Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Kiss me, stupid || ft. Harry Styles » 17.

Kiss me, stupid || ft. Harry Styles

18 mei 2013 - 18:47

504

7

304



17.

Met een razendsnel kloppende hart pak ik haar pols vast. 'Hoe bedoel je ze zit aan de drugs?' fluister ik naar de grond kijkend.Mijn stem lijkt wel verdwenen te zijn. Tranen vullen zich in mijn ogen. Voordat iemand ze kan zien, knipper ik ze snel weg. 'Nou, zoals ik het zeg. Ze zit dus aan de drug. Maar het zijn maar softdrug, so don't worry.' zegt ze. Ik haal diep adem en kijk haar dan aan. 'Hoe is ze begonnen aan de drugs?' vraag ik haar dan. Met een emotieloze blik zegt ze: 'Michelle.'
Zonder te weten wat ik aan het doen ben, laat ik de pols van Amy los, en ren op Michelle af. Ik stort me op haar neer en bal mijn vuist. Met een blik vol angst kijkt ze me aan. Een glimlach vormt zich rond mijn lippen. Op de een of andere manier geniet ik hier van; macht. Net als ik haar een kaakslag wil geven, word mijn arm vast gepakt. Als ik mijn blik op het meisje vestig die mijn arm vastpakt, herken ik haar op de eerste gezicht niet. Maar dan zie besef ik me dat het Rue is. Ze is veranderd. Sneller dan ik had verwacht. Wanneer was de laatste keer dat ik haar zag? Drie dagen geleden? Vier misschien? 'Laat me los!' snauw ik en ruk mijn arm los. 'Wat ga je doen dan? Ga je haar slaan? Waarom? Omdat ik aan de drug ben? Ga je haar echt een kaakslag om iets wat ik gedaan heb?' vraagt ze me rustig. Ik zucht diep en laat mijn arm weer zakken. Ik duw mezelf van Michelle af, en sta op. 'Waarom ben je aan de drugs?' vraag ik haar zachtjes. 'Besef je niet dat de drugs eerder een einde aan je zal maken dan je klanten? Dan dit leven hier?' vraag ik haar. Een voorzichtige glimlach vormt zich op haar lippen. 'Weet ik.' fluistert ze dan. Een traan rolt over haar gezicht. 'Ik wil dood. Ik ben hier net, maar ik hou het nu al niet meer uit.' fluistert ze. 'Jij houd het hier ook niet meer uit. Dat is te zien, al merk je het zelf niet.' zegt ze. Ze pakt mijn hand en brengt hem naar het plekje van mijn hart. 'Voel je dit?' vraagt ze me. 'Hij klopt toch?' vraagt ze me. Ik knik. 'Maar toch voel je je dood. Je voelt je gebroken, fragiel. Het duurt niet lang meer, of je dood komt eraan. Sinds de dag dat je hier aankomt, is je toekomst naar de klote. Je weet sinds de eerste dag dat je hier aankomt, dat je niet lang meer zult leven en waarom zou ik die klanten laten genieten?Waarom zou ik Joe laten genieten? Ik regel mijn eigen dood wel.' zegt ze en loopt dan weg. Verstijfd blijk ik daar staan. Een vraag spookt de hele tijd in mijn hoofd.

'Wat heb ik haar aangedaan?'


~~~
LAAT ALSJEBLIEFT EEN REACTIE ACHTER ALS JE EEN MELDING WILT
ANDERS GEEF IK JE GEEN MELDING.


Reacties:

1 2

Maureennx
Maureennx zei op 20 mei 2013 - 13:33:
woww. melding!


loveyouxx
loveyouxx zei op 19 mei 2013 - 13:28:
super mooi geschreven!!
Melding voor het volgende hoofdstuk???
Xxx


Malikaa
Malikaa zei op 19 mei 2013 - 0:32:
Awhhh zo zielig
Snel verder
Melding bij het volgende hoofdstukje??
xXx


1Dlover
1Dlover zei op 18 mei 2013 - 22:53:
Mimumi
):
Snel verder!


Lotteimy
Lotteimy zei op 18 mei 2013 - 22:27:
Super mooi geschreven meid !!

Ik ben echt verslaafd aan dit verhaal
EN IK WIL NATUURLIJK HEEL GRAAG EEN MELDING
THANKYOUVERYMUCH xx