Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Fake... [AF!] » Antwoorden Q&A

Fake... [AF!]

18 mei 2013 - 17:23

1092

8

606



Antwoorden Q&A

Lianne= Paars
Ivana= Roze

Janitaa:
Wat is jullie insperatie? Want het verhaal is super goed!!
Nou, ik haal mijn inspiratie uit koekjes eten en ice-tea citroen drinken... Het klinkt heel raar, maar bij mijn werkt het .
Geen idee. Ik heb gwn een oneindige put vol inspiratie

Malikaa:
Hoe schrijven jullie dit samen? Weet de volgende al waar het over gaat?
We schrijven om de beurt een hoofdstuk. Die lezen we van elkaar even door, en beoordelen elkaars chapter. Vaak hoeven we alleen maar Niceee te typen.
Tja. Ik post alles, dus ik krijg hem altijd toegestuurd. Daardoor weet ik altijd wat er is gebeurt. Ik stuur Ivana natuurlijk ook eerst mijn chappies. In een ander vorm: ook. We bespreken uitgebreid de verhaallijn en bedenke wilde avonturen en gebeurtenissen. Maar werkelijk houden we de plannen normaal. (oke vaag antwoord)

We schrijven om de beurt een hoofdstuk. Als ik die van mij af heb stuur ik hem naar Lianne die vervolgens haar hoofdstuk schrijft.Als zij die dan af heeft stuurt ze hem naar mij en kan ik weer schrijven enz enz.
Hoeveel hoofdstukken denken jullie dat er nog gaan komen??
ik denk dat we zeker door gaan tot 25. Daarna zien we wel weer tot hoever onze inspiratie gaat. Want op een gegeven moment is het natuurlijk op.
Geen idee, maar ik hoop heel veel ^^

Maureennxx:
- hoe zijn jullie op dit idee gekomen?
Nouja, ik ben hem begonnen en na 3 chappies kwam Ivana mij helpen. Sindsdien verzinnen we samen verder.
Mijn bedoeling was om ober een ontvoering te schrijven, en een duivelse tweelingbroer. Dankzij Ivana is alles nu lekker uitgebreid geworden.

Idk, Lianne is eigenlijk begonnen en ik ben er later pas bij gekomen.
- hoe oud zijn jullie?
Ik ben 12 jaartjes jong .
Ik ben sinds kort 15.
- who's your favv 1D boy?
Mister Kip! Zayniee! Puppy! Bad-boy! Allemaal termen voor: Zayn Javadd Malik. *hearteyes*
Zayn! Maar ik ben stiekem ook een hele erge Louis girl
- ben je naaar hun concert geweest?
helaas niet, ik was nét te laat . Maar, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik ga wel eind Augustus vaan One Direction: This Is Us.
Nop Ik was toen op vakantie. Maar ik ga mijn best doen om naar hun Stadium Tour te gaan.
- als jullie elkaar met 1 woord mochten omschrijven wat zou het zijn?
Klopgeestastisch! ^^
Eenheledrukkelievemeiddieeenvanmijnbestevriendinnenis. Het is een woord ^^
- als jullie alle 1D boys met 1 woord mochten omschrijven wat zou dat zijn?
daar stel je een vraag! Één woord is te weinig, waar met 2 kan ik het wel!
Mongolische Engeltjes

Overwelming i guess
- schrijft dat fijn, zo'n FF met z'n 2e schrijven?
Opzich is het wel relaxed, als je alles oegoed geregeld hebt. Dan heb je niet die stress van: oh nee! Vandaag moet ik nog een stukje schrijven om te posten! Dan kan je dat lekker overlaten aan de ander .
Ja, verassend genoeg wel. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik vind het heel prettig.
- zijn jullie fan van meerdere bands?
Ik van The Killers en Little Mix.
Nou, ik word een beetje een Mixer (liannes schuld) , maar echt andere bands vind ik niet zo gaaf. IK ben vooral van de solo artiesten
- wat zijn jullie fav tvshows?
Nouja, eerder tvseries. Heartland, GTST en ik vond De Vijf van Anubis van vorigjaar ook wel leuk.
I'm a crime girl. IK kijk naar csi, castle dat soort dingen.

