Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones » Miranda's Stand Alone

Stand Alones

7 juni 2013 - 16:39

1130

4

421



Miranda's Stand Alone

Heii! Mijn eerste SA is af! Hoop echt dat jullie m leuk vinden:) Deze is voor 1Dlover (oftewel Miranda) Enjoy <3<3 XX

Triiiiiing! De bel gaat beneden. Dat zal Liam wel zijn, hij komt voor het eerst bij mij thuis. 'Miranda!' roept mijn moeder. 'Er is hier iemand voor je!' Mijn ouders kennen Liam nog niet. Ik heb ze helemaal nog nooit verteld dat ik een vriendje heb, maar ik weet zeker dat ze hem leuk gaan vinden.Met twee treden tegelijk ren ik de trap af, naar de voordeur. Ik zie Liam staan met een klein doosje in zijn hand. 'Hi Liam.' zeg ik. 'Hey babe,' antwoordt hij. Ik kijk naar het doosje. Hij geeft het aan mij en fluistert: 'Happy Valentine's Day.' Oh ja! Het is Valentijnsdag! Gelukkig heb ik gisteren al iets voor hem gekocht, anders was ik het vandaag vergeten. Ik neem het doosje aan en haal het dekseltje eraf. In het doosje zit een schattig, gouden armbandje met een bedeltje in de vorm van een hart. Ik haal het eruit en bekijk het. Ik zie dat er iets in het hart gegraveerd staat. Ik bekijk het van dichtbij zodat ik kan lezen wat er op staat. 'Lieve Miranda, ik hoop dat we altijd bij elkaar blijven, you are my everything. XXX Liam.' Omg, dat is zo schattig. Bijna duiken er tranen op, maar ik knipper ze weg. Ik bedenk me geen moment en omhels mijn vriendje. Hij zet zijn handen op mijn heupen en kust me op mijn lippen. Ik leg m'n armen rond zijn nek en zo blijven we nog even staan. Onze geweldige kus wordt verbroken door mijn moeder. 'Ahum.' zegt ze. 'Wat gebeurt hier?' Even was ik vergeten dat mijn moeder er nog was. 'Ehm, mam. Dit is mijn vriendje: Liam. Liam, dit is mijn moeder.' Liam geeft mijn moeder een hand. 'Leuk om u te ontmoeten, mevrouw.' Mijn moeder knikt even en loopt naar de keuken. Net als ik de voordeur wik dichtdoen, zie ik dat mijn BFF Emma en Niall er aan komen. Awh, zij zijn ook al zo'n schattig stel. 'Hi guys!' zeg ik enthousiast. 'Kom binnen!' Emma en Niall komen binnen, en gaan met ons naar de woonkamer. We gaan op de bank zitten. Liam haalt het armbandje nog een keer uit het doosje en doet het om mijn pols. 'Hij staat je geweldig.' zegt hij. Ik bloos. 'Oh bijna vergeten, ik heb ook nog iets voor jou!' zeg ik. Ik sta op, ren naar boven en haal mijn kadootje. Zodra ik weer beneden kom, geef ik het aan Liam. 'Happy Valentine's Day love.' Liam grijnst en scheurt het inpakpapier dat er omheen zit kapot. Mijn kadootje komt tevoorschijn. Het is een fotolijstje in de vorm van een hartje, er zit een foto in van ons tweeën, op de dag dat we verkering kregen. Oftewel, de mooiste dag van mijn leven. Ik kijk naar mijn vriendje, hij heeft tranen in zijn ogen! 'Miranda, dit is zo mooi... Thanks babe!' Ik glimlach en wil het net knuffelen, maar dan komt mijn moeder de kamer binnen. 'Miranda, kan ik je even spreken?' vraagt ze. Ik knik verbaasd en loop met haar mee. Ze neemt me mee naar de keuken. 'Sinds wanneer heb jij een vriendje?' vraagt ze. 'Ehm.. een tijdje.' Wat? Vindt ze het niet leuk? 'Miranda, je bent veertien! Je bent toch nog niet klaar voor een vriendje!' Ik schrik me rot. Wat?! 'Mam, doe normaal! Natuurlijk ben ik dat wel!' Ze kijkt me streng aan. 'Miranda, ik ben het er niet mee eens. Ik wil dat je naar die jongen toe gaat, en hem wegstuurd. Het spijt me.' Wat?! Mijn wereld stort in. Ik ben sprakeloos. 'Mam... wat! Nee! Ik... ik...' Ik kom niet uit mijn woorden. 'Okee, dan doe ik het wel.' Ze loopt weg. Ik blijf achter. Verlaten. Hoe kon ze! Ze kan toch niet mijn vriendje bij me weghalen?! Zeeën van tranen lopen over mijn wangen. Vaag hoor ik waarschijnlijk Liam iets roepen, maar ik hoor niet wat. Een paar seconden later slaat de voordeur dicht. Ik weet niet wat ik moet doen. Twee mensen komen de keuken binnen, Emma en Niall. Ze kijken me medelevend aan. Emma geeft me een knuffel slaat haar armen om mee heen, maar ik ruk me los en ren naar boven. Zodra ik mijn kamer binnenkom, laat ik me op bed vallen. Na een kwartier kom ik overeind. Ik sta op en loop naar de badkamer. De spiegel is beslagen. Met mijn vinger schrijf ik: 'FUCK MY LIFE'. Ik veeg het weg en kijk in de spiegel. Achter me zie ik een schaar liggen. Wat doet een schaar nou in de badkamer? Ik loop ernaartoe en pak het vast. Het is best wel scherp. Zou ik...? Ik bedenk met niet, en zet het op mijn huid. Ik laat het in mijn vel snijden, van boven naar beneden. (ik zal het niet in alle details beschrijven) Bloed stroomt, het blijft stromen. De schaar gaat dieper en dieper. Nog meer bloed. Dan wordt het zwart voor mijn ogen en ik val op de grond.

