Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Persoonlijke Stand alone's » Janita's (2de) stand alone (persoonlijk)

Persoonlijke Stand alone's

18 mei 2013 - 19:26

881

1

282



Janita's (2de) stand alone (persoonlijk)

I hope you all like it! En laat een reactie achter!xx

Het was bijna zover One Direction kwam naar Nederland. Alleen ik (Janita 14jaar) had geen kaartje voor One Direction. Ik vond het zo jammer. Ik was toen die dag met de kaartjes verkoop heel vroeg wakker. Om al snel op die pagina te komen. Toen ik er eindelijk op kon waren ze net uitverkocht. Ik vond het zo jammer. Ik baalde er heel erg van. Nu moest ik wachten op volgend jaar totdat ze er misschien weer in Nederland waren. Ik wou er echt heel graag heen ik was echt de grootste Fan van Niall Horan. Ik dacht elke dag van: Hopelijk komt er vandaag iemand aan de deur die kaartjes voor One Direction verkoopt. Maar ja.. die kwam maar niet.

De dagen gingen voorbij. Het was de dag dat One Direction in Nederland was aan gekomen. Ik deed mijn mooiste kleren aan. Daarna deed ik nog wat make-up op anders zie ik er niet heel erg sexy uit. Want dat moet wel. Ik was klaar met het optutten. Ik pakte mijn mobiel en las een berichtje van One Direction. Ik las op twitter dat ze in een 5 sterren hotel waren. Daar wil ik ook wel heen dacht ik. Maar daar heb ik denk ik langer niet genoeg geld voor.

Mijn vriendin had een goed idee. Dat we gewoon naar Amsterdam gaan en dan kijken als we One Direction zien. Het was een goed idee en ik ging met haar vandaag naar Amsterdam. Mama ik ga nu weg naar Elma(15jaar) we gaan vandaag naar Amsterdam als je dat vergeten was riep ik. ‘’Oke, veel plezier en pas goed op je zelf’’ riep mijn moeder. Ik pakte mijn fiets en mijn tas met een camera en mijn telefoon. Ik fietste naar Elma.

Ik belde aan en de vader van Elma deed open. ‘’Hallo, Janita’’ zei de vader met een vrolijk stemmetje. Hoooii is Elma er nog? Vroeg ik. ‘’Ja die is er. Ik zal haar wel even halen’’ zei de vader. Ik wachtte heel even en daar kwam Elma aan gelopen. ‘’Hoooii, Janita’’ Zei Elma. Hoooii, zullen we gaan? Vroeg ik. ‘’Ja is goed’’ zei Elma. Ze pakte haar fiets en fietsten we naar het station.

We waren net op tijd en konden instappen. Er zaten al een paar fans in de trein. Die gingen zeker ook eerst schoppen en dat hun dan wel zeker er heen gingen. Bij hun ging het gesprek ook al snel over One Direction.

We waren na een uur aangekomen in Amsterdam. We gingen schoppen en ook wel jongens spotten. Er waren hier genoeg leuke jongens. Die hier rond liepen en ook gingen schoppen. We gingen naar allemaal winkels die we niet bij ons in de stad konden vinden. Al snel zaten we in een mooie winkel met veel leuke kleding. Het was een super dure winkel. Een jurkje die ik graag wou was al 150 euro. Dat was een beetje duur dus gingen we naar een andere winkel. We liepen heel Amsterdam rond.

En toen… we liepen over het zebrapad. Altijd krijg je daar voorrang. Maar toen opeens niet. We liepen het zebrapad over en ik liep voor en zonder dat ik het wist knalde een limo tegen mij op. Elma was helmaal van stuur. En ik was een beetje duizelig geworden. Ik kwam bij en zag dat het een limo was. En dat er mensen om me heen waren. Het waren bewakers. Ik dacht dit is zeker One Direction misschien wel. En toen kwamen er een paar jongens uit gelopen hun leken precies op de jongens. Elma moest helmaal gillen want ze zag Zayn. Ze was helemaal verliefd op hem. En ik.. ik zag Niall. Ik voelde me toen een stuk beter.

‘’Kom maar met ons mee dan kun je ffe bij komen’’ zei Niall. Ja, is goed. Ik en Elma stapten in de limo. En we reden weg. Ergens naar toen maar dat maakte ons niet uit. ‘’Wil je wat drinken?’’ vroeg Liam aan ons? Ja, graag antwoorden wij. ‘’Jullie zijn zeker ook fans van ons?’’ Vroeg Louis. ‘’Hoe wisten jullie dat?’’vroeg Elma vragend. ‘’Jullie kijken heel erg verliefd naar ons’’ Zei Louis. Haha, ja klopt we zijn ook een beetje verliefd. Alleen we hebben geen kaartjes voor vanavond. Want we waren net niet op tijd. ‘’Oh, Dat is jammer.’’ Zei Harry. ‘’Ja heel jammer’’ Zei Elma. ‘’Ik weet het goed te maken, wij reden jullie aan dus jullie mogen nu mee naar ons naar het concert. Helemaal gratis voor jullie en jullie mogen voor aan gaan zitten.’’ Zei Niall Yeah! Riep ik en Elma blij.

We waren aan gekomen bij de Ziggo Dome. Het was echt super gezellig. En ik had een goede klik met Niall. En Elma met Zayn. We waren allebei verliefd en hun ook op ons.

Na het concert gingen we naar One Direction toe. En zeiden we dat het super leuk was. Toen vroeg Niall wat aan mij en Zayn het zelfde aan Elma. Hij vroeg al ik met hem wou. Ik wou Natuurlijk met hem. Ik en Elma leefden nog lang en gelukkig samen met Niall en Zayn. En misschien gingen we trouwen ik met Niall. En Elma met Zayn. En de rest van de groep was helmaal jaloers. Maar zij hadden ook een leuk meisje gevonden.

THE END!


Reacties:


Janitaa
Janitaa zei op 18 mei 2013 - 19:44:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
OMG I LOVE ITT!!
XXXLOVEUXXX