lilovelou:
-hoe de fuck komen jullie op het idee om hierover te schrijven?
Nou, ik vind het leuk om eens over ontvoeringen te schrijven en toen sloeg mijn fantasie op hol.
Idk, Lianne is eigenlijk begonnen en ik ben er later pas bij gekomen.
-zijn jullie van meer dingen fan dan alleen 1D?
The Killers, Little Mix, Rommstein en Bloodhoundgang.
Heb je even? Ik hou van Little mix, bruno mars, pink, Olly murs, Justin bieber(maar een paar songs hoor), Twilight (hehe) en nog veel meer, maar daar ga ik je niet mee belasten
-hoe lang denk je dat dit verhaal nog door gaat?
zolang we inspiratie hebben . Maar, op een keer is het wel op...
Geen idee. Ik hoop nog lang, want ik vind het echt wel een leuk verhaal
-gaan jullie nog meer verhalen samen schrijven? (want dat zou btw super zijn )
Mij lijkt dat super! Maar ik heb geen idee hoe Ivana daarover denkt. Maar die keuze nemen we denk ik pas tegen de tijd dat we Fake... gaan afronden.
Misschien wel, Ik zou het wel heel gaaf vinden om nog meer verhalen met Lianne te schrijven.
-wie is de grootste fan van dit verhaal?
Jullie zijn allemaal grote fans .
Geen idee. Lilovelou? Nee, ik denk dat iedereen een even grote fan is.

falinlove1D:
-hoe komen jullie op dit idee???
Simpel, laat je fantasie in de vrije loop.
Idk, Lianne is eigenlijk begonnen en ik ben er later pas bij gekomen.
-is het fijn om samen een fanfic te schrijven??
Zoals is al bij een andere vraag zei, is dat je niet zo hoeft te stressen. Dan kan je het lekker aan de ander overlaten.
Ja, verassend genoeg wel. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik vind het heel prettig.
-Hoeveel hoofdstukken komen hierna nog?
genoeg om jullie voorlopig zoet mee te houden .
Geen idee, maar ik hoop heel veel ^^

Duchannes:
Waar halen jullie je inspiratie vandaan?
Fantasy on, Mind off. Laat je fantasie het werk doen.
Geen idee. Ik heb gwn een oneindige put vol inspiratie
Luisteren jullie muziek als je schrijft en helpt het?
Ik luister soms, en ja. Vaak krijg ik dan inspiratie door de songteksten die worden gezongen.
Hehe, ik ben muziek verslaafd, dus ik heb echt altijd muziek op. Ook als ik schrijf. Geen idee of het helpt. Waarschijnlijk wel, want ik kan me nooit zo goed concentreren als het stil is.
Gaan jullie snel weer verder?
Maar natuurlijk! Elke dag posten we 1 chapter.
NEE! we gaan jullie lekker lang laten wachten. nee joh, geintje. Natuurlijk gaan we snel verder!

Ims:
Wat is je grootste blunder ooit?
Ik ging met mijn verjaardag paardrijden en mijn paard was zó eigenwijs dat hij al de halve bak was doorgelopen voordat de les begon .
Van mijn paard afvallen terwijl hij stil staat. *bloosbloos*
Wat zijn je favo youtube kanalen, GEEn vevokanalen (het 1D kanaal) (die van mij smosh en pewdiepie)
Ik heb niet echt favoriete kanalen... Ik doe de zoekmachine en klik maar meteen aan wat er Goed uitziet .
Pfft, idk. Ik vol een paar kanalen waar series op worden gepost, maar een favoriet heb ik eigenlijk niet.
waar kijk je meestal naar op youtube?
Songs en music-clips van 1D, Little Mix, Demi Lovato, Taylor Swift, Selena Gomez, Ariana Grande en Bloodhoundgang. Oh ja, en funny moments van 1D .
Vooral series, maar ik gebruik hem als meeste voor mijn muziek. Vooral omdat mijn radio nu naar de klote is.


Reacties:

1 2

RivLovee
RivLovee zei op 14 dec 2013 - 19:54:
Ik las te laat om vragen te Askenn


Lotteimy
Lotteimy zei op 19 mei 2013 - 8:37:
Net dit verhaal gelezen WAUW I LOVE IT!
POOR HARRY :'-( Mag ik een melding bij het volgende hoofdstuk?
Thanksss XX


Malikaa
Malikaa zei op 18 mei 2013 - 21:06:
Ahahaha, jullie zijn echt het beste duo ever!!
Kan niet wachten op het volgende hoofdstuk
xXx


LOVENIALLL
LOVENIALLL zei op 18 mei 2013 - 20:50:
Hahaha, leuk!
XXX


lilovelou
lilovelou zei op 18 mei 2013 - 20:23:
Als het aan mij ligt, gaan jullie nog heel lang door (^_^)
En als jullie hem afronden (dan ga ik huilen) schrijf please samen nog zo'n spannende FF!
Xxx
Ps. Djmalikjuh, onze naam lijkt eigenlijk heel veel op die van liam.... Liam, lianne... Weinig verschil, toch? :p