Ik word wakker. Langzaam en voorzichtig doe ik mijn ogen open. Ik probeer me te bewegen, maar ik voel een stekende pijn in mijn arm. Mijn gezicht vertrekt van de pijn. Ik kijk om me heen. In lig in een bed, in een kamer waar ik alleen ben.  Net op dat moment gaat de deur open. Veel mensen komen binnen. Mijn moeder, mijn vader, een dokter, Emma, Niall... en Liam. Ik zie ineens weer voor me wat er gebeurd is. Liam komt meteen naar me toe. 'Miranda! Ik... Je moeder... We mogen... Hoe gaat het met je?' Ik denk na. 'Eh.. Wel goed, denk ik. Maar jij.. Wij mogen toch niet..' Mijn moeder onderbreekt me. 'Lieverd, als het je zoveel pijn doet, mag je van mij bij je vriendje blijven.' Ze glimlacht. 'Echt?! Wat geweldig!' Ik kan niet goed bewegen, maar het maakt niet uit. Liam en ik blijven bij elkaar! 'Eh mam... had je dat niet iets eerder kunnen zeggen?' vraag ik. Mijn moeder slikt. 'Ja schat. Je hebt gelijk. Het spijt me enorm. Maar beloof me alsjeblieft dat je voortaan nooit meer jezelf zo'n pijn doet, oké?' Ik knik. Ik doe alles voor Liam. 'Je mag vanavond alweer naar huis, dame.' zegt de dokter. Liam neemt voorzichtig mijn gezicht tussen zijn handen en hij kust me zachtjes op mijn voorhoofd. 'I love you.' fluisterd hij in mijn oor. Ik kijk naar mijn pols. Het armbandje glimt prachtig. Ik kijk naar Niall en Emma. Ze hebben elkaar omhelsd en zoenen. Ik zie ook dat Niall zijn hand op Emma's achterste privé-gedeelte heeft. Een glimlach kan ik niet onderdrukken. 'Wat ?' vraagt Niall als hij ziet dat ik glimlachend naar ze kijk. 'Oh niks hoor. Ga maar verder hoor..' Niall lacht en zoent Emma opnieuw. Ik kijk naar buiten. De zon schijnt perfect...


Reacties:


ZaynLoveMe
ZaynLoveMe zei op 18 mei 2013 - 23:58:
Soo Cuteee


juutjee19
juutjee19 zei op 18 mei 2013 - 21:25:
aaaw super leuk!!


Malikaa
Malikaa zei op 18 mei 2013 - 21:13:
Awhhh, zo cute
Kan niet wachten tot de mijne
xXx


falinlove1D
falinlove1D zei op 18 mei 2013 - 20:25:
Ahhh zo lief!!
Ben nu heel erg benieuwd naar die van mij