, waar een gehele fitnessruimte uit de grond gestampt was. "Je hebt me niet verteld dat het zo luxe was," zei ik, met dat ik mijn ogen uit keek. "Kom mee, dit is nog niets." zei hij, en hij sleurde me mee naar de tweede verdieping. Daar liet hij me het appartement van Zayn zien, die kennelijk niet heel netjes was, want alles lag overal verspreid. "Gaan we verder?" vroeg hij nadat ik een rondje had gelopen door het gehele appartement en de gezamenlijke bioscoop en gameroom had gevonden. "Ja hoor." grinnikte ik, ik moest weer even wennen aan zijn ongeduldgheid. "Dit is het appartement van Liam." zei hij wanneer we weer op de derde verdieping aankwamen, dit was de verdieping waar ik net met de rest van de jongens had gezeten, er kwamen nu heerlijke geuren naar buiten en mijn maag begon te knorren, waardoor ik besloot dat we maar beter door konden lopen, en ik trok Niall mee naar boven. “Hier leven Harry en Louis.” zei hij, wijzend naar de deur op de vierde verdieping. “Het zal me verbazen als die ooit nog eens iets afgezonderd van elkaar doen.” zei hij lachend. Ik stapte naar binnen en werd meteen overvallen door de witte meubels en de nette inrichting. “Zijn Harry en Louis echt zo onafscheidelijk?” vroeg ik aan Niall, die nonchalant in de deuropening van het appartement geleund stond. “Ja, ze doen zo’n beetje alles samen, het verbaast me dat ze nog niet in hetzelfde bed slapen.” zei hij grinnikend. “Kom, dan gaan we verder.” zei hij met een glimlach. “Ik kom eraan.” zei ik en ik huppelde zijn kant op. Ik pakte nog gauw zijn hand vast voordat hij me mee trok naar boven, richting zijn eigen appartement. “Maar dit heb ik net al gezien.” zei ik met dat ik zijn appartement binnen stapte. “Niet alles..” zei Niall, die me nog steeds mee trok richting een deur die verderop in zijn appartement lag.


Reacties:

1 2 3

1Dreamzz
1Dreamzz zei op 18 mei 2013 - 16:49:
OOOOHHH MYYY GAAAWD!!!
IK BEN ZO BENIEUWD STRAKS GAAN ZE DAAR ZITTEN ZOENEN OFZO
OMG
BUT CAN YOU JUST #IMAGINE NIALL KISSING YOU SOFTLY THEN HE BITES YOUR LOWER LIP
AND OMG YOU KNOW WHAT HAPPEN THEN [SCREAMING]

SNEL VERDER YOU LITTLE SHIT!


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 18 mei 2013 - 0:42:
Ooooh benieuwd... =)
Snel verder! XOXO


Azula
Azula zei op 17 mei 2013 - 23:33:
The secret roooooom ^^


lilovelou
lilovelou zei op 17 mei 2013 - 23:15:
You bitch.... Go on! Please?
Xxx


falinlove1D
falinlove1D zei op 17 mei 2013 - 21:16:
Wat zit er achter die deur???!!!! I wanna know!
Snel